عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 30 شهريور 1402
بازدید : 5654
نویسنده : سئوکار


ارز دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتالی که مبتنی بر رمزنگاری هستند، بر خلاف همتای سنتی خود، ارز فیزیکی، تنها در فضای اینترنت وجود دارند. این ارز شکل جدیدی از پول است که نامشهود است و هرگز نمی توانید آن را لمس کنید و فقط در حوزه دیجیتال معنا پیدا می کند. تمامی مراحل آن اعم از صدور، انتقال، ذخیره و حتی ثبت سوابق به صورت الکترونیکی انجام می شود. ارز دیجیتال در واقع هر ارزشی است که در یک پلتفرم دیجیتال ایجاد می‌شود که برای دسترسی به آن نیاز به فناوری مبتنی بر اینترنت دارد.

ارز دیجیتال را می توان به عنوان یک مفهوم در مقابل واسطه های فیزیکی معاملاتی مانند پول یا اوراق قرضه بانکی در نظر گرفت. انتقال سرمایه در این نوع ارز که دارای ویژگی هایی با ارز فیزیکی است، بدون محدودیت مرزی و در لحظه صورت می گیرد. اگرچه ارز دیجیتال برای خرید و تجارت کالا یا برخی خدمات مانند ارز فیزیکی نیز استفاده می‌شود، اما استفاده از آن معمولاً به بخش‌های خاصی محدود می‌شود، مثلاً در مراحل خرید یک بازی. نکته جالب در مورد ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین این است که مرکز خاصی برای ایجاد این نوع ارز وجود ندارد و به همین دلیل به ارزهای دیجیتال «پول دیجیتال غیرمتمرکز» نیز می گویند. به این معنا که هیچ سازمان یا نهاد خاصی تحت کنترل آن نیست. اما همیشه می‌توانید برای خرید ارز دیجیتال به یک صرافی معتبر ارز دیجیتال بروید و بیت‌کوین یا آلت‌کوین‌های دیگر (که بعداً خواهیم فهمید) تنها با چند کلیک خریداری کنید.

لازم به ذکر است که ارزهای مجازی و کریپتوکارنسی ها ارزهای دیجیتال محسوب می شوند، اما باید به خاطر داشته باشید که برعکس این موضوع صادق نیست، در واقع هر ارز دیجیتالی نمی تواند یک ارز مستقیم یا ارز دیجیتال باشد. اکنون که تا حدودی با مفهوم ارزهای دیجیتال آشنا شدید، ممکن است علاقه مند به دانستن تاریخچه پشت این ارزهای نامشهود نیز باشید!

تاریخچه ارزهای دیجیتال را بررسی کنید

اخبار ارز دیجیتال ممکن است اولین کلمه ای باشد که با شنیدن نام ارز دیجیتال به ذهن خطور می کند. اما آیا بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که وارد دنیای مجازی شده است؟ در پاسخ، اگرچه ظهور بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال یا هر ارز دیجیتال در سال 2009 به عنوان اولین ارز دیجیتال در نظر عموم مردم تلقی می شود، اما باید گفت که در واقع تلاش های قابل توجهی برای رسیدن به این اهداف پیش از این ارز دیجیتال انجام شد. که . به عبارت دیگر می توان گفت ارز دیجیتال امن مفهومی است که در دهه 1980 زمانی که دانشمندی به نام دیوید چاوم از ایالات متحده آمریکا مقاله ای تحقیقاتی در این زمینه منتشر کرد آغاز شد. از این رو او را یکی از پیشگامان عرصه فناوری رمزگذاری و مخترع ارز دیجیتال می دانند.

در سال 1989 برای اجرای ایده خود شرکتی به نام DigiCash را در آمستردام آمریکا تاسیس کرد. دیوید چاوم همچنین بنیانگذار انجمن بین المللی تحقیقات رمزنگاری (IACR) است که امروزه کنفرانس های دانشگاهی را در زمینه تحقیقات رمزنگاری سازماندهی می کند. این شرکت که توسط دیوید چاوم تأسیس شد، در سال 1998 پس از ارائه مفهومی که سال ها جلوتر از زمان خود بود و هرگز آنقدر که برای ادامه حیات نیاز داشت به دست نیاورد، اعلام ورشکستگی کرد.

علاوه بر این، طلای الکترونیکی یا (E-Gold) را می توان اولین استفاده عمومی از ارز دیجیتال دانست که قبل از بسته شدن آن توسط دولت ایالات متحده در سال 2008، بسیاری از کاربران فعال را به خود جذب کرد. پس از آن تاریخ، ارز دیجیتال بسیار بزرگ بود. شرکت هایی با عناوین مختلف و با حمایت مالی وارد بازار می شوند.

انواع ارزهای دیجیتال و مقایسه آنها

زمانی که ارزهای دیجیتال به اندازه اول خود را دیدند، انواع مختلفی از آن در بازار معرفی شدند. اما با گذشت زمان، تعداد انگشت شماری از بقیه بالاتر رفت و در نهایت به اصلی ترین ارزهای دیجیتال امروزی تبدیل شد. اما در حال حاضر یک طبقه بندی اصلی در ارزهای دیجیتال وجود دارد که بسته به کاربرد در یکی از دو دسته زیر قرار می گیرند:

پول واقعی

ارز مجازی نوعی ارز دیجیتال است که در یک منطقه یا منطقه خاص استفاده می شود. به عنوان مثال بازی (FarmVille) یکی از بازی های کشاورزی است که بخشی از آن خرید محصولات کشاورزی است. در اینجا برای خرید این چیزها از پول واقعی استفاده می شود. این نوع ارز در چنین مواردی قابل استفاده و قانونی است و در دنیای واقعی هیچ ارزشی ندارد.

ارز دیجیتال

کریپتوکارنسی نوعی ارز دیجیتال است که ارزش واقعی دارد، مانند بیت کوین. صرافی بیت رز دیجیتال بر اساس الگوریتم های ریاضی است و به صورت الکترونیکی از طریق اینترنت منتقل می شود. از جمله مزایای بزرگ ارزهای دیجیتال عدم ارتباط با اقتصاد کشورها است. به عبارت دیگر، به دلیل غیرمتمرکز بودن و عدم وابستگی به هیچ نهاد نظارتی، در صورت وقوع رکود اقتصادی در کشوری، این نوع ارز دیجیتال ارزش خود را از دست نمی دهد و ثابت می ماند.

 

علاوه بر این، به دلیل نبود نهاد نظارتی، معاملات بین المللی با حضور ارزهای رمزنگاری شده آسان تر خواهد شد. ضمناً این ارز با هر ارز فیزیکی به صورت کاملا محرمانه قابل مبادله است. تمام تراکنش‌های مربوط به صرافی ارز دیجیتال به‌صورت ناشناس تأیید می‌شوند. در نتیجه، ارز دیجیتال مانند ارز فیزیکی قابل ردیابی نیست.

یکی دیگر از مسائل مهم در مورد ارز دیجیتال عدم امکان لغو تراکنش ها و بازگشت این ارز است. در شرایط عادی و خارج از دنیای ارزهای دیجیتال، اگر ثابت شود که مثلاً مبلغی بابت چک جعلی پرداخت شده است، امکان ردیابی و بازیابی آن وجود دارد. اما در دنیای دیجیتال و ارزهای دیجیتال، قطعاً این اتفاق نخواهد افتاد. بنابراین، تراکنش‌هایی که از الگوریتم‌های بسیار پیچیده و انتقال کدها از فردی به فرد دیگر استفاده می‌کنند، جایی برای خطا در حین تراکنش‌ها باقی نمی‌گذارند.

اما با تمام این مزایا، تراکنش‌های ارزهای دیجیتال قطعاً معایبی دارند. در برخی موارد از این نوع ارز دیجیتال برای انجام معاملات غیرقانونی مانند پولشویی یا خرید و فروش مواد مخدر غیرقانونی استفاده می شود. یا در برخی موارد تبدیل به باج افزاری می شود که با هک کردن سیستم، هزینه ای نمادین برای افشای اطلاعات شخصی کاربر بدون برجای گذاشتن ردی می طلبد.


تاریخ : شنبه 25 شهريور 1402
بازدید : 20332
نویسنده : سئوکار


مانیتور یک دستگاه نمایشگر مانند صفحه تلویزیون است که سیگنال خروجی گرافیکی کارت گرافیک کامپیوتر را تفسیر و نمایش می دهد. این دستگاه به شما این امکان را می دهد که از یک رابط نمایشگر برای تعامل با رایانه خود و استفاده از وسایل جانبی مانند ماوس یا صفحه کلید استفاده کنید. با حرکت دادن ماوس می توانید نتیجه دلخواه را روی صفحه مشاهده کنید. همچنین می توانید فرمان های صادر شده را با صفحه کلید روی مانیتور مشاهده کنید.

انواع مانیتور و نحوه کار با آنها

دانستن انواع مانیتورها برای اطلاع از عملکرد و عملکرد آنها مهم است. فناوری نمایش به برنامه های مختلفی تبدیل شده است که از همان فناوری اولیه استفاده می کنند. تمام صفحه نمایش های تلویزیون و کامپیوتر شروع به استفاده از CRT کردند و با گذشت زمان تغییر کردند.

مانیتورهای CRT

مانیتورهای CRT

این نوع مانیتور برای کار به قدرت و تجهیزات الکترونیکی بیشتری نیاز دارد. طبق استانداردهای امروزی، بسیاری از مدارهای آنالوگ بزرگ هستند و در مقایسه با صفحه نمایش های کوچک، فضای زیادی را اشغال می کنند.

