عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1402
بازدید : 6508
نویسنده : سئوکار


چاپگرهایی مانند لپ تاپ اچ پی، کامپیوتر، موبایل و ... دارای سیستم عامل هستند. کاربران چاپگر با اصطلاح "سیستم عامل چاپگر" آشنا هستند. اما بسیاری از مردم هیچ ایده ای در مورد سیستم عامل چاپگر ندارند. بنابراین، ما سیستم عامل چاپگر HP را در آوافرهنگ بررسی خواهیم کرد.

سیستم عامل پرینتر HP چیست؟

پس از اتمام مراحل ساخت پرینتر در کارخانه، سیستم عامل چاپگر توسط کارشناسان شرکت سازنده نصب می شود. بنابراین پس از خرید پرینتر اچ پی با سیستم عاملی که به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است مواجه خواهید شد. کنترل کامل تمام جنبه های چاپگر در دست سیستم عامل است. البته سیستم عامل همه کارها را به تنهایی انجام نمی دهد و در این میان نرم افزار بسیار مهمی به نام فریمور وجود دارد که به رفتار چاپگر در هنگام روشن شدن می پردازد.

این به عنوان یک رابط بین دستورات کاربر و سیستم عامل دستگاه عمل می کند تا تمام درخواست های کاربر را برای پردازش به سیستم عامل نویسنده ارسال کند. دلیل استفاده از این نرم افزار در سیستم عامل نویسنده، ارائه یک محیط عملیاتی استاندارد برای پیچیده ترین دستگاه ها است. بنابراین در برخی از دستگاه های مکانیکی که پیچیدگی چندانی ندارند به آن سیستم عامل کل دستگاه می گویند.

آیا باید عملکرد چاپگر HP خود را به روز کنید؟

بسیاری از کاربران پرینتر برای صرفه جویی در هزینه های چاپ از کارتریج های غیر اصل استفاده می کنند. متاسفانه به روز رسانی سیستم عامل چاپگر باعث می شود که سیستم عامل دیگر کارتریج های غیر اصلی را نپذیرد و مشکلات زیادی را ایجاد کند. بنابراین، اگر از کارتریج غیر اصل در چاپگر خود استفاده می کنید، بهتر است از به روز رسانی سیستم عامل آن خودداری کنید.

چگونه از به روز رسانی سیستم عامل چاپگر HP جلوگیری کنم؟

در واقع به روز رسانی سیستم عامل به جز بروز مشکلات متعدد در پرینتر اچ پی برای چاپگر سودی ندارد. البته در مورد به روز رسانی سیستم عامل کاری نمی توان کرد، زیرا سیستم عامل در زمان ساخت بر روی چاپگر نصب می شود و قابل تغییر نیست. مگر اینکه نسخه جدیدی مانند HP Downgrade در بازار منتشر شود، HP با انتشار هر از چند گاهی آن همه را عصبانی کرده است. پس از مشاهده پیام "به روز رسانی سیستم عامل چاپگر" فقط با غیرفعال کردن آن می توانید از به روز رسانی نرم افزار چاپگر جلوگیری کنید.

تعمیر پرینتر اچ پی در محل.

تعمیر چاپگر اچ پی در محل یکی از مهمترین خدمات تخصصی است که نمایندگی تعمیرات چاپگر اچ پی به کاربران این تجهیزات ارائه می کند. بنابراین در صورت بروز مشکل در چاپگر اچ پی می توانید با این مرکز تماس بگیرید تا نمایندگی های مجرب و متخصص تعمیر پرینتر اچ پی بلافاصله به محل مورد نیاز اعزام شده و خدمات کاملا حرفه ای به شما ارائه دهند و خدمات تخصصی تعمیر چاپگر اچ پی می بایست ارائه شود.


تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1402
بازدید : 2422
نویسنده : سئوکار


ورق فولادی مات مهفا یکی از پرطرفدارترین ورق های فولادی با سطح ناهموار است. ورق فولادی مات بازتاب نور کمی دارد، بنابراین اغلب در مکان هایی که نیازی به نمای زیبا و روشن نیست استفاده می شود. این محصول به دلایل متعددی نسبت به ورق های فولادی ارزان تر است و در صورت تصمیم به خرید می توانید آن را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید. اگر می خواهید در مورد صفحه فولادی مات، ویژگی ها، کاربردها و موارد دیگر بیشتر بدانید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید. در زیر هر آنچه که باید در مورد دیسک مشکی بدانید را به شما می گوییم و شما را در خرید آن راهنمایی می کنیم.

ورق فلزی مات چیست و چگونه تولید می شود؟

یک نوع ورق فولادی با سطح خشن و نقره ای ورق فولادی مات نامیده می شود که گاهی اوقات 2B نامیده می شود. دلیل اصلی نام گذاری این محصول انعکاس کم نور و ظاهر مات آن است. شایان ذکر است که در اواخر دهه 1970 دانشمندان انگلیسی برای اولین بار این محصول را به روش نورد سرد تولید کردند و پس از آن کارخانه های بسیاری شروع به تولید این نوع ورق فولادی کردند. برای تولید ورق های فولادی مات، نورد سرد ابتدا ذوب شده و سپس در قالب های مخصوص ریخته می شود.

محلول اسیدی خاصی به رول ذوب شده اضافه می شود تا رسوب از بین برود. در مرحله بعد به کمک غلتک های مخصوص آنها را می زنند و ضخامت را کم می کنند. در نهایت به اندازه و ابعاد مورد نیاز برش داده می شود. به طور کلی، به یاد داشته باشید که ورق های فلزی انواع مختلفی دارند و همه آنها حداقل پردازش و ظاهر مشترک دارند. به همین دلیل اغلب برای اهداف زیبایی استفاده نمی شوند و در طرح هایی که ظاهر تجهیزات اهمیت زیادی ندارد استفاده می شود.

چه نوع ورق فولادی؟

اکنون که با نحوه ساخت ورق استیل مات آشنا شدید، بهتر است بدانید که خود این محصول انواع مختلفی دارد. به طور کلی، می توان گفت که ورق های استیل مات به دو قسمت تحت وب و غیر وب تقسیم می شوند که هر کدام با دیگری متفاوت است. شاید نام ورق های فولادی مات را نشنیده باشید یا اطلاعات کاملی در مورد آنها نداشته باشید. بنابراین، اگر می خواهید در مورد این دو نوع ورق استیل مات بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

کاربرد ورق فولادی مات چیست؟

اکنون که با انواع ورق های استیل مات و ویژگی های آن ها آشنایی کامل دارید، ممکن است از ما بپرسید که این ورق ها چه کاربردهایی دارند یا در چه صنایعی استفاده می شوند؟ در پاسخ به این سوالات باید به تک تک شما عزیزان اطلاع دهیم که ممکن است فکر کنید این محصولات به دلیل ظاهری کدر و خشن در صنایع مختلف قابل استفاده نیستند که کاملا اشتباه است. از آنجایی که این نوع برگ ها به دلیل خواص منحصر به فردشان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، برخی از مهم ترین برگ ها عبارتند از:

• تولید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی.

• برای تولید تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت و پتروشیمی

• تولید تجهیزات مورد استفاده در صنایع غذایی

• ساخت دستگاه های مورد استفاده در آب و فاضلاب

• ساخت تجهیزات نظافت و لباسشویی

• تجهیزات مورد استفاده در صنعت کاغذ را تولید می کند.

• ساخت تجهیزات آتش نشانی

• برای تولید تجهیزات شیمیایی و دارویی

• برای ساخت توربین ها و مخازن مکانیکی

تفاوت بین صفحه فولادی مات و براق چیست؟

تفاوت های زیادی بین ورق های فلزی مات و براق وجود دارد، اما یکی از اصلی ترین تفاوت ها در ظاهر آنهاست. دوستان عزیز می دانید که کاغذ گلاسه ظاهری نرم و آینه مانند دارد. با این حال، از طرف دیگر، کاغذ مات با سطح سخت و رنگ تیره آن مشخص می شود. این دو محصول علاوه بر ظاهر، کاربردهای متفاوتی نیز دارند. کتاب های براق اغلب در مکان های مجلل و گران قیمت استفاده می شوند، در حالی که کتاب های مات اغلب دور از چشم استفاده می شوند. همچنین، کاغذ گلاسه گرانتر از کاغذ مات است. توجه داشته باشید که تفاوت این دو تنها به چند نکته محدود نمی شود که در این قسمت به برخی از آنها پرداخته شده است. بنابراین برای اطلاع از همه آنها با همکاران ما در فولاد فیدار مشورت کنید و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.


تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1402
بازدید : 217
نویسنده : سئوکار

 

مراکز تخصصی زیبایی به عنوان مکان هایی که خدمات زیبایی و جراحی زیبایی ارائه می دهند، نقش بسیار مهمی در بهبود ظاهر و اعتماد به نفس افراد ایفا می کنند. اما انتخاب یک مرکز تخصصی زیبایی با استانداردهای بالا و کیفیت خدمات مناسب می تواند چالش هایی را برای افراد به وجود آورد. در این مقاله، به بررسی راهکارها و معیارهایی که می تواند به ما در اعتماد به مراکز تخصصی زیبایی کمک کند، می پردازیم.

 

بخش اول: تحقیق و جستجو

1. انجام تحقیق: قبل از انتخاب یک مرکز تخصصی زیبایی، مهم است تحقیقات لازم را انجام دهید. بهتر است از منابع معتبری مانند وبسایت ها، نظرات مشتریان و بازخوردها استفاده کنید. اطلاعات درمورد تجربه های دیگران با آن مرکز را بدست آورید و تا حد امکان از تجربیات مثبت و منفی آنها استفاده کنید.

2. مشاهده نتایج قبل و بعد: یکی از راه های موثر برای اعتماد به یک مرکز تخصصی زیبایی، مشاهده نتایج قبل و بعد از جراحی یا خدمات ارائه شده است. درخواست نمونه های کارهای قبل و بعد از مشتریان قبلی و بررسی دقیق آنها می تواند به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را بگیرید.

 

بخش دوم: معیارهای کیفیت و اعتماد

1. مجوزها و صلاحیتها: مطمئن شوید که مرکز تخصصی زیبایی از مجوزهای لازم برخوردار است و کادر پزشکی و کارکنان آن دارای صلاحیت و تجربه کافی هستند. بررسی مدارک تحصیلی و صلاحیت های پزشکان و کارکنان مرکز می تواند به شما اطمینان بیشتری بدهد.

2. تجهیزات و فناوری: اطمینان حاصل کنید که مرکز تخصصی زیبایی از تجهیزات و فناوری مدرن و به روز استفاده می کند. تجهیزات پزشکی و تکنولوژی های مورد استفاده در جراحی و خدمات زیبایی باید با استانداردهای بالا و بهداشتی منطبق باشند.

3. تجربه و تخصص: بررسی تجربه و تخصص پزشکان و کارکنان مرکز تخصصی زیبایی نیز امری حائز اهمیت است. اطمینان حاصل کنید که آنها در زمینه خدمات ارائه شده تخصص دارند و تجربه کافی در این زمینه دارند.

 

بخش سوم: ارتباط و مشاوره

1. مشاوره قبل از خدمات: یک مرکز تخصصی زیبایی با کیفیت، باید به شما مشاوره کامل و دقیقی قبل از هر خدمتی ارائه دهد. در این مشاوره، تمام جزئیات و ریسک های مربوط به خدمت مورد نظر باید به شما توضیح داده شود و به سوالات شما پاسخ داده شود.

2. ارتباط و اعتماد به کارکنان: ارتباط موثر و اعتماد به کارکنان مرکز تخصصی زیبایی نقش بسیار مهمی در انتخاب یک مرکز با کیفیت دارد. اطمینان حاصل کنید که کارکنان با شما به صورت حرفه ای و دلسوز برخورد می کنند و به نیازها و خواسته های شما توجه می کنند.

 

نتیجه گیری

با توجه به اهمیت مراکز تخصصی زیبایی در بهبود ظاهر و اعتماد به نفس افراد، انتخاب یک مرکز با کیفیت و با استانداردهای بالا امری حائز اهمیت است. تحقیق و جستجو، معیارهای کیفیت و اعتماد، و ارتباط موثر با کارکنان مرکز از جمله راهکارهایی هستند که به شما کمک می کنند تا بهترین مرکز تخصصی زیبایی را انتخاب کنید. با رعایت این معیارها و انجام مطالعات لازم، می توانید به آرامش و اطمینان لازم برای انجام خدمات زیبایی نزد متخصصان پوست، مو و زیبایی خوب کشور  در مرکز مورد اعتماد دست پیدا کنید.


تاریخ : شنبه 20 آبان 1402
بازدید : 5613
نویسنده : سئوکار


رئیس دبیرخانه ستاد مرکزی پشتیبانی و سازمان بنگاه های ملی گفت: بسیاری از رشته های علمی ممکن است بازاری نداشته باشند و در برخی استان ها اشباع شده باشند که باید مجموعه جدیدی از رشته های علمی جایگزین آنها شود و به ثبات برسد.

به گزارش اخبار حزب؛ رئیس دبیرخانه ساماندهی و حمایت از کارآفرینان داخلی با تشریح جزئیات پرداخت مالیات صاحبان مشاغل داخلی، هدف گذاری اشتغال در حوزه مشاغل داخلی را برای سال 1402 به 150 هزار شغل اعلام کرد و گفت. : سال گذشته بیش از 103 هزار پروژه داخلی افتتاح شد و 218 مجوز تجارت صادر شد و صادرات داشتیم.