نحوه کار مانیتورهای CRT ارتباط زیادی با اجرای آنها دارد. یک مانیتور CRT با دریافت اطلاعات از PCB های الکترونیکی مختلف که سیگنال دریافتی از کارت گرافیک کامپیوتر را پردازش کرده اند، کار می کند. علاوه بر این، پردازش و تقسیم رنگ توسط سیگنال ارسال شده به مادربرد لوله CRT متصل به پشت لوله CRT انجام می شود. سوئیچ های الکترونی برای هر رنگ، الکترون ها را به ناحیه فسفر مربوط به آن رنگ منتقل می کنند.

تکنولوژی ماسک سایه

ماسک سایه یک لایه محافظ با سوراخ‌هایی در آن است که با نواحی خاصی از فسفر (محل برخورد الکترون‌ها) در یک راستا قرار می‌گیرند و از قرار گرفتن اشتباه الکترون‌ها جلوگیری می‌کنند. بنابراین می توان گفت که ماسک سایه از مشکلات خلوص رنگ جلوگیری می کند.

ماسک سایه از فلز ساخته شده است و بنابراین تحت تأثیر میدان های مغناطیسی قرار می گیرد. برای این منظور یک سیم پیچ ضد گاز در قسمت جلویی CRT جایی که ماسک سایه وصل می شود قرار داده می شود و هر بار که مانیتور روشن می شود سریعاً روشن می شود تا ماسک سایه از بین برود و در نتیجه می توان از رنگ شدن آن جلوگیری کرد. مشکلات نظافت

کویل یاپا

اگر یک CRT سیم پیچ انحرافی گران قیمت نداشته باشد، پرتو الکترونی به سادگی از مسیر پرتو الکترونی اولیه در نقطه ای در مرکز صفحه خارج می شود. سیم پیچ های انحرافی توسط مدار الکترونیکی CRT تغذیه می شوند تا الکترونیک را در جهت صحیح بکشند. پرتوها از گوشه بالا سمت چپ به سمت راست در خطوط متوالی در پایین صفحه هدایت می شوند تا کادر کامل شود.

آند نهایی

یک آند با ولتاژ بالا که اندانود نامیده می شود، به کناره CRT متصل می شود و الکترون ها را به سمت یک پوشش فسفری در شیشه نمایشگر شتاب می دهد.

ترانسفورماتور خروجی خطی

این ولتاژ از یک ترانسفورماتور تک خط 55 تا 60 کیلو ولت واقع در ترانسفورماتور اصلی تولید می شود. علاوه بر این، این ترانسفورماتور ولتاژ بالایی تا 600 ولت را برای کمک به فوکوس فراهم می کند که به برد پایین لوله متصل می شود و به شبکه کنترل G3 تغذیه می شود.

همچنین ولتاژهایی برای شبکه های کنترل G1 و G2 ایجاد می کند که به ترتیب بر روشنایی تصویر تأثیر می گذارد یا از خطوط خروجی یا ناپیوستگی روشنایی جلوگیری می کند. یک ولتاژ نیز از ترانسفورماتور به بخاری کاتد تامین می شود.

مانیتورهای LCD

صفحه نمایش ال سی دی

CRT ها با نمایشگرهای LCD جایگزین شدند. آنها ابتدا مشکلات عملکردی با زمان پاسخ داشتند، اما در نهایت حل شدند. مولکول های کریستال مایع بین دو الکترود قرار دارند. مقدار نوری که می تواند از مولکول های کریستال مایع عبور کند با مقدار بار الکتریکی اعمال شده به الکترودها تعیین می شود. نمایشگرهای LCD برای روشن کردن تصویر به نور پس زمینه نیاز دارند. این فناوری نور پس زمینه نیز دستخوش تغییرات گسترده ای شده است.

برای اولین بار از لوله های فلورسنت فشرده (CFL) استفاده شد. همچنین مبدل هایی برای افزایش ولتاژ منبع تغذیه مورد استفاده قرار گرفت و در نهایت تبدیل به یک جزء رایج شد و از کار افتاد. خوشبختانه CFL با LED جایگزین شده است. این باعث می شود صفحه نمایش های LCD قابل اعتمادتر باشند.

انواع مانیتور LCD

انواع مختلفی از مانیتورهای LCD برای استفاده در صنایع مختلف طراحی شده اند. به عنوان مثال، یک مدل از مانیتورهای LCD را می توان به ویژه برای رایانه های رومیزی در نظر گرفت. شما می توانید از این مانیتور برای کامپیوترهای شخصی خود استفاده کنید.

محل قرارگیری آنها روی میز خواهد بود و با استفاده از کابل به کیس متصل می شوند. گروه دیگری از مانیتورهای LCD می توانند آنهایی باشند که در فریم های آهنی یا آلومینیومی قرار می گیرند. کاربران می توانند از این مانیتورها در صنایع مختلف و با اهداف کاربردی متفاوت استفاده کنند.

صفحه نمایش LED

نمایشگرهای LED

مانیتورهای LED در واقع مانیتورهای LCD با نور پس زمینه LED برای روشن کردن تصویر LCD هستند. من شخصاً طرفدار این نوع مانیتور نیستم. اگر این واقعا یک مانیتور LED است، آیا پیکسل ها نباید LED تولید کنند؟ سازندگان تلویزیون به میکرو ال ای دی ها علاقه مند شده اند. خرید مانیتور ایسوس

صفحه نمایش YALED

صفحه نمایش QLED یا نقطه کوانتومی برای تبدیل نور پس زمینه به رنگ های اصلی خالص استفاده می شود. این نانوکریستال های نیمه هادی به فیلترهای رنگی RGB کمک می کنند تا از دست دادن نور و تداخل رنگ را کاهش دهند. نسخه های موتور الکتریکی در حال حاضر در حال آزمایش هستند. این بدان معناست که با اعمال جریان الکتریکی به نانوذرات معدنی، QD-LED یک پیکسل ایجاد می کند. این اجازه می دهد تا طیف رنگی عالی و سطوح سیاه روی صفحه نمایش را مشاهده کنید.

آیا مانیتورها از HDMI پشتیبانی می کنند؟

اکثر مانیتورها از VGA برای برقراری ارتباط با کامپیوتر و سایر دستگاه ها پشتیبانی می کنند، اما پشتیبانی از HDMI مدتی است که به یک ویژگی مهم تبدیل شده است. با مانیتورهایی که از پورت HDMI پشتیبانی می کنند، می توانید انتظار کیفیت نمایشگر بالاتری داشته باشید. اکثر مانیتورهای LED جدید تولید و معرفی شده از پورت های HDMI و VGA پشتیبانی می کنند. اگر رایانه یا دستگاه های رومیزی شما از HDMI پشتیبانی می کنند، می توانید از پورت مربوطه برای اتصال به مانیتور استفاده کنید و در غیر این صورت، پورت VGA می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

مانیتور کامپیوتر چیست؟

تمامی مانیتورهای معرفی شده را می توان به عنوان مانیتور کامپیوتر رومیزی استفاده کرد. پیش از این، بسیاری از طرفداران از نمایشگرهای CRT به عنوان مانیتور رومیزی استفاده می کردند، اما اکنون شاهد نمایشگرهای LED یا LCD هستیم. با توجه به قیمت مانیتور کامپیوتر می توانید مدل نوع آنها را انتخاب و خریداری کنید.

اگر می خواهید بازی کنید، باید مانیتورهایی با نرخ تازه سازی بالا بخرید. در واقع استفاده از مانیتورهای LED را می توان یک نیاز ضروری برای گیمرها و کسانی که می خواهند تصاویر ورزشی شگفت انگیزی را مشاهده کنند در نظر گرفت. اگر از جمله کاربرانی هستید که نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید مانیتور صرف کنید، انتخاب مانیتورهای LCD می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

اگرچه استفاده از مانیتورهای CRT منطقی به نظر نمی رسد، اما مشتریانی هستند که علاقه زیادی به خرید آن نشان می دهند. البته به نظر می رسد این دسته از کاربران فقط می خواهند از صرف هزینه های زیاد در انجام کارهای روزمره و استفاده از نمایشگرهای CRT برای نمایش چیزی اجتناب کنند. بنابراین با این اطلاعات پاسخ این سوال را پیدا کرده ایم که چه چیزی باید بر کامپیوتر نظارت داشته باشیم.

کاربرد کنترلر چیست؟ نمایندگی رسمی ایسوس

مانیتورهای LED

همانطور که گفته شد، مانیتور رابط نمایشگر برای کارهایی است که می خواهید با کامپیوتر انجام دهید. مانیتورهای مختلف در اندازه های مختلف موجود است که می توان از آنها استفاده کرد.

یکی از مهمترین کاربردهای مانیتور برای کاربران کامپیوترهای رومیزی است. اگر از لپ تاپ استفاده نمی کنید و همچنان به نوشتن در مورد کامپیوتر علاقه دارید، به یک مانیتور با کیفیت و قدرتمند نیاز دارید. علاوه بر این، مانیتور می تواند برای فروشگاه های بزرگی که نیاز به ارتباط بین دوربین های مداربسته دارند بسیار مفید باشد. به طور معمول، فروشگاه های بزرگ از مانیتورهایی استفاده می کنند که می توانند تعداد زیادی دوربین مداربسته را در خود جای دهند.

مانیتورها کاربردهای زیادی در صنعت و شرکت ها دارند. کاربران بخش ویژه برای مدیریت برنامه به مانیتورهای با کیفیت بالا نیاز دارند. البته مانیتورهای موجود در صنعت می توانند انواع مختلفی داشته باشند و هر کدام با نوع متفاوتی (نوع قاب) ساخته می شوند. پاسخ به این سوال که کاربرد مانیتور چیست بسیار زیاد است و فقط در این قسمت ذکر شده است.