آزیتا همتیان با اشاره به امضای تفاهم نامه بین بانک رفاه کارگران و بانک قرض الحسنه مهر ایران در چهل و هشتمین نشست ستاد ساماندهی مشاغل خانگی و پشتیبانی، گفت: در حوزه مشاغل خانگی در گذشته. طبق آنچه او در قانون مشاغل خانگی در سال 2009 دید، دو سال. به برکت نگاه منحصر به فرد دولت سیزدهم و حمایت این قشر و گروه هدف ما که زنان هستند، شاهد رشد و شکوفایی خوبی بوده ایم.

وی افزود: خوشبختانه توانسته ایم اولین گام را برای تسهیل صدور مجوزها برداریم و در دستور کار ما برای پایان سال بحث توسعه بازار کالاهای خانگی است. در این زمینه  اجتماعی سعی کردیم در جلسه قبلی ستاد برای برنامه ریزی و حمایت از پروژه های خانگی با دو بانک تفاهم نامه امضا کنیم. ” مطمئن شویم که از قبل با کمک این دو بانک تسهیلات لازم را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

همتیان در این برنامه رادیویی گفت: تلاش می کنیم با استفاده از ابزارهای مالی دو بانک ذیل این تفاهم نامه، بستر فروش را هم برای تولیدکنندگان و هم برای خریداران عمده ایجاد کنیم و خرید محصولات تولیدی را تضمین کنیم.

تا پایان سال 1400 تعداد رشته های خانگی نزدیک به 358 واحد بود که اکنون به 512 رشته رسیده است و در آخرین جلسه ستاد سازمان اقتصاد خانگی 100 رشته جدید به تصویب رسید.

رئیس دبیرخانه ساماندهی و پشتیبانی مشاغل داخلی با تاکید بر اینکه برای توسعه مشاغل خانگی و افزایش و کاهش دوره های خانگی نیاز به توجه بیشتر است، مدعی شد: تا پایان سال 1400 تقریباً 358 دوره در داخل کشور داشتیم و در حال حاضر این تعداد. از دوره ها 512 است. در جلسه ستاد قبلی، بله، ما 100 دوره جدید را نیز تأیید کردیم که مطابق با فعالیت های موجود در صف آثار جدید در سایر کشورها است.

وی درباره تامین اعتبار برای متقاضیان مشاغل خانگی گفت: یکی از راه های حمایتی ما بحث منابعی است که در اختیار داریم. هر ساله بانک مرکزی اعتبارات لازم را در اختیار ما قرار می دهد و ما آن را بین ایالت ها توزیع می کنیم، اما یکی از وظایف ادارات تعاون، کار و امور اجتماعی در ایالت ها ارزیابی بر اساس مزیت های منطقه و نوآوری است. . مهارت های توسعه شناسایی شده و متقاضیان به سمت این امر هدایت می شوند.

به گفته پارت نیوز، ممکن است بسیاری از بخش ها در استان های دیگر فروخته و جذب نشوند که باید با یک سری دوره های جدید و پایدارتر جایگزین شود.

رئیس سازمان کارآفرینی خانگی و دبیرخانه پشتیبانی از انجام نظارت های گذشته و قبلی بر صاحبان مشاغل خانگی خبر داد و گفت: در حال حاضر متقاضیان می توانند بلافاصله از طریق درگاه ملی مجوز و دفاتر مرجع تعاونی در کشور مجوز دریافت کنند. ثبت درخواست تسهیلات کار و رفاه اجتماعی شهرستان خود. همچنین از طریق سازمان آموزش فنی و حرفه ای و دفاتر آن در سطح شهرستان، آموزش های مهارتی لازم را دیده و گواهینامه مهارتی دریافت کنند.

وی در عین حال بر پرداخت مالیات صاحبان مشاغل خانگی تاکید کرد: مالیات یک مسئولیت مشترک است و طبق قانون باید پرداخت شود از جمله اینکه کجا باید پرداخت شود، اما مالیات مشاغل خانگی نیست. از جمله افراد؛ مهم است که قبل از پایان سال مالیاتی خود اظهاری خود را از طریق سامانه سازمان امور مالیاتی تکمیل کنند.


تاریخ : جمعه 19 آبان 1402
بازدید : 218
نویسنده : سئوکار

قبل از اینکه به بحث مراحل انجام حملات هکری و انگیزه هکرها بپردازیم به این پاراگراف خوب دقت کنید : این مایه تاسف است ؛ اما بایستی بگویم که بیشتر سازمان ها و شرکت هایی که در حال حاضر در دنیا مشغول به فعالیت هستند هدف حملات هکری قرار می گیرند . یک تحقیق در سال 2003 میلادی نشان داد که منبع بیش از 75 درصد حملات هکری که به سازمانها و شرکت ها انجام می شود از داخل و توسط کارکنان همان سازمان یا شرکت انجام می شود . در همان تحقیق آمار جالبی نیز بدست آمد که بر طبق آن بیش از 240 میلیارد تومان ( در سال 2003 نه با قیمت دلار امروزی ) برای بازگردانی و بازیابی از حمله و برگردادن سازمان یا شرکت به حالت عادی فعالیت هزینه شده است .این آمار ها نشان دهنده این است که ما بایستی به اهمیت امنیت محیط عملیاتی ( موثر ) و همچنین کنترل های درست امنیتی بیشتر توجه کنیم .قانون همیشگی پیشگیری بهتر از درمان است همیشه و در همه موارد صادق است ، شما به جای اینکه منتظر باشید تا فعالیت سازمان دچار مشکل شود و بعد به فکر درست کردن آن بیافتید ، بهتر است از قبل تمهیدات امنیتی خود را با هزینه ای بسیار پاینتر پیاده سازی کنید تا مشکلات بالقوه آینده کمتر بوجود بیایند .در دوره آموزش نتورک پلاس شما با مفاهیم اولیه فناوری اطلاعات و امنیت شبکه آشنا می شوید.

 

 

خوب بیاید در خصوص این موضوع صحبت کنیم که ما بایستی از چه افرادی بترسیم ؟ منظور من افرادی است که ممکن است باعث ایجاد اختلال در شبکه سازمان شما بشوند است نه همه افراد ، این افراد مضر و مخرب را می توان به صورت کلی به دو دسته تقسیم کرد :

 

  • کارمندهای داخلی ( خودی ها ) : اینگونه افراد همان کارکنانی هستند که در حال حاضر مشغول به فعالیت در شرکت یا سازمان شما هستند و یا اینکه از آنجا اخراج شده اند . کارمند های داخلی ممکن است افراد ناراضی شرکت شما را نیز تشکیل بدهند ، افرادی که از کار و وضعیت درآمد خود ناراضی هستند .
  • افراد خارجی یا بیگانه : اینگونه از افراد هرگز برای سازمان یا شرکت شما فعالیت نکرده اند و شاید بتوانیم بگوییم که شما خوش شانس هم بوده اید که این افراد برای شما کار نکرده اند . اما همین دسته از افراد نیز خود به یک سری گروه های دیگر تقسیم بندی می شوند که به شرح ذیل می باشند :

 

انواع هکر Script Kiddies ها یا جوجه هکرها

 

اینگونه از افراد که بعضا نام خود را هکر هم می گذارند ( عمرا ) ، در حقیقت افرادی هستند که با استفاده کردن از ابزارها ، اسکریپت ها و روتکیت هایی که توسط افرادی با دانش بالاتر نسبت به آنها نوشته شده است فعالیت می کنند . اصلا آنها نمی دانند که این اسکریپتی که در حال اجرای آن هستند ممکن است چه نوع تخریبی انجام دهد و اصلا چگونه کار می کند . به نظر من و بسیاری دیگر از کارشناسان امنیت اینگونه افراد بیشترین صدمه را می توانند به سازمان ها و شرکت ها بزنند زیرا از عواقب کار خود اطلاعی ندارند .

 

انواع هکر : جاسوس

جاسوس های شرکتی

 

اینگونه از افراد جاسوس هایی هستند که از طرف شرکت های رقیب برای سرقت کردن اطلاعات حساس و حیاتی شرکت شما مامور می شوند ، برای مثلا شرکت خودرو سازی X به شخصی پولی را پرداخت می کند در ازای بدست آوردن اطلاعات از سیستم ایمنی شرکت خودرو سازی Y و این اطلاعات ممکن است بسیار حیاتی و حساس باشد .

 

 

انواع هکر جاسوس

جاسوس های دولتی

 

اینگونه افراد فعالیتی بسیار شبیه فعالیت جاسوس های شرکتی دارند با این تفاوت که برای کشوری دیگر فعالیت می کنند و هدف آنها بدست آوردن اطلاعات در خصوص دولت و اطلاعات حساس و محرمانه دولتی است تا بتوانند این اطلاعات را در اختیار کشورهای دیگر قرار بدهند تا آنها بتوانند از این اطلاعات سوء استفاده کنند.

 

انواع هکر : هکرهای ممتاز

هکرهای ممتاز

 

اینگونه افراد معمولا هیچگونه هدف جاسوسی و یا اینکه از طرف شرکت یا کشور و یا سازمانی ماموریت داشته باشند را ندارند ، اینگونه افراد معمولا اهداف متنوعی در انجام دادن حملات خود دارند ، بسیاری از این افراد قصد دارند دانش زیاد خود را به رخ سایرین بکشند و یا اینکه از شرکت و یا سازمان مربوطه صدمه ای دیده اند و از جانب آنها برایشان ناراحتی پیش آمده که قصد تلافی کردن این حرکت را دارند. سیستم عامل اصلی هکرها لینوکس است ، برای آموزش لینوکس می توانید به این لینک مراجعه کنید.برای مثال شما به عنوان یکی از این افراد به یکی از شعب بانک ملی ایران می روید و پس از 2 ساعت معتلی به خاطر یک چک و در نهایت دریافت پاسخ به بدترین شکل و پاس نشدن چک از کارکنان و ساختار بانکی این بانک شاکی می شوید و بعد وارد سیستم بانکی این بانک شده و آنرا هم می کنید و بر روی صفحه اصلی وب سایت آنها می نویسید : به مشتریان خود احترام بگذارید .انواع هکر خوب به نظر شما کدام گروه می تواند بیشترین میزان تخریب را داشته باشد ؟ قطعا همه شما با من هم عقیده هستید که کارمند های داخلی یا خودی ها بیشترین مشکلات را برای ما بوجود خواهند آورد . جرم شناسان مجرمین رو با سه صفت توصیف می کنند : کسانی که اهداف ، انگیزه یا علت و فرصت های لازم برای انجام جرم را دارا هستند .به این سه ضلع ، مثلث جرم نیز گفته می شود . که در شکل الف مشاهده می کنید .کارکنان داخلی یا خودی ها همیشه هدف و فرصت مناسب را برای انجام جرم دارا هستند. تنها چیزی که آنها نیاز دارند انگیزه است . از طرفی دیگر خارجی های یا افراد بیگانه افراد مورد اعتمادی برای دسترسی به منابع داخلی سازمان نیستند ، آنها در خارج از سازمان شما قرار دارند و با داشتن کمی فرصت برای انجام دادن حملاتشان حتما شروع به کار خواهند کرد . کسانی که قصد حمله و سوء استفاده از اطلاعات را دارند بایستی از مثلث جرم ، هر سه مورد را داشته باشند . تکمیل شدن این مثلث می تواند منجر به تکمیل شدن جرم باشد .

 

 

مثلث جرم

 

 

شکل الف : مثلث وقوع جرم

متدولوژی های معمول حملات هکری

 

حملات هکری معمولا یک یا چندین قسمت از مثلث امنیت اطلاعات یا بهتر بگوییم CIA امنیت اطلاعات را هدف قرار می دهند ، همانطور که می دانید مثلث امنیت اطلاعات شامل محرمانگی ، یکپارچگی و تمامیت و دسترسی پذیری اطلاعات می باشد . حملاتی که بر روی محرمانگی و صحت اطلاعات تمرکز می کنند معمولا منجر به دسترسی پیدا کردن به اطلاعات می شوند حال آنکه حملاتی که به دسترسی پذیری اطلاعات انجام می شود لزوما نبایستی باعث دسترسی پیدا کردن به اطلاعات شود . حملاتی که به دسترسی پذیری یا Availability اطلاعات می شود معمولا از نوع حملات از سرویس خارج کردن یا Denial Of Service هستند .