تاریخ : جمعه 24 شهريور 1402
بازدید : 301
نویسنده : سئوکار

 

برای خرید یک سرور DL380 Gen10 یا هر تجهیزات دیگر از این نوع، شما می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • تعیین نیازها: ابتدا نیازهای خود را برای سرور مشخص کنید. این شامل نیاز به پردازشگرها، حافظه، دیسک‌ها، کارت‌های شبکه و دیگر ویژگی‌ها است.
  • مقایسه و تحقیقات: با مقایسه مشخصات فنی و ویژگی‌های مختلف سرورها، بهترین گزینه را برای نیازهای خود انتخاب کنید. وبسایت رایان پژواک به شما در این مرحله کمک کند.
  • تعیین بودجه: محدودیت‌های بودجه خود را مشخص کنید. ممکن است میزان ویژگی‌ها و قابلیت‌ها بسته به بودجه متفاوت باشد.
  • پیدا کردن فروشندگان: از فروشگاه‌های محلی یا فروشگاه‌های آنلاین معتبر می‌توانید خرید سرور DL380 G10 را انجام دهید. همچنین، می‌توانید با شرکت‌های معتبر تجهیزات فناوری اطلاعات تماس بگیرید.
  • مقایسه قیمت‌ها: قیمت‌ها را از چندین منبع مختلف مقایسه کنید تا اطمینان حاصل کنید که بهترین قیمت را دریافت می‌کنید. همچنین توجه داشته باشید که ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش نیز مهم هستند.
  • خرید: پس از انتخاب فروشنده مناسب، مراحل خرید را طبق روش‌های موجود در وبسایت یا فروشگاه انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس و آدرس صحیح در فرم خرید وارد شده باشد.

پس از پرداخت مبلغ، سرور به شما ارسال خواهد شد. از روش ارسال، شماره پیگیری و تاریخ تخمینی تحویل اطلاعات کسب کنید. پس خرید سرور DL380 G10 آن را با دقت باز کنید و اطمینان حاصل کنید که همه قطعات سالم و درست متصل شده‌اند. سپس نرم‌افزارهای مورد نیاز را نصب و تنظیم کنید. پس از راه‌اندازی، سرور را آزمایش دهید تا اطمینان حاصل کنید که به درستی کار می‌کند و نیازهای شما را پوشش می‌دهد.

پشتیبانی و به‌روزرسانی: حتما از ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش استفاده کنید. همچنین، سیستم را به‌روز نگه دارید تا از بهترین عملکرد و امنیت بهره‌برده شود. لطفاً توجه داشته باشید که مراحل ممکن است در هر موقعیت و با توجه به محدودیت‌ها و نیازهای شما متغیر باشند. همچنین، همواره از فروشندگان معتبر و قابل اعتماد خرید کنید.


تاریخ : یک شنبه 19 شهريور 1402
بازدید : 314
نویسنده : سئوکار


با خرید آنلاین عینک آفتابی، دسترسی به محصولات با کیفیت و تنوع آسان تر می شود. اما در عین حال انتخاب عینک مناسب به دلیل تنوع در بازار و انواع مختلف عینک می تواند چالش برانگیز باشد.

با خرید آنلاین عینک آفتابی، یافتن بهترین و همه کاره ترین محصولات بسیار آسان شده است. اما در عین حال، به دلیل تنوع موجود در بازار و انواع مختلف عینک، انتخاب عینک مناسب می تواند دشوار باشد. بنابراین آگاهی از مراحل و نکات مهم خرید اینترنتی عینک آفتابی نه تنها به شما کمک می کند تا محصول مناسب و متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید، بلکه از احتمال ساخت آن اشتباه و وقت گیر نیز جلوگیری می کند. این راهنما به تفصیل مراحل مهم انتخاب یک سایت معتبر برای دریافت پرداخت، انتخاب مدل و طراحی مناسب و جزئیاتی در مورد کیفیت لنزها و فریم ها را توضیح می دهد. با دقت و توجه به این راهنما می توانید با اطمینان و اطلاعات کامل بهترین عینک آفتابی را برای خود انتخاب کنید و از تجربه خرید آنلاین خود لذت ببرید.

قبل از خرید عینک، فرم صورت خود را بشناسید!

قبل از خرید عینک مهم است که فرم صورت خود را بشناسید. عینک هایی که با فرم صورت شما همخوانی ندارند می توانند ظاهر شما را تغییر دهند و ظاهر شما را زشت نشان دهند. با در نظر گرفتن این موضوع، در ادامه به شناسایی اشکال و نکات مختلف چشم برای انتخاب بهترین فریم برای خرید عینک زنانه یا مردانه پرداختیم.

شکل گرد:

این نوع صورت دارای ویژگی های گرد و پنج ضلعی است.

برای ایجاد صورت گرد از قاب های زاویه دار و مربعی استفاده کنید.

انتخاب قاب هایی با لبه های تیره و رنگی مناسب است.

فرم صورت بیضی:

در این نوع صورت، گونه ها غالب بوده و حالتی بیضی دارند.

فریم های مستطیلی و کمی گردتر برای این نوع صورت ها مناسب است.

توصیه می شود یک قاب با حاشیه نازک و ظریف انتخاب کنید.

فرم صورت مستطیلی:

این نوع چهره ها بلند و عرض کمتری دارند.

فریم های گرد و بادوام با ویژگی های نرم برای این نوع چهره ها ایده آل هستند.

از فریم های گرد بزرگ استفاده کنید تا صورت خود را پهن تر نشان دهید.

شکل صورت مربعی:

در این نوع صورت، پیشانی، گونه ها و فک به یک اندازه هستند.

شما باید فریم های گرد با لبه های صاف و منحنی را انتخاب کنید.

از فریم های مربعی دوری کنید زیرا می توانند گوشه های صورت شما را برجسته کنند.

صورت قلبی شکل:

این گونه های صورت دارای پیشانی و گونه های پهن و فک های کوچک هستند.

از یک قاب کمی گرد با لبه های گرد استفاده کنید.

توصیه می شود فریم هایی را با رنگ های ملایم و گرم انتخاب کنید.

با شناخت فرم صورت خود و توجه به نکات ذکر شده می توانید فریم مناسبی برای عینک آفتابی خود انتخاب کنید که با چهره و استایل شما هماهنگ باشد.

راهنمای کامل خرید آنلاین عینک آفتابی

انواع فریم عینک آفتابی را بشناسیم

نوع استفاده از فریم عینک می تواند بر راحتی، استحکام و ظاهر عینک شما تأثیر بسزایی داشته باشد. در ادامه به معرفی چند متریال رایج قاب عینک آفتابی می پردازیم.

فریم فلزی:

فریم های فلزی معمولا از فولاد ضد زنگ، تیتانیوم یا آلومینیوم ساخته می شوند.

این نوع قاب ها سبک و بادوام هستند و ظاهر زیبایی دارند.

آنها را می توان طوری تنظیم کرد که به بهترین شکل با چهره شما مطابقت داشته باشند.

به دلیل خواص خنثی کنندگی، برای عینک های طبی مناسب هستند.

قاب پلاستیکی:

برای ساخت قاب ها از انواع پلاستیک اسیدی، پلی کربنات و غیره استفاده می شود.

پلاستیک طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ ها را ارائه می دهد.

فریم های پلاستیکی به طور کلی سبک تر از قاب های فلزی هستند و می توانند برای طراحی های خلاقانه تر مناسب باشند.

Cassie Combos:

چنین قاب هایی از مواد مختلفی مانند فلز و پلاستیک و یا چند نوع فلز ساخته می شوند.

ترکیب این مواد می تواند به استحکام و طراحی منحصر به فرد کمک کند.

یک قاب چوبی:

کفپوش های چوبی از چوب طبیعی یا چوب مصنوعی ساخته می شوند.

این نوع فریم ها به دلیل ظاهر گرم و طبیعی برای عینک آفتابی محبوب هستند.

الیاف کربن:

مواد فیبر کربن برای فریم عینک به دلیل سبکی و استحکام بالا انتخاب شده است.

این نوع فریم معمولا در عینک های ورزشی و مسابقه ای استفاده می شود.

مواد مورد استفاده در ساخت فریم عینک آفتابی می تواند تاثیر قابل توجهی بر ظاهر، وزن، استحکام و هزینه داشته باشد. هنگام انتخاب و خرید قاب مناسب، علاوه بر جنس، نکات مهمی که باید به آن توجه کرد، شکل، طرح و رنگ قاب است.

10 مرحله برای خرید آنلاین عینک آفتابی

خرید عینک آفتابی ممکن است دشوار به نظر برسد، اما با رعایت چند نکته می توانید عینک آفتابی مناسب خود را انتخاب کنید. در اینجا راهنمای جامع خرید عینک آفتابی است. با مطالعه این راهنما می توانید عینک هایی با ویژگی های مورد نیاز خود را سفارش دهید.

1- یک وب سایت قانونی انتخاب کنید

قبل از هر چیز باید به دنبال وب سایت های معتبر برای خرید عینک آفتابی باشید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت از نظر ایمنی و کیفیت محصول قابل اعتماد است. فروشگاه سپتیک یکی از وب سایت های مورد اعتماد برای خرید عینک آفتابی است که می توانید با خیال راحت عینک مورد نظر خود را از آنجا خریداری کنید.

2- مدل و طرح را انتخاب کنید

در وب سایت انتخاب شده می توانید عینک آفتابی مورد علاقه خود را از بین مدل ها و طرح های مختلف انتخاب کنید. به جزئیاتی مانند شکل قاب، رنگ لنز و فریم، اندازه و سایر مشخصات توجه کنید.