نمونه ای از حملات خارج از سرویس کردن ( DOS ) در محیط واقعی

 

در فوریه سال 2000 وب سایت های شرکت های یاهو و Ebay به وسیله یک حمله DOS کاملا از سرویس خارج شدند . حمله انجام شده هیچگونه دسترسی را به مهاجمان به شبکه داخلی آنها نداده بود اما باعث شده بود که این کمپانی ها نتوانند به سرویس دهی ادامه دهند . در سال 2001 هکر به نام مستعار Mafiaboy در یک دادگاه در کانادا به دلیل انجام این حملات به 8 ماه زندان محکوم شد .هکرها اهداف متنوعی را برای هک کردن انتخاب می کنند ، اما روش و معماری که هر هکر برای انجام عملیات خود استفاده می کند تقریبا ثابت است . معمولا این متدولوژی هک و حملات هکری به شکل زیر است ، در شکل ب متدولوژی حمله به وضوح قابل مشاهده است :

 

 

متدولوژی هک روشهای هک کردن

 

 

شکل ب : متدولوژی انجام حملات هکری

 

  • Foot printing یا شناسایی : در این مرحله یک هکر تا جایی که امکان دارد در خصوص هدف مورد حمله اطلاعات بدست می آورد ، این اطلاعات می تواند از طریق وب سایت اینترنتی سازمان ، پایگاه های داده عمومی ، گروه های یاهو و گوگل و یا حتی از پرنسل سازمان بدست بیاید . به این مرحله Passive Reconnaissance یا شناسایی غیرفعالی هم گفته می شود .آموزش MCSA ویندوز ،  Scanning یا اسکن کردن : این مرحله تا حدی به مرحله قبلی مرتبط است زیرا باز هم برای بدست آوردن اطلاعات استفاده می شوند . به این مرحله که بعد از شناسایی اولیه انجام می شود Active Reconnaissance یا شناسایی فعال هم گفته می شود . در این مرحله یک هکر با استفاده از ابزارهای و تکنیک های مختلف پورت ها و سرویس های فعال بر روی هدف را تحلیل می کند و در این خصوص اطلاعات لازم را جمع آوری می کند .
  • مرحله سوم : Enumeration یا جمع آوری اطلاعات : این مرحله به مرحله قبلی که Scanning است بسیار نزدیک است با این تفاوت که در این نوع جمع آوری اطلاعات ، اطلاعات بسیار دقیقتی از اهداف مورد حمله جمع آوری می شود ، برای مثال پوشه های به اشتراک گذاشته شده با سطح دسترسی ضعیف ، نام های کاربری موجود در شبکه ، رمز های عبور ضعیف و بسیاری موارد دیگر در این مرحله از حمله انجام می شود .
  • Penetrate یا نفوذ : تفاوت این مرحله با مراحل قبلی این است که در این مرحله مهاجم حمله خود را انجام داده است و رسما کاری از دست شما بر نیامده است . در این مرحبه مهاجم با استفاده از اطلاعاتی که در مراجل قبلی جمع آوری کرده است ، حمله خود را برنامه ریزی کرده است و شبکه شما مورد هجوم وی قرار گرفته است . در این مرحله شما هک شده اید.
  • Escalate یا بالا بردن دسترسی :فکر نکنید که زمانی که یک هکر وارد یک سیستم شده است قطعا دسترسی های یک مدیر سیستم را دارد . معمولا دسترسی هایی که بصورت غیر مجاز توسط هکرها انجام می شود دسترسی های سطح پایین است ، هکر ها با استفاده از تکنیک های خاص به نام Privilege Escalation یا بالا بردن سطح دسترسی از طریق همان دسترسی کم به دسترسی های بیشتر دست خواهند یافت .
  • Covering Tracks یا پاک کردن آثار جرم : زمانی که هکر به دسترسی مورد نظر خود و اهداف تعیین شده دست پیدا کرد ، شروع به پاک کردن آثار جرم خود می کند و سعی می کند که فعالیت هایی را که انجام داده است از دید دیگران مخفی نگاه دارد . معمولا یک هکر حرفه ای بعد از اینکه حمله موفقیت آمیزی را ترتیب داد در سیستم هک شده ابزاهای خاص خود مانند روتکیت ها ( Root kit ) و Backdoor ها را برای دسترسی های بعدی ایجاد می کند .

تاریخ : جمعه 5 آبان 1402
بازدید : 280
نویسنده : سئوکار

تو یه دنیای بزرگ تو قلب کوچیک منی
تو که انگار خودمی از رگ و خون و تنمی
تو صدات مسکنه وقتی برام حرف میزنی
اون چشات قفلی داره وقتی بهم زل میزنی
تو فقط مال منی جایی نری بمون برام
آخه تو نفسمی به غیر تو کیو بخوام
خلاصه اگه بخوام بهت بگم تو یه کلام
خیلی دوست دارمو نمیشه از فکرت درام
بهترین تصویر دنیا واسه من صورت ماهته
آخ ببین چقدر قشنگه منظورم رنگ چشاته
تو اگه نباشی پیشم بدجوری میشم کلافه
تو اصلا غمت نباشه من همیشه باهات میمونم
میدونی عشق تو رفته توی پوست و استخونم
تو خودت خبر نداری واسه تو در میره جونم
تو فقط مال منی جایی نری بمون برام
آخه تو نفسمی به غیر تو کیو بخوام
خلاصه اگه بخوام بهت بگم تو یه کلام
خیلی دوست دارمو نمیشه از فکرت درامجوان ایرانی (irjavan.com)

 https://irjavan.com/%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%af%d9%86%db%8c%d8%a7/


تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1402
بازدید : 28125
نویسنده : سئوکار

 

در آینده نزدیک سعی داریم با آماده کردن جزوات درسی و برگزاری امتحان آنلاین ریاضی هشتم، زمینه را برای شبیهسازی آزمون فراهم نماییم تا دانشآموزان بهنوعی بتوانند قبل از فرا رسیدن روز امتحان، میزان تسلط خود را بر مفاهیم درسی، بسنجند. دکتر طهرانچی گفت: «جریان آموزش، جریانی بسیار تحولگرا و ناظر بر آینده است. همیشه یک فرقی مابین دانشآموزان برتر با متوسط وجود دارد و آن توانایی تشخیص نکات طلایی امتحان است. و همچنین به خاطر اینکه دانش آموزان ضعیف بتوانند توانایی شرکت در کلاس های اصلی نکته و تست را پیدا کند قبل از برگزاری این کلاس ها برای دانش آموزان بسیار ضعیف سه جلسه کلاس برگزار می شود. چون دانش آموزان شخصا امکان کسب تجربه واقعی و حقیقی را دریافت میکنند در نتیجه موجب فعالیت بیشتر آنها در کلاس درس میشود. یکی از مهمترین مواردی که باید همواره به آن دقت داشته باشید این است که برای کسب نمرهی بهتر حتماً لازم نیست که تمامی موارد کتاب را مرور کنید. معلمان باید با فعالیتهای آموزشی، برای دانش آموز مسئله ایجاد کنند تا آنها با فکر کردن، به دنبال راهی برای حل مسئله باشند. مدرسه مجازی آی نو همانطور که از نامش نیز پیداست، مدرسهای است که بهصورت مجازی اقدام به تهیه و ارائهی ویدیوهای آموزشی، جزوات درسی و حل تمرین و برگزاری آزمون آنلاین مینماید.

در واقع تمام تلاش ما در مدرسه مجازی آی نو این است که باکیفیتترین و بهترین فیلم تدریس ریاضی هشتم را بهصورت رایگان در اختیار دانشآموزان عزیز قرار دهیم. دروس ریاضی بهنحوی هستند که برای یادگیری هر مبحث لازم است از قبل اطلاعاتی را داشته باشید. مثلاً، در کتاب تاریخ، پیتر بکمن اشاره میکند که ریاضیدان معروف یونانی، ارشمیدس، سه قرن قبل از میلاد، تلاش کرد تا مفهوم تقریب بهتر تا دقت مطلوب را که همان اساس حساب دیفرانسیل است بکار گیرد. دوره آموزشی درس ریاضی عمومی 1 بر اساس محتوای کتاب­های مربوط به ریاضی عمومی است و در آن مدرس به تدریس ریاضی عمومی و ارائه مباحث چالشی و کاربردی از جمله آموزش انتگرال در ریاضی عمومی پرداخته است. شما دانشآموزان عزیز میتوانید با مراجعه به سایت مدرسه مجازی آی نو محتوای کتاب درسی ریاضی هشتم را دانلود کنید. استفاده از مدل پیچیدگی مفاهیم ریاضی را کاهش میدهد و همچنین برای دانش آموزان جذاب بوده و توجه آنها را جلب میکند. • بازبینی: پس از حل تمرینات و مرور فصلها، بهتر است کل مطالب را به طور کامل بازبینی کنید تا از نقاط ضعف خود آگاه شوید و بازماندهی مطالب، دانش خود را تکمیل کنید.

در این فیلمهای آموزشی سعی ما بر این است تا تمامی نکات امتحانی ریاضی هشتم را بیان و مورد ارزیابی قرار دهیم. این شرکت برای فعالیت های خود اعتبارنامه از وزارت آموزش و پرورش دارد و تمامی مراحل اداری و قانونی را سپری کرده است. از مهمترین مزایای شرکت در آزمون آنلاین ریاضی هشتم مدرسه مجازی آی نو این است که شما قادر خواهید بود با چارچوب طراحی سوالات آشنا شده و بهنوعی میزان اطلاعات و تمرکز خود را محک بزنید. بلافاصله بعد از اینکه کلاس های آنلاین برگزار شد برای دوستان و دانش آموزانی که نتوانسته بودند در این کلاس ها شرکت کنند. یکی از بهترین روش های این است که معلم شروع به فهرست کردن آنچه در آن روز در کلاس مطرح خواهد شد، نماید به این ترتیب دانش آموزان می توانند خود را برای آنچه در پیش رو خواهند داشت آماده نمایند. برای تکمیل این بخش، باید از خودتان سؤال کنید که انتظار دارم در پایان این درس، دانشآموز چه مهارتهایی را کسب کرده باشد. • مرور کتاب درسی: برای کسب نمره کامل در درس ریاضی هشتم، شما باید از مباحث قبلی که در دورهی ابتدایی و متوسطهی اول آموختهاید، آگاهی کافی داشته باشید. این مجوعه بعد از مطالعه و تحقیقات زیاد در زمینه نیاز دانش آموزان و کاستی هایی که در این مقطع در امر آموزش احساس شد، توسط مدرس رتبه اول الگوهای تدریس در سطح کشور، جناب مهندس رضایی، تدریس شده و تا حد امکان سعی شده از زیاده گویی های بی مورد پرهیز شود، تا بدین وسیله گامی هر چند کوچک در امر بهترین معلم خصوصی ریاضی آموزش برداشته باشیم.

در مرحلهی بعد لازم است که هنگام آموزش ریاضی، بهخوبی به مطالب ارائه شده در کلاس، گوش فرا دهید. در مبحث هندسه، روی دروس تساوی مثلثها، محاسبهی مساحت اشکال مختلف و محاسبهی حجم اشکال هندسی باید بهخوبی مسلط شوید. برای دستیابی به نمرهی کامل، باید با دقت بیشتری به سوالات و جزئیات دقت و برای حل مسائل از فرمولها و قوانین مناسب استفاده کنید. پس از خواندن هر فصل، سعی کنید تمام تمرینات مربوط به آن فصل را به دقت حل کنید و در صورت روبهرو شدن با مشکل در حل آنها، از استاد یا کتابهای کمک درسی کمک بگیرید. فیزیک و ریاضی را آسان بیاموزید. ریاضی و فیزیک را آسان بیاموزید. در واقع بسیار اهمیت دارد که بتوانید نکات طلایی را بشناسید و آنها را مرور نمایید. در کتاب درسی، بخشهایی برای تمرین مباحث وجود دارند که برای موفقیت در امتحانات، باید این قسمتها را حل و بهدقت مورد بررسی قرار دهید. بنابراین باید در ادبیات فارسی مسلط بوده و نگارش خوبی داشته باشد. اما به این خاطر که اغلب داوطلبان ریاضی را با درصد پایینی میزنند، میتواند تاثیر خوبی در رتبه نهایی کنکور بگذارد. استاد امیر مسعودی مدت ۹ سال هست که با موسسه کنکور آسان است همکاری دارد و مدرس درس های ریاضی و فیزیک میباشد.

شواهدی هست که نشان میدهد این موضوع در ریاضیات قدیم هم ریشه داشتهاست. حجم مطالب درسی ریاضی دوازدهم تجربی به حدی زیاد است که باید حواستان را جمع کنید، بیش از اندازه روی هر مبحث زمان نگذارید. در این روش، معلمان باید بتوانند با استفاده از راهکارهای مختلف از جمله حرکت کردن در کلاس، بخشبندی دانشآموزان، مشارکت دادن دانشآموزان در طراحی ساختار آموزشی کلاس، تمرینهای خلاقانه و مسابقه، کلاس درس خود را تعاملی کنند. در کلاس خصوصی تقویت ریاضی، اونقدر تمرین و تست حل میشه که نگرانی بابت فهم مسله نداشته باشید، و همینطور توی کلاس های تقویتی ریاضی دوره ابتدایی، کلاس همراه با بازی و تکنیک های جدید آموزشی و تقویتی برگذار میشه، تا هم کلاس برای بچه ها خشک و کسل کننده نباشه، و هم اینکه میزان درک و گیرایی بچه ها بالا بره. پس به هر نحوی که شده باید در هر هفته دوجلسه رو کامل و با کیفیت پشت سر بذارید… پس باید برای یادگیری ریاضی هفتم به صورت اصولی، به اندازه کافی وقت گذاشت و روی آن تمرکز کرد. می توان برای جمع و تفریق اعداد اعشاری آنها را به عدد گویا تبدیل کرد و سپس جمع و تفریق را انجام داد. باید بگوییم توان و جذر یکی از سادهترین مسائل ریاضی است و اگر درست به دانشآموز یاد داده شود، قطعا دیگر دلیلی برای ترسیدن وجود نخواهد داشت.