3- تصاویر و توضیحات را ببینید

تصاویر با کیفیت و توضیحات دقیق محصول را مشاهده کنید. مطمئن شوید که تصاویر و توضیحات به طور کامل و دقیق محصول را نشان می دهند.

4- انتخاب سایز

اندازه قاب مناسب را بر اساس اندازه صورت و ترجیحات شخصی خود انتخاب کنید. برخی از وب سایت ها ابزارهایی برای اندازه گیری فریم های مجازی ارائه می دهند.

5- اطلاعات در مورد جزئیات فنی

اطلاعات فنی مانند ابعاد، قاب و مواد لنز، فیلترهای UV و سایر ویژگی ها را بررسی کنید تا از کیفیت و عملکرد شیشه اطمینان حاصل کنید.

6- انتخاب رنگ و نوع لنز

بسته به استفاده مورد نظرتان از عینک آفتابی (مثلاً برای ورزش، رانندگی، مد و غیره)، نوع و رنگ لنز مناسب را انتخاب کنید. گزینه های مختلفی از لنزها مانند مات، آینه ای، طبیعی و غیره وجود دارد.

7- افزودن به سبد خرید

پس از انتخاب محصول، آن را به سبد خرید اضافه کنید. در این مرحله، شما اجازه خواهید داشت در انتخاب های خود تجدید نظر کنید.

8- تسویه حساب

پس از افزودن محصول به سبد خرید وارد صفحه پرداخت می شوید. در این مرحله اطلاعات ارسال و پرداخت خود را وارد کنید. توصیه می شود از روش پرداخت مطمئن و معتبر استفاده کنید.

9- تایید و پیگیری

پس از بررسی، یک ایمیل تایید یا پیامک دریافت خواهید کرد. با اطلاعات حمل و نقل می توانید وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید.

10- پذیرش و بازرسی محصول

لطفا پس از دریافت محصول، آن را به دقت بررسی کرده و از مطابقت آن با توضیحات و تصاویر اطمینان حاصل نمایید. در صورت بروز مشکل یا نیاز به تعویض با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

نکات مهم در خرید آنلاین عینک

هنگام خرید عینک آفتابی باید به نکاتی توجه کرد. در اینجا چند نکته برای خرید آنلاین عینک آفتابی آورده شده است.

محافظت در برابر اشعه های مضر UV: اطمینان حاصل کنید که عینک آفتابی دارای فیلتر موثر UV برای فیلتر کردن اشعه های مضر خورشید است.

نوع و کیفیت لنز: انواع مختلف لنزها مانند لنزهای پلی کربنات یا پلوئید عملکرد و کاربردهای متفاوتی دارند. انتخاب لنزهای با کیفیت و بادوام می تواند تاثیر زیادی بر راحتی بصری شما داشته باشد.

سبک و راحت: مطمئن شوید که عینک آفتابی شما سبک و متناسب با فرم صورت شماست. مهم است که قابی را انتخاب کنید که راحتی و مقاومت را ترکیب کند.

ضد خش و مقاوم در برابر آب: برخی از لیوان ها دارای روکش هایی هستند که از خط و خش و آب جلوگیری می کند. این ویژگی ها می توانند عمر عینک شما را افزایش دهند

فیس فیت: مطمئن شوید که فریم عینک به صورت شما می آید و به خوبی روی بینی شما قرار می گیرد.

رنگ و مدل: بسیار مهم است که رنگ و مدلی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه شما باشد

گارانتی و مرجوعی: اطمینان حاصل کنید که فروشگاه یا وب سایتی که انتخاب می کنید گزینه ای برای بازگرداندن یا تعویض عینک یا ارائه ضمانت کیفیت در صورت بروز مشکل داشته باشد.

مشاهده منبع:  https://www.delgarm.com/راهنمای-جامع-خرید-آنلاین-عینک-آفتابی.a297969


تاریخ : شنبه 18 شهريور 1402
بازدید : 2435
نویسنده : سئوکار


انتخاب نوع کرم پودر بسیار مشکل است. زیرا در هنگام خرید باید رنگ، نوع محصول، مات یا براق بودن و بسیاری موارد دیگر را بررسی کنیم. اکنون که به این صفحه هدایت شدید، دفعه بعد که فونداسیون را خریداری کردید، کمی وقت بگذارید و تصمیم آگاهانه تری بگیرید. در واقع، با صرف چند دقیقه در مورد انواع مختلف کرم پودرها، می توانید گزینه های خود را به مواردی که برای شما مناسب تر هستند محدود کنید.

البته حتما نام ضد آفتاب رنگی را شنیده اید. این نوع محصولات خاصیت کرم پودری دارند و از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کنند. اما در این متن به بررسی انواع کرم پودرهای موجود در بازار می پردازیم و با تفاوت های آنها آشنا می شویم.

انواع کرم پودر در بازار موجود است

کرم پودر چسبنده

فونداسیون پودری چسبناک جامد و مات است، بنابراین گرانول های رنگی بیشتری دارد و پوشش بهتری دارد. اگر کرم پودر مایع را دوست ندارید و می خواهید پوست خود را به خوبی بپوشانید، فونداسیون چوبی ایده آل شماست. خانم های پرمشغله از سهولت، قابلیت حمل و کارایی این محصول لذت می برند.

می توانید این کرم پودر را مستقیماً روی پوست خود بزنید و با برس یا اسفنج آن را صاف کنید. کرم پودر خمیری به دلیل خشکی برای پوست های معمولی و چرب مفید است. با این حال، می تواند پوست بسیار خشک را تحریک کرده و آن را ناراحت کند.

کرم پودر مایع

این کرم پوست شما را به طرز شگفت انگیزی یکدست می کند. تقریباً برای هر نوع پوستی می توانید از این کرم پودر استفاده کنید. می توانید از کرم پودر مایع با برس یا اسفنج استفاده کنید و به راحتی روی پوست خود پخش کنید.

این نوع کرم پودر از نظر قوام، ماندگاری و سطح رطوبت متفاوت است. بنابراین گزینه های شما در این دسته گسترده تر است. همیشه قبل از استفاده از این نوع کرم پودر، پوست خود را آماده کرده اید.

کرم پودر

فونداسیون پودری گزینه خوبی برای پوست های چرب است.

کرم پودر شباهت بیشتری به سایر کرم پودرها دارد. به علاوه قدرت آن نسبت به سایر انواع کرم پودر کمتر است. از آنجایی که پوست شما در طول روز چربی تولید می کند، بهتر است پودر را بهبود بخشید. بنابراین، اگرچه این نوع محصولات انتخاب خوبی برای روشن شدن روشنی پوست های حساس هستند، اما ماندگاری زیادی ندارند.

همچنین فونداسیون پودری بر خطوط ریز و پوست خشک تاکید دارد، بنابراین اغلب توسط افرادی با پوست خشک و چروکیده استفاده می شود.

کرم پودر خامه ای

میزان آب این نوع کرم پودر نسبت به انواع دیگر بیشتر است. اگر می خواهید پوست خشک شما کمتر به چشم بیاید و کرم پودر روی پوست شما بماند، کرم انتخاب خوبی است.

این نوع کرم پودر به صورت پمپ، تیوب و بسته بندی در بازار موجود است. مانند فونداسیون مایع، کرم پودر را با برس یا اسفنج مخصوص بزنید. کرم ها از نظر قوام، ظاهر نهایی، ماندگاری و غیره با هم تفاوت دارند. اکنون، انجام تحقیقات کامل برای یافتن بهترین محصول برای شما مهم است.

چرا از کرم پودر استفاده کنیم؟

پودر پایه ای است که روی آن یک آرایش کامل ایجاد خواهید کرد. به طور دقیق تر، پودر نوعی محصول آرایشی است که روی صورت (و گاهی اوقات گردن، سینه و بدن) استفاده می شود تا پوست را یکدست کند.

همانطور که خواندید این محصول از نظر بافت، رنگ و قوام طیف وسیعی دارد. بنابراین، برای پیدا کردن بهترین نوع فونداسیون برای خود، مهم است که تفاوت های آنها را درک کنید.

برای انتخاب بهترین کرم پودر برای پوست خود این سه مرحله را دنبال کنید

برای انتخاب بهترین نوع کرم پودر، دانستن تفاوت انواع آن بسیار مهم است.

مرحله 1: میزان پوشش مورد نظر خود را تعیین کنید

اولین هدف از استفاده از کرم پودر، پوشاندن پوست است. این مزیت به میزان رنگدانه موجود در کرم پودر بستگی دارد. فرمول هایی که از رنگدانه بیشتری استفاده می کنند، پوشش کاملی به شما می دهند، در حالی که فرمول هایی با رنگدانه کمتر، پوشش کم تا متوسط ​​را به شما می دهند.

اگر تا به حال از فونداسیون استفاده نکرده اید، فونداسیون سبک برای شروع بسیار مناسب است. به طور کلی، کار با پوشش سبک تر برای مبتدیان آسان تر است. بسته به فرمول، کرم پودر با پوششی سبک یا متوسط ​​جلوه ای طبیعی به پوست می دهد.

این نوع آرایش برای استفاده روزمره و حتی برای موقعیت های خاص عالی است. اگر زیرسازی روشنی دارید، می توانید از کرم پودر بیشتری برای پوشش بیشتر پوست خود استفاده کنید. اگر از یک فونداسیون با پوشش کم تا متوسط ​​راحت استفاده می کنید، می توانید به سراغ یک فونداسیون با پوشش کامل بروید.

پوشش کامل انتخاب درستی است:

اگر مشکلات پوستی مانند آکنه، هایپرپیگمانتاسیون (لکه های تیره) یا اسکار دارید.

اگه میخوای ازت عکس بگیری

اگر می خواهید ظاهری دراماتیک داشته باشید.