گاهی مدت زمان سکوت دانش آموزان زیاد بوده و خسته میشوند و درپی آن قطعا از مدرسه و درس نیز دور خواهند شد. ما در کلاس به سوالات دانشجویان پاسخ نمیدهیم و آموزشمان برای آنها کافی نیست که مجبور میشوند به تلفن همراه خود مراجعه کنند. ساختار کتاب از سه بخش فعالیت، کار در کلاس و تمرین تشکیل شده است. در صورت تقویت پایهی ریاضی در سالهای ابتدایی و مقطع متوسطهی اول، در طی سه سال متوسطهی دوم، میتوان به راحتی دروس ریاضی و فیزیک را درک نمود. سالهای قبل نیز در مورد این اعداد چیزهایی یاد گرفتهاید و امسال قرار است کمی بیشتر آنها را بشناسید. این مطالب، اطلاعاتی هستند که ممکن است به شکلهای مختلف در ادامه راه تحصیل به کارتان بیایند. از مهمترین مواردی که در مطالعهی درس ریاضی حتماً باید در نظر بگیرید، زمانی برای جمعبندی است. ریاضی درسی بسیار مهم است و همه دانشآموزان باید آن را به خوبی یاد بگیرند. علاوه بر آن، با پرورش قدرت تفکر و خلاقیت بچهها، اعتماد بنفس و انگیزه درونی آنها را برای یادگیری افزایش میدهد.

البته یکی دیگر از مزایا این است که برای امتحان اصلی اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد و میتوانید مشکلات خود را در درس ریاضی پیدا و در جهت رفع آنها تا روز امتحان، اقدام نمایید. • بررسی کتاب درسی: برای شروع، بهتر است کتاب درسی را بررسی کنید تا بفهمید که چه موضوعاتی در آن وجود دارد و باید چه کارهایی را برای مطالعهی آن انجام دهید. • بررسی مباحث: در ابتدا برای مشخص کردن نیازهای خود، موضوعاتی که باید مطالعه کنید را مرور و آنها را به ترتیب اهمیت مرتب نمایید. چکيده - کسب رتبه های ضعیف در ریاضیات ادوار مختلف مطالعات جهانی تیمز ، رغبت و علاقه کم دانش آموزان دوره های بالاتر به مطالعه ریاضیات و ضعف عمومی در این درس موجب شد تا عوامل مختلفی را که در کیفیت آموزش ریاضی نقش دارند، مورد بررسی قرار دهیم. در دوران ساسانی این نشانها در نقش برجستهها، سکهها و ظروف نقره به عنوان نشانهای خانوادگی به کار رفتهاند. مثلا میتوانید یک فروشگاه مجازی در کلاس راه بیاندازید تا تعدادی از دانشآموزان نقش خریدار و تعدادی دیگر نقش فروشنده و صندوقدار را اجرا کنند. کلاس های آنلاین ریاضی در چه محیطی برگزار میشود؟ به همین خاطر اول مروری بر گفتههای سال قبل میشود، بعد از آن تعریف همسایگی (شامل همسایگی محذوف، چپ و راست)، حدهای نامتناهی و حد در بینهایت گفته میشود.


تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1402
بازدید : 239
نویسنده : سئوکار


در این صفحه به بررسی شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس و همچنین هزینه اقامت قبرس و تمامی مسائل مربوط به آن از صفر تا صد می پردازیم. در حال حاضر راه ها و روش های مهاجرت به قبرس شامل موارد زیر می باشد:

خرید ملک

برای راه اندازی یک کسب و کار

تحصیل در قبرس

دعوت به کار

توان مالی

مهاجرت به قبرس با خرید ملک

برای کسانی که به دنبال اقامت در قبرس هستند، خرید ملک یک راه معقول و مقرون به صرفه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. پروژه های متعددی برای فروش با روش های پرداخت مناسب وجود دارد که به شما امکان می دهد مصالح ساختمانی خود را انتخاب کنید و کلاس های طولانی مدت بدون بهره تا 84 ماه پرداخت داشته باشید.

تنوع املاک، از واحدهای استودیویی (بدون اتاق خواب) گرفته تا ویلاهای ساحلی بسیار مجلل، حداقل یک سوم قیمت سایر کشورهای مدیترانه ای، یکی از جاذبه هایی است که باعث می شود افراد زیادی از کشورهای شمال اروپا و کشورهایی که روسیه صحبت می کنند، کوچ کنند. با شرایط اقامت در قبرس شمالی یورومای بروید.


مردم در خرید ملک چه زندگی می کنند؟

خریداران و شرکت های تابعه زیرمجموعه خریدار شامل: همسر - فرزندان زیر هجده سال (اتوماتیک)، فرزندان مجرد بالای هجده سال، درخواست های ویژه از پلیس مهاجرت (دختران، محدودیت سنی، پسران برای همیشه). تا 25) و والدین خریدار.

توجه داشته باشید که اگر خواهر و برادر خریدار بالای 18 سال سن داشته باشند، نمی توانند عضو گروه شوند و اگر زیر 18 سال سن دارند، می توانند اقامتگاه والدین خود را به اشتراک بگذارند (اشتراک ملک).

آیا برادران می توانند همزمان در زمین زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. توجه داشته باشید که افراد زیادی می توانند مالک شراکت باشند، اما قوانین تسویه حساب با قوانین مشارکت متفاوت است. طبق قانون مهاجرت، تنها یک خانواده (مالک و خانواده فرعی) می توانند در یک ملک زندگی کنند یا اگر هر دو مجرد باشند، دو خواهر و برادر می توانند در یک ملک زندگی کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی املاک و مستغلات بخرند؟

همه مردم به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. پلیس قبرس شمالی پس از ارائه پاسپورت معتبر به پلیس با تاریخ کمتر از یک ماه از کشور خود، سوابق کیفری این افراد را از طریق اینترپل رصد می کند و در صورت نداشتن سابقه کیفری، می توانند سند دریافت کنند. .

آیا با خرید ملک می توان اقامت دائم گرفت؟

هر کسی که دارای املاک و مستغلات در قبرس شمالی باشد می تواند برای اجازه اقامت اقدام کند. این محل سکونت با احراز شرایط زیر می تواند در سه سال اول به اقامت سالانه، در سال سوم تا پنجم دو سال و از سال پنجم به بعد به اقامت دائم تبدیل شود.

برای اقامت های یک ساله، دو ساله و پنج ساله، کمک مالی مورد نیاز است (در حال حاضر 20000 دلار برای ملکی که قبلا خریداری شده و 15000 دلار برای ملک تکمیل شده در سال). شرط اقامت پنج ساله این است که دارایی هایی به ارزش بیش از 125000 پوند داشته باشید و در پنج سال گذشته بیش از شش هفته در سال قبرس را ترک نکرده باشید. اگر قصد سفر دارید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید، باید اقامت خود را به صورت سالانه یا هر دو سال یکبار تمدید کنید.