استفاده از هر نوع کرم پودر با پوشش کامل سخت تر است. زیرا اشتباه استفاده از آن بیشتر به چشم می خورد. با این حال، اگر پوست شما خواهان پوشش بیشتری است، باید از استفاده از این نوع کرم خودداری کنید.

مرحله دوم: نوع کرم پودر را انتخاب کنید

مرحله دوم انتخاب نوع کرم پودر است. کرم پودرها معمولاً به صورت استیک، مایع، کرم و پودر هستند. همانطور که خواندید، هر یک از این موارد از نظر پوشش و قدرت متفاوت است. به طور کلی، نسخه های مایع کرم، استیک و پودری از پوشش کم تا کامل متغیر است.

در مقابل، فونداسیون های پودری به ندرت پوست را به طور کامل می پوشانند و باید در طول روز دوباره استفاده کنید.

مرحله 3: ظاهر نهایی خود را انتخاب کنید

آخرین مرحله در ایجاد پایه چرم، شکل نهایی آن است. کرم پودر در رنگ های مات، براق، براق، طبیعی و غیره عرضه می شود. کرم پودر روشن حاوی رنگ های بازتابنده و درخشان است. با استفاده از این کرم ها پوست مرطوب و درخشان می شود. این کرم پودرها برای افرادی که می خواهند پوست کدر خود را سالم و جوان نشان دهند ایده آل است.

فونداسیون هایی که به پوست درخشندگی طبیعی می بخشند، اغلب به عنوان "طبیعی" یا "مات" (بدون درخشش) توصیف می شوند. این روغن حاوی میکا یا سایر مواد جذب کننده نور نیست. پایه مات یا طبیعی شبیه چرم واقعی است. بنابراین برای پوست های چرب یا مختلط مفید است.

هنگامی که در مورد پوشش، نوع و ظاهر نهایی تصمیم گرفتید، می توانید فونداسیون مناسب را انتخاب کنید. اگر به نکات بیشتری در مورد انواع کرم پودر نیاز دارید در قسمت نظرات در خدمت شما هستیم. سوال بپرسید و ما به آنها پاسخ خواهیم داد.

برداشت شده از: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-خارجی/

]


تاریخ : جمعه 17 شهريور 1402
بازدید : 30234
نویسنده : سئوکار


امروزه ماشین‌های لباسشویی دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند که از آن جمله می‌توان به برنامه‌های شستشوی مختلف، برنامه‌های ضدعفونی و فناوری‌های مختلف ماشین لباسشویی مانند رنگ و طرح اشاره کرد و ظرفیت‌های ماشین لباسشویی نیز در این زمان بسیار متفاوت است. اگرچه برندها و مدل های مختلف هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، ما برخی از آنها را برای آگاهی شما فهرست کرده ایم:

انواع برنامه های شستشو

برنامه های شستشو بسیار متنوع است و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود. این برنامه ها با توجه به نوع لباس، رنگ آن، طول شستشو و دمای آن با توجه به این ویژگی ها و یا با توجه به ویژگی هایی مانند پر، لباس ورزشی، لباس زیر، تی شرت و پیراهن، لباس های ترکیبی، لباس های تیره طراحی می شوند. . ، لباس بچه گانه و ملحفه و پتو.

انواع لباس

برای اینکه ماشین لباسشویی تا حد امکان به شستشوی دستی نزدیک شود و بالاترین کیفیت شستشو را داشته باشد، برنامه های حرکتی مختلفی در ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است. جدیدترین ماشین لباسشویی از 6 حرکت مختلف در چرخه شستشو استفاده می کند که شامل آبکشی، پیچاندن، گام برداشتن، تاب دادن، مالش و غلتاندن می شود. در حرکت آبکشی، لباس ها دور قابلمه چیده شده و می چرخند. در مرحله چرخش، لباس به صورت دورانی چرخانده می شود. در مرحله استپ، تمام لباس ها به بالای دیگ بخار هدایت می شوند و از آنجا به پایین پرتاب می شوند. در مرحله تاب، لباس ها از دو طرف بلند می شوند و به طرف دیگر پرتاب می شوند. مرحله سنباده مانند مرحله قبل است، تفاوت آن در این است که لباس پس از بلند کردن به سمت دیگر چرخانده می شود. در مرحله غلتاندن، لباس ها به چرخش در اطراف یکدیگر ادامه می دهند.

نمایشگر دیجیتال

مرحله شستشو، زمان باقیمانده، سرعت دستگاه، برنامه و دمای ماشین لباسشویی انتخابی را نشان می دهد.

تمیز کردن با بخار

در این فرآیند، آب برای شستن لباس ها به بخار تبدیل می شود و نه تنها باعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود، بلکه لباس ها را تمیز، تازه، تمیز و چروک می کند.

زنگ هشدار

در صورت بروز خطا در حین کارکرد ماشین لباسشویی، این هشدار فعال می شود. از جمله زمانی که ماشین لباسشویی می تواند کار کند. و حتی اگر از آشپزخانه دور باشید به شما هشدار می دهد.

بچه را قفل کن

اگر فرزند کوچکی در خانواده خود دارید، این به شما آرامش می دهد که دستگاه برای او بی خطر است.

برنامه ضد چروک

با استفاده از این برنامه، خشک کن با چرخه کمتری کار می کند. در نتیجه باعث می شود لباس ها کمتر گره بخورند و از چروک شدن آن ها جلوگیری می کند.

برنامه شستشو با تاخیر

اگر می خواهید ماشین لباسشویی خود را در زمان هایی با حداقل مصرف برق مانند نیمه شب فعال کنید یا می خواهید لباس ها را همزمان در بیرون از منزل یا در حال استراحت بشویید، می توانید دکمه این برنامه را فعال کرده و شروع و پایان را تنظیم کنید. . بار دستگاه و برنامه شستشوی مورد نظر.

شستشوی سریع

می توانید از برنامه های شستشوی سریع 30 دقیقه ای و حتی برنامه های 14 دقیقه ای در برخی از ماشین ها برای شستن لباس های کم کثیف، دسترسی سریع تر به لباس های تمیز و کاهش اتلاف انرژی و استهلاک ماشین لباسشویی خود استفاده کنید.

زهکشی اضافی

اگر پوست حساسی دارید، مهم است که مطمئن شوید روی لایه‌های لباس‌تان مواد شوینده وجود ندارد، یا اینکه مواد شوینده را در فضایی بزرگ‌تر از حد نیازتان قرار می‌دهید و اگر نمی‌خواهید روی لباس‌هایتان پخش شود. ، برای شستن لباس های خود از مواد شوینده استفاده کنید. از این برنامه استفاده کنید تا

پیش شستشو

اگر لباس ها بسیار کثیف هستند، می توانید قبل از شروع چرخه شستشوی اصلی، از این برنامه برای پاک کردن لکه های لباس استفاده کنید.

ورودی آب سرد و گرم را جدا کنید

اگر نزدیک محل ماشین لباسشویی شما پمپ آب گرم وجود دارد، بهتر است دستگاهی با دو ورودی آب یا دو پمپ به نام دو بخرید. در ماشین لباسشویی با این ویژگی، در صورت نیاز به دمای بالا برای شستشو، به جای استفاده از المنت ثابت برای گرم کردن آب، می توانید از پمپ آب گرم استفاده کنید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

برنامه شستشوی اقتصادی

برنامه شستشوی اقتصادی که عمدتاً برای لباس های ساخته شده از الیاف کتانی و مصنوعی استفاده می شود، از دمای بالای آب 60 درجه سانتی گراد استفاده می کند و شست و شوی 3 کیلوگرمی لباس را با 30 درصد صرفه جویی در زمان و 40 درصد صرفه جویی در آب و آسان می کند. مصرف برق در مقایسه با چرخه حمام معمولی، شستشو.

اینورتر ضخیم

موتور اینورتر بدون تسمه است و مستقیماً به محفظه ماشین لباسشویی متصل می شود. به دلیل عدم وجود تسمه، موتور دایرکت درایو دیگ را مستقیما حرکت می دهد و باعث کاهش لرزش و سر و صدای دستگاه و افزایش طول عمر ماشین لباسشویی می شود. برداشتن تسمه و لوازم جانبی علاوه بر کاهش مصرف برق باعث افزایش فضای داخلی و ظرفیت قابل شستشو می شود. ظرفیت شستشوی بالا همچنین به این معنی است که هر بار که از ماشین لباسشویی استفاده می کنید، می توانید به راحتی مقادیر بیشتری از لباس ها مانند فرش و ملحفه را بشویید و انرژی کمتری مصرف کنید.

تمیز کننده اتوماتیک ماشین لباسشویی

با استفاده از این برنامه، مواد شوینده باقیمانده در لوله ها و حوضچه شستشو با آب داغ تمیز می شود و از خرابی دستگاه های محافظ جلوگیری می کند. این برنامه فقط زمانی کار می کند که مبلمان کاملا خالی باشد تا از آسیب دیدن لباس جلوگیری شود.

اطفاء هوای گرم

این روش با استفاده از هوای گرم بدون استفاده از صابون یا خیس کردن لباس، بوهای نامطبوع لباس مانند بوی سیگار، دود، غذا و ... را از بین می برد.

فناوری حباب های محیطی

با استفاده از فناوری Ecobubble، کف با تزریق هوا به آب و مواد شوینده تولید می شود. سپس این کف لباس را کاملا می پوشاند و مواد شوینده کاملا حل شده در الیاف لباس را به خوبی جذب می کند. به این ترتیب لباس ها بدون نیاز به آب با دمای بالا سریعتر و عمیق تر شسته می شوند. یکی از مزیت های اصلی این فناوری آسیب کمتر به لباس ها، مصرف انرژی بسیار کمتر و صدای کمتر ماشین لباسشویی به دلیل درگیری کمتر اجزای مکانیکی آن است.

انواع سنسور

برای حداکثر راحتی و کارایی بهینه، ماشین لباسشویی می تواند به انواع سنسورهای هوشمند مانند سنسور وزن لباس، سنسور لرزش، سنسور کف و سنسور تشخیص مواد شوینده مجهز شود.

سیستم عیب یابی هوشمند

با استفاده از این سیستم ارائه شده توسط ال جی، در صورت خرابی ماشین لباسشویی، با روشن کردن دکمه مربوط به این سیستم و تماس با مرکز خدمات مشتریان دستگاه مربوطه، کارشناسان به صدای زنگ مخصوصی که از دستگاه. . گوش می دهند و علت مشکل را مشخص می کنند.

فن آوری مصرف برق در حالت آماده به کار

ماشین های لباسشویی بین چرخه های ماشین لباسشویی مقداری انرژی مصرف می کنند. با استفاده از این فناوری در چنین شرایطی مصرف انرژی صفر شده و در مصرف برق صرفه جویی می شود.

خاک رس حرارتی

در مناطقی که آب نمک بالایی دارند یا به عبارتی آب سخت وجود دارد، نمک موجود در آب باعث فرسایش حرارتی و در نهایت 4 سال از عمر آن می شود. اما در بخاری های با روکش بتنی املاح آب نمی توانند ایجاد رسوب کنند که در واقع باعث افزایش عمر بخاری می شود و چون این بخاری ها زود گرم می شوند باعث کاهش برق نیز می شوند.

یک کوزه الماس

میله الماس طرحی ویژه برای ماشین لباسشویی است که توسط شرکت سامسونگ ارائه شده است. در این بخاری ها قطر سوراخ های بخاری کاهش یافته و سطحی یکنواخت ایجاد شده است که از چسبیدن لباس ها به داخل فر جلوگیری می کند و همچنین از تا شدن لباس ها در چرخه جلوگیری می کند.

سیستم شستشوی تورنادو (قدرت گردباد)

با استفاده از این سیستم آب از جهات مختلف جریان یافته و وارد لباس می شود. علاوه بر این، لباس ها به آرامی مالش می شوند. در نتیجه با بهبود فرآیندهای شستشو و تخلیه، این سیستم نه تنها به تمیزی هر چه بیشتر لباس کمک می کند، بلکه باعث می شود لباس کمتر گره بخورد و ظاهر مناسب خود را حفظ کند.

سیستم خشک کن هوا توربو

در این فرآیند جریانی از هوای گرم به سیستم خشک کردن لباس های خشک اضافه می شود. با استفاده از این سیستم لباس ها به خصوص لباس های نازک به محض خارج شدن از ماشین لباسشویی آماده شستشو می شوند. جریان هوای گرم نیز به خشک شدن ماشین لباسشویی و جلوگیری از تشکیل کپک در آن کمک می کند.

فناوری نانو نقره

این فناوری سامسونگ با استفاده از نانوذرات نقره باکتری ها را از بین می برد. این سیستم در یخچال ها استفاده می شود. دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی کولر گازی ماشین لباسشویی فناوری نانو نقره از خواص ذرات نقره از 0.1 تا 100 نانومتر استفاده می کند که وقتی این ذرات ریز شکسته می شوند خواص جدید و ظرفیت تجمع بالایی ایجاد می کنند و باعث نفوذ مستقیم باکتری ها می شوند و باعث تخریب می شوند. باکتری ها، در نتیجه ساخت این قسمت باعث می شود. سطح دستگاه تمیز بوده و تا 10 سال قابل استفاده است.ضدعفونی و ضدعفونی باید با پارچه انجام شود.مزیت استفاده از سیستم نانو نقره از بین بردن بوی نامطبوع است. در قبوض برق صرفه جویی کنید و یک منطقه عاری از باکتری ایجاد کنید

سیستم حفاظتی DIM (موتور اینورتر دیجیتال).

موتورهای مجهز به اینورتر دیجیتال با حرارت کمتری نسبت به موتورهای ماشین لباسشویی معمولی کار می کنند و بنابراین مصرف انرژی کمتری دارند. علاوه بر مشکل مصرف کم انرژی، قطعات متحرک کمتر به معنای طول عمر بیشتر این موتورها است. علاوه بر این، موتورهای اینورتر دیجیتال با نویز کم کار می کنند. با این حساب می توانید در شب بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران از ماشین لباسشویی استفاده کنید.

سیستم هیدرو اکتیو

با استفاده از این سیستم، آب از چندین کانال مختلف به طور همزمان وارد لباس می شود و به عمق لباس نفوذ می کند و در نتیجه به دلیل شستشوی سریعتر و راحت تر، بهداشت و صرفه جویی در انرژی بهتری حاصل می شود. قطعات اصلی لوازم خانگی بوش

سنسور لرزش

موتورهای بدون تسمه دارای سنسوری هستند که چرخش، دور موتور و میزان لرزش را کنترل می کند. در ماشین لباسشویی های نسل جدید از سنسور دیگری استفاده می شود که پس از تشخیص میزان لرزش را کاهش می دهد.

برنامه ضد حساسیت (شستشوی پوست)

این برنامه بسته به دما و روش شستشو، مواد حساسیت‌زای موجود در برخی لباس‌ها را می‌شوید و از بین می‌برد.

سیستم مراقبت از کودک

این برنامه باعث کاهش سوزش پوست کودکان ناشی از باقی مانده مواد شوینده می شود. شستشو با دمای بالا و آبکشی اضافی باعث می شود که پودر لباسشویی روی لباس کودکان باقی نماند.

واشر

این یک ویژگی انقلابی در زمینه مبارزه با بوهای نامطبوع و لکه های لباس، از بین بردن کامل آلرژن های میکروسکوپی، باکتری ها و میکروب های مضر است. در این سیستم لباس هایی که قبلا شسته شده اند و در اثر استفاده مکرر با بوی نامطبوع آغشته شده اند با قرار دادن در خشک کن با هوای گرم بدون استفاده از آب و مواد شوینده تمیز می شوند و چروک ها و بوی نامطبوع نیز از بین می روند. نیز حذف شده است.

سیستم شستشوی فشرده

اگر لباس‌ها خیلی کثیف هستند و نیاز به شستشوی بیشتر دارند، می‌توانید این دکمه را فشار دهید تا زمان چرخش برای هر چرخه افزایش یابد، که پاک‌کننده پارچه را می‌شوید. مواد شوینده لباسشویی بوش

مقدار مواد شوینده استفاده شده (سیستم اطلاعات جستجو)

در ماشین های لباسشویی معمولی، هر 10 برابر استفاده از مواد شوینده یا نرم کننده، مقدار مواد شوینده یا نرم کننده اشتباه محاسبه می شود و در نتیجه هر سال مقدار قابل توجهی آب یا مواد شوینده و نرم کننده مصرف می شود. با استفاده از یک سیستم منحصر به فرد و هوشمند برای تنظیم میزان مواد شوینده استفاده شده، ما سالانه 11 لیتر لباسشویی و 58 حمام کامل صرفه جویی می کنیم. به این ترتیب دستگاه شما با استفاده از این فناوری و پر کردن مخزن مایع شوینده، میزان مناسب مواد شوینده یا نرم کننده را به صورت هوشمند اندازه گیری می کند. با این سیستم برای 20 شستشوی بعدی نیازی به افزودن مواد شوینده نخواهید داشت.

عملکرد به روز رسانی

این عملکرد کارآمد برای شستن مقدار کمی لباس بدون استفاده از مواد شوینده مناسب است و برای لباس هایی با میزان کثیفی کم، به عنوان مثال لباس هایی که با بوی نامطبوع سیگار لک شده اند، استفاده می شود. مدت زمان آن تنها 20 دقیقه است و به این ترتیب در مصرف انرژی ماشین لباسشویی صرفه جویی می شود.

در نهایت فراموش نکنید که ماشین لباسشویی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. این دستگاه نه تنها ویژگی های زیادی دارد که حتی سالی یک بار هم نمی توانید از آن ها استفاده کنید که هزینه های خرید، نگهداری و تعمیر شما را افزایش می دهد، بلکه ظاهر نامرتب دستگاه شما باعث سردرگمی و مشکل در پاکسازی بدن شما می شود.


تاریخ : جمعه 10 شهريور 1402
بازدید : 332
نویسنده : سئوکار


ویژگی ها و ویژگی های تشک های فنری استاندارد پزشکی

وقتی برای خرید تشک به بازار می روید با انواع و برندهای مختلف تشک طبی مواجه می شوید که می تواند تجربه خرید شما را گیج کننده کند. از مدل های فنری و سلامتی گرفته تا منابع بادی و آبی و بهداشتی، هر کدام ویژگی ها، ضعف ها و نقاط قوت خود را دارند که دانستن ویژگی های هر کدام به شما در انتخاب خوب کمک می کند.