یکی دیگر از شرایط لازم برای اخذ اقامت، ارائه آدرس رسمی محل سکونت (سند اجاره یا سند مالکیت) و همچنین انجام آزمایشات پزشکی برای اطمینان از عدم وجود بیماری های عفونی است.

آیا بعد از خرید خانه مجوز کار می گیریم؟

بله محدودیتی وجود ندارد اما لازم است فورا نوع ویزای خود را (از ویزای مالک ملک به ویزای کاری) تغییر دهید. زیرا وزارت کار قبرس شمالی روی کار بدون بیمه بسیار حساس است و در صورت عدم تغییر نوع ویزای شما به دلیل بیمه، جریمه سنگین یا اخراج از کشور خواهید داشت.

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی یورومای برای خانواده ها چیست؟

استفاده از خدمات رایگان پزشکی در مراکز منطقه ای مجهز

آموزش رایگان در مدارس دولتی

شهریه در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که به زبان ترکی در دانشگاه ادامه تحصیل دهند).

یک حساب بانکی بین المللی باز کنید و کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) را با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه بپذیرید.

امکان خرید اقساطی و وام بانکی

برای راه اندازی کسب و کار به قبرس شمالی بروید

دولت قبرس شمالی سیاست های خود را بر اساس جذب سرمایه خارجی بنا نهاد. پشتیبانی بسیار خوبی برای راه اندازی کسب و کار ارائه می دهد و بسیاری از سرمایه گذاران را در سراسر جهان به فکر راه اندازی یک کسب و کار انداخته است زیرا گرفتن مجوز کسب و کار را آسان تر می کند و سپس وام های بلندمدت با نرخ بهره بسیار پایین ارائه می کند. واقع در شمال قبرس.

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم اما پتانسیل بسیار بالایی است. تعداد دانشجویان خارجی در قبرس سه برابر است. تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور بازدید کنند. بنابراین، مشاغلی که نیازهای دانشجویان و گردشگران را برآورده می کنند، ممکن است بازار کار خوبی داشته باشند.

جدای از این دو حوزه، هر کسب و کاری مرتبط با بازار ساخت و ساز بازار بسیار مطلوبی برای رشد و توسعه دارد. بسیاری از سرمایه گذاران به بازار املاک قبرس شمالی هجوم آورده اند و ساخت و ساز در این کشور با سرعت و مقیاس سریع در حال انجام است.

اگر بخواهیم در مورد عناوین شغلی با چشم انداز عالی صحبت کنیم، باید آنها را بخوانیم:

کافی شاپ یا رستوران

فتوکپی و کارهای فنی مربوط به امور دانشجویی

تعمیر موبایل

یک حفاری

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

دفتر املاک

مهندس عمران

تولید کابینت و مبلمان چوبی

تولید سنگ ساختمانی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس اقامت کنند؟

حمایت دولت از سرمایه گذاران حتی در زمینه مسکن نیز موثر است. صاحبان مشاغل در ابتدا دارای ویزای تجاری 2 ساله و همه زیرشاخه ها هستند (زیر دسته ها برای همه انواع اقامت یکسان هستند). صاحبان مشاغل برای دریافت اقامت نیازی به کمک مالی ندارند و روند اقامت آنها سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا با ثبت شرکت اقامت دائم خواهیم داشت؟

خیر، پس از گذشت شش سال و رد شدن بیمه کار در این مدت، مؤدی می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را به دو صورت دریافت کنید: اولی درخواست برای دانشگاه ها و دومی درخواست برای کالج هایی که دوره های کوتاه مدت ارائه می دهند. مدارسی که دوره های کوتاه مدت مانند دوره های ترکی، انگلیسی، آلمانی یا مدارس فنی و حرفه ای را ارائه می دهند. مانند دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت بازرگانی.

دانش آموز ملزم به کمک مالی نیست، اما همسالان زیر 18 سال او باید به دولت کمک مالی کنند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

اخذ تابعیت قبرس از طریق دعوت به کار

به طور کلی، ویزای کار در اداره مهاجرت قبرس شمالی رایج نیست. با این حال، کارفرمایان این حق را دارند که در صورت تمایل به کار در قبرس، یک پیشنهاد شغلی را برای یک متخصص خارج از جزیره ارسال کنند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و اگر کارمند مرتکب جرم شود کارفرما در قبال او پاسخگو خواهد بود.

ضمناً کارفرما موظف است از طرف کارمند مبلغی را در بانک مسدود کند (حدود 600 یورو) تا در صورت عدم پرداخت مبلغ ویزای کار از کارمزد واریز شده در بانک کسر شود.

کارفرما موظف است حداقل مبلغی را که وزارت کار تعیین می کند به عنوان حقوق و علاوه بر پرداخت حق بیمه ماهانه به کارمند پرداخت کند. در حال حاضر هزینه بیمه برای یک قبرسی غیر کارمند حدود 3000 لیر ترکیه و حقوق اولیه حدود 18000 لیر ترکیه است.

اقامت و مهاجرت به قبرس با منابع مالی

اخذ ویزای یک ساله از طریق فاینانس و اجاره خانه نوعی ویزای موقت است. چنین ویزا احتمالا باطل خواهد شد. در حال حاضر امکان اخذ ویزای یکساله از طریق تمکن مالی نیز وجود دارد. هزینه صندوق باید بالای 25 هزار دلار باشد. در حال حاضر هر بانکی از هر جای دنیا که بتواند نشان دهد متقاضی حداقل این مبلغ را در حساب خود دارد، مورد قبول پلیس مهاجرت است. اما با توجه به تجربه، بهتر است در یک بانک در قبرس حساب باز کنید و از این بانک ها مجوز مالی بگیرید.

مبلغ مورد نیاز برای هر نوع اقامت در بانک قفل نیست و پس از دریافت نامه مناسب قابل برداشت می باشد.

کسانی که فاند دارند می توانند به صورت گروهی برای ویزای یک ساله اقدام کنند و برای گروه های کوچک نیازی به هزینه اضافی نیست. (بخش های فرعی برای همه انواع اقامتگاه یکسان است).

همه کسانی که از این طریق مسکن دریافت می کنند از مزایای دولتی رایگان مانند سایر انواع اقامت برخوردار می شوند.

دلیل اینکه قبرس شمالی مانند سایر کشورهای ضعیف اقتصادی جذب سرمایه نمی کند و شهروندان را برای مهاجران نمی فروشد، حفظ امنیت این کشور است. قبرس شمالی کشوری امن است، برخلاف قبرس جنوبی که پاسپورت خود را به پول می فروشند، حداقل بعد از 5 سال، در مرحله اول راه را برای دریافت کارت اقامت دائم و در مرحله بعد پاسپورت هموار می کند.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com