در دنیای امروز، ظهور طیف وسیعی از حساسیت های بهداشتی خواب، خرید تشک های با کیفیت را دشوار کرده است. این باعث می‌شود که تولیدکنندگان تشک‌هایی بسازند که به بهترین وجه برای بدن انسان مناسب باشد و به این ویژگی‌ها ارگونومی می‌گویند. به همین دلیل تشک هایی به نام تشک طبی با ویژگی هایی که تا حدودی منطبق بر آناتومی انسان است در بازار عرضه شده است. با گذشت زمان و پیشرفت بیشتر علم و فناوری، متخصصان این حوزه، نوع دیگری از تشک را با نام تشک طبی فنری طراحی کرده اند. امکانات تشک طبی فنری به حدی بود که بالاترین راحتی و استانداردها را برای خریدار ایجاد می کرد. با محبوبیت بیشتر این مدل، متاسفانه برخی از تولیدکنندگان که دانش کافی برای طراحی این مدل ها را نداشتند، از این مدل ها برای به دست آوردن سهم بازار این مدل های جدید استفاده کردند. Spring medical mattress  کیفیت این مدل ها به نوع متریال به کار رفته و نوع طراحی بسیار حساس است و می دانیم که اگر همه چیز به طور کامل و اساسی در نظر گرفته نشود، نمی توانیم عملکرد مورد انتظار را به خریدار ارائه دهیم. این بار می خواهم ویژگی ها و ویژگی های تشک طبی و تشک فنری را توضیح دهم. قبل از هر چیز باید درک خوبی از تشک فنری طبی داشته باشید و در مورد تفاوت این تشک با تشک طبی یا تشک فنری اطلاعات کسب کنید.


تشک فنری چیست؟

یکی از ارزان ترین و ارزان ترین تشک ها تشک طبی فنری تانیل چوب هستند که به طور کلی به دو دسته فنر ترکیبی و فنر مجزا تقسیم می شوند. تشک های فنر متصل از فنرهای متعددی تشکیل شده اند که هر کدام به طور مستقل از یکدیگر حرکت می کنند. از طرف دیگر تشک های فنری مجزا از یک سری فنر تشکیل شده اند که به هم متصل هستند و حرکت هر کدام به دیگری بستگی دارد. مشکل اصلی اینگونه تشک ها عمر کوتاه آنهاست و در مدت کوتاهی در قسمت مرکزی آنها فرورفتگی و قوس ظاهر می شود که سلامت جسمانی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.

تشک طبی چیست؟

تفاوت عمدی این نوع تشک با مدل فنری آن عدم وجود فنر در ساختار تشک است. این تشک ها به دلیل استحکام بالا و استفاده از مواد مرغوب، طول عمر بیشتری نسبت به مدل های فنری دارند. اما این تشک ها همچنان مشکل افکت قوس و تورم بدن را دارند. در هنگام انتخاب این تشک ها، یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید به آن توجه کرد، متریال به کار رفته در تولید این نوع تشک ها می باشد که ضد حساسیت و مناسب برای افراد مبتلا به حساسیت فصلی می باشد.

تشک فنری چیست؟

یکی از تشک های جدید تشک طبی و فنری است که از آخرین تکنولوژی تولید تشک استفاده می کند. به دلیل طراحی خاص به کار رفته در آن، حمایت کاملی از ستون فقرات ایجاد می کند که از سلامت کامل بدن در هنگام خواب پشتیبانی می کند. این نوع تشک به دلیل دارا بودن ویژگی های بسیار مهم، طول عمر بالایی دارد. این ویژگی ها به شرح زیر است.

نه خیلی سفت و نه خیلی نرم

این تشک ها با درزهای بسیار مستحکمی ساخته شده اند تا در طول زمان شکافته نشوند. به گونه ای تولید می شوند که از استحکام قابل توجهی برخوردار نیستند و نرمی و انعطاف پذیری خاصی از خود نشان می دهند. این به این دلیل است که تشک های خیلی تنگ می توانند به ستون فقرات آسیب رسانده و باعث ناهماهنگی آن شوند. البته توجه داشته باشید که تشک های خیلی نرم نیز می توانند باعث کمردرد شوند. هنگام انتخاب و خرید تشک، اگر 15 دقیقه روی آن بخوابید، به راحتی متوجه این موضوع خواهید شد.

از کف کمتری استفاده می کند

استفاده از مموری فوم در تولید و ساخت تشک بسیار ضروری است. از مموری فوم برای حمایت از ستون فقرات برای ساخت تشک استفاده می شود. مموری فوم ها از لایه هایی از فوم با تراکم های مختلف تشکیل شده اند. این فوم در مواجهه با وزن و دما شکل بدن را به خود می گیرد و راحتی بیشتری را برای فرد فراهم می کند. همچنین لرزش تشک های دو نفره را کاهش می دهد. یکی از عواملی که باعث بد خوابی افراد روی تشک های دو نفره می شود، حرکات غیر ارادی افراد در هنگام خواب است و برای رفع این مشکل از مموری فوم استفاده می شود.

انتخاب نوع مناسب فنر

هنگام خرید تشک تانیل چوب، تعداد فنرها را ملاک خود قرار ندهید، کیفیت آنها مهم است. تشک های فنری مختلف که هر فنر به طور جداگانه پشت شما را نگه می دارد، مناسب تر هستند. یکی دیگر از مزایای تشک طبی فنری با فنر مستقل، راحتی خواب بیشتر است. زیرا وقتی فرد دیگری را روی تشک داشته باشید، کمتر آن را خواهید دید، به خصوص اگر خواب سبکی داشته باشید. هنگام بررسی فنرها توجه داشته باشید که از آلیاژ آلومینیوم یا آهن ساخته شده اند که عمر طولانی و مقاومت بالایی در برابر گود شدن تشک دارند.

کیفیت فیبر

ظاهر شبح یکی از مواردی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند، بنابراین نوع فیبر باید ضد حساسیت باشد تا از خطرات غیرقابل محاسبه آن جلوگیری شود. تولیدکنندگان تشک خارجی در این امر دخیل هستند و به همین دلیل تولیدکنندگانی مانند تشک رویا و تشک خواب خوب به این موضوع در طراحی تشک خود نگاه می کنند. مشکلاتی مانند پوست و تنفس. بنابراین اگر سابقه این بیماری ها را دارید توصیه می کنیم قبل از خرید این تشک ها با پزشک خود مشورت کنید. یکی از بهترین موادی که به عنوان الیاف در این نوع پارچه ها استفاده می شود، پلی استر فشرده است.

ضمانتنامه

داشتن گارانتی طولانی مدت برای گارانتی موارد ذکر شده بسیار مهم و ضروری است. به طور کلی تشک های اصلی و قابل اعتماد دارای ضمانت تعویض و تعمیر هستند که برخی از آنها با چندین سال گارانتی ارائه می شوند. در صورت خرید از یک تولید کننده قابل اعتماد تشک، تشک شما با گارانتی تعمیر و تعویض همراه خواهد بود.

 

 


تاریخ : جمعه 10 شهريور 1402
بازدید : 305
نویسنده : سئوکار

گویندگی از جمله کارهایی است که نیازمند تمرکز بالا و دقت و خلاقیت است. زیرا یک اثر خلق شده را باید جذاب‌تر جلوه داد، اما لازم نیست تا حتماً برای این کار هنرمند باشید و یا استعداد ذاتی داشته باشید. با وجود دوره مجازی گویندگی و فن بیان محمدرضا علیمردانی هر شخصی می‌تواند در حوزه گویندگی فعالیت داشته باشد.

معرفی شغل گویندگی+درآمد و مزایا
گویندگی می‌تواند جز مشاغل پر زحمت و سخت باشد؛ زیرا که تنها با صدا باید مفهوم مورد نظر را به شنونده یا بیننده منتقل کرد و احساسات و خشم و دیگر حس‌ها را تنها با صدا به شخص دیگر انتقال دهید. اما با کمی تمرین می‌توانید به بهترین گوینده تبدیل شوید.جوان ایرانی (irjavan.com)

نحوه یادگیری گویندگی
بسیاری از افراد هستند که علاقه بسیاری به گویندگی دارند و دوست دارند به‌صورت حرفه‌ای در این حوزه فعالیت داشته باشند؛ اما به علت نداشتن دانش بر اصول فن بیان، نتوانسته‌اند تا در حوزه مورد علاقه خود فعالیت داشته باشند. اما حالا با شرکت در دوره گویندگی و فن بیان محمدرضا علیمردانی می‌توانید علاوه بر تقویت صدای خود و یادگیری اصول فن بیان، به فعالیت در حوزه گویندگی بپردازید.

اصول مهم گویندگی
یکی از اصول‌ مهم برای یادگیری گویندگی و نیاز پایه برای این کار صدای با کیفیت و خوب است. اما جدا از استعداد شخصی که فرد باید داشته باشد، شرکت در کلاس‌های آموزش صداپیشگی و آموزش دیدن و داشتن تمرین‌های متعدد، برای یادگیری چنین مهارتی لازم است.

 

این نکته را بدانید که بدون شرکت در دوره‌های آموزشی امکان پرورش و تقویت صدا، میسر نخواهد بود و شما نیاز به مربی باتجربه‌ای دارید تا در این مسیر نقاط قوت و ضعف شما را بشناسد و بتواند به خوبی همراه شما در مسیر موفقیت باشد.

اما مسئله‌ای که وجود دارد برخی از افراد اطلاعاتی در مورد کلاس‌های موجود آموزش گویندگی ندارد. از همین رو باید گفت که دوره‌های آموزش گویندگی استاد محمدرضا علیمردانی، برای آموزش گویندگان و مهارت استعدادها در حال برگزاری است و می‌توانید در این دوره‌ها شرکت داشته باشید.

ویژگی های دوره آموزش صدا و بیان مجازی محمدرضا علیمردانی چیست؟
در ابتدا باید گفت که محمد رضا علیمردانی با بیش از 2 دهه تجربه و تخصص در زمینه دوبلاژ و گویندگی جز بهترین صداپیشه‌ها شناخته شده‌اند که با برگزاری دوره‌های متعدد تقویت صدا، توانسته‌اند صداپیشگان و گویندگان بسیاری را پرورش دهند. از ویژگی‌های این دوره مجازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

همیشه در دسترس بودن فایل‌های آموزشی
هزینه کمتر نسبت به دوره های حضوری
پشتیبانی دائمی
زمینه‌های شغلی یک گوینده چیست؟
زمینه‌های شغلی برای فرد گوینده بسیار متنوع است و با توجه به مهارت‌هایش می‌تواند حتی در عرصه دوبلاژ نیز فعالیت داشته باشد. فرد گوینده می‌تواند علاوه بر فعالیت به عنوان گوینده اخبار، انواع برنامه‌های تلویزیونی و رئالتی شوها، در انواع فیلم‌های اکشن و جنایی و دیگر ژانرهای موجود، کارتون‌ها، اکثر تبلیغات خدمات و کالاها و هر آن چه که تصویری را به نمایش می‌کشند فعالیت داشته باشد و صداپیشگی کند.

میزان درآمد یک گوینده چقدر است؟
گویندگان می‌توانند از راه‌های گفته شده در آمد خوبی کسب کنند اما لازم است بدانید که گویندگی به همین راحتی نیست و نیازمند صدای دلنشین و با کیفیت، مهارت لازم و داشتن علم مربوطه به گویندگی است. درآمد یک گوینده بستگی به حجم پروژه دارد. همچنین نحوه کار گویندگان به‌صورت قرار دادی است و این قرار می‌تواند از چند روز تا چند ماه و حتی سال‌ها به طول بینجامد.

وظایف و ویژگی‌های گویندگی
یک گوینده در مرحله اول باید توانایی کار تیمی را داشته باشد. زیرا برای تولید یک اثر و گویندگی و حتی دوبلاژ یک فیلم باید بر روی تمامی کاراکترهای فیلم کار شود و نیازمند کار تیمی است. همچنین یک گوینده باید از تمرکز بالایی برخوردار باشد. زیرا برای دفعاتی که پخش زنده برنامه است و مردم آن را گوش می دهند آن‌قدر باید آماده باشیدو از تمرکز بالایی برخوردار باشید تا اشتباهی در بین گفتارتان رخ ندهد.

ویژگی های یک گوینده خوب چیست؟
اما می‌رسیم به ویژگی‌های یک گوینده خوب، که بسیار جالب است. یک گوینده باید توانایی نسبتاً خوبی در به یاد سپاری جملات داشته باشد و هیچ کلمه ای را جا نیندازد. زیرا در هر لحظه نمی توان از روی برگه، گویندگی را انجام داد. گویندگان باید از آرامش خاصی برخوردار باشند و بتوانند در لحظه به درستی هرچه تمام تر تصمیم بگیرند. توانایی ارتباطات مهارت‌های کلامی هم جز اصلی‌ترین ویژگی‌های یک گوینده است و باید از فن بیان مناسبی برخوردار باشد تا برای مخاطبان جذاب به نظر برسد. زیرا در صورت جذاب نبودن مهارت کلامی گوینده، اثر دوبله شده ممکن است برای مخاطبان به خصوص کودکان خیلی جذاب نباشد و در آینده مسیر شغلی جذابیتی برای مخاطبین نداشته باشد که اثرهای دوبله شده توسط آن گوینده خاص را ببینند یا بشنوند.

جمع بندی
یکی از راه‌های رسیدن به آمادگی بالا در حین گویندگی برنامه‌های زنده، تمرین و تکرار بیش از حد است. یکی از نکات مهم حین اجرای گویندگی واکنش درست نشان دادن به همه جملاتی است که طرف مقابل در رادیو برای شما بازگو می‌کند. هم چنین فیلم‌ها و کارتون به دلیل آن که به زبان دیگر کشورها هستند، باید درک نسبی نسبت به فرهنگ و آداب رسوم آن کشور داشته باشید تا جملات را با احساس بهتری بیان نمایید. شما تنها با شرکت در آموزش مجازی گویندگی و فن بیان محمد رضا علیمردانی mohammadrezaalimardani.com می‌توانید چنین مهارتی را کسب نمایید.

https://irjavan.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%ba%d9%84-%da%af%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%d9%88-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7/


تاریخ : پنج شنبه 9 شهريور 1402
بازدید : 1727
نویسنده : سئوکار


امروز در قسمت آموزش آشپزی کوکوی گیاهی خاص و خوشمزه را برای شما انتخاب کرده ایم که طعمی متفاوت از سایر کوکوهای گیاهی دارد. حتما امتحانش کنید اگر گیاهخوار هستید و به دنبال غذای بدون گوشت هستید، حتما پست طرز تهیه غذای بدون گوشت را ببینید.

مواد لازم برای تهیه کاکائو گیاهی

300 گرم منافذ پوست کنده و خرد شده

2 سیر تازه خرد شده با ساقه های سبز روشن

4 برگ اسفناج تازه و خرد شده

1 قاشق چایخوری پودر خشک

2 دم سبز، نخود خرد شده، 2 عدد.

آرد سفید، 1 قاشق غذاخوری آرد قرمز، 1 قاشق غذاخوری سر خالی

تخم مرغ 3 تا 4 عدد

نمک و فلفل و زردچوبه به میزان لازم

طرز تهیه کاکائو گیاهی مخصوص

همه مواد به جز تخم مرغ و آرد و ادویه ها را داخل مخلوط کن بریزید و دو دور هم بزنید.

سپس 2 عدد تخم مرغ را اضافه کرده و دوباره هم می زنیم اما مراقب باشید که زیاد هم زدن مواد باعث آبکی شدن آنها می شود.

سپس آرد و ادویه ها را داخل کیسه بریزید و تخم مرغ سوم را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شوند.

روغن را در ماهیتابه گرم کنید مواد را داخل تابه بریزید سپس آن را به حال خود رها کنید و کاملاً بپزید و سرخ کنید

بعد از اینکه زیرش سرخ شد، به شکل دلخواه برش بزنید، یکی از برش ها را برگردانید تا طرف دیگرش هم سرخ شده و آماده سرو شود.

پخت خام و خوشمزه کاکائو گیاهی

نکته بسیار مهم در تهیه این کوکو خشک بودن تمامی مواد است. کمی آب باعث ترد شدن کاکائو سبزیجات نمی شود.

افزودن اسفناج به این پای اختیاری است. از وقتی آماده کردم ریختمش تا تست کنم. واقعا آن را متفاوت و زیبا کرد.

مشاهده منبع:  https://bepazeem.com/recipes/طرز-تهیه-کوکو-سبزی/


تاریخ : پنج شنبه 9 شهريور 1402
بازدید : 315
نویسنده : سئوکار




اولین چیزی که هنگام گوش دادن به یک برنامه رادیویی  مجری رادیو  متوجه می شوید چیست؟ حق با شماست؛ موضوع برنامه اولین نکته مهم است. موضوع برنامه این است که چه چیزی باعث می شود پای برنامه بنشینید یا رادیو را خاموش کنید. اگر موضوع برنامه به دلایلی به شما مربوط است یا برایتان جالب است، به برنامه گوش می دهید و گاهی با اشتیاق آن را برای دیگران تعریف می کنید. اما آیا تا به حال برنامه ای را تماشا کرده اید، حتی اگر موضوع جالب باشد، اما آن را خسته کننده می بینید و برنامه را نیمه کاره رها می کنید؟

لطفا قبل از خواندن ادامه مقاله یک بار به افکار خود رجوع کنید! برنامه ای با موضوعی جذاب که با وجود اینکه در ابتدا هیجان انگیز بود، دیگر به آن گوش ندادید.

یادت نمیاد بیا با هم بریم. یک برنامه خوب و آسان برای شنیدن باید علاوه بر موضوع، شام خوبی هم داشته باشد، فکر نمی کنید؟ به عبارت دیگر، برنامه مخاطبانی دارد که علاوه بر انتخاب موضوعات و موضوعات مناسب و کاربردی، ساختار مناسبی داشته و با موضوع و مخاطب هدف همگام باشد.

به این نکته می رسیم: ساختار

ترکیب بندی؛ شکل نهایی ایجاد یک دوره برنامه سازی رادیو زهرا شیراحمدی است. این بهترین، راحت ترین و مناسب ترین طرح برای مطابقت با محتوایی است که واقعاً می خواهید. این ساختار را می‌توان به برنامه‌هایی با انواع/شکل‌های مختلف تشبیه کرد.

فرم/فرمت یا فرمت برنامه

نحوه نمایش فرم یا فرمت عبارت در واقع قالب یا فرم همان طراحی یا تزیین برنامه است که با توجه به هدف برنامه، محتوای پیام، نوع رسانه و اثر مورد انتظار توسط برنامه ساز انتخاب می شود.

به همین دلیل توجه به طراحی اولیه برنامه در هنگام انتخاب جدول یا قالب ضروری است. در طرح برنامه، اهداف تعریف و توضیح داده شده است و اگر در تعریف اهداف به خاطر داشته باشید باید به چند سوال پاسخ دهد: «چرا می گوییم»; "چه بگوییم؟" و "در شنونده یا شنونده برنامه به دنبال چه تغییراتی هستیم؟" پاسخ: پاسخ به این سوالات همانطور که گفتیم تا حدودی به تعیین شکل برنامه کمک می کند.

به عبارت دیگر، اینجاست که زیبایی شناسی برنامه وارد عمل می شود. نحوه برخورد و پردازش پیامی که می خواهیم منتقل کنیم بر جذابیت شنیداری برنامه تأثیر می گذارد.

 


تاریخ : سه شنبه 7 شهريور 1402
بازدید : 323
نویسنده : سئوکار

متن آهنگ یه بار نشد گردن بگیری اگه اشتباه کردی یوسف زمانی

یه بــــــار نشد گردن بگیــری اگه اشتباه کـــــردی

همــــــیشه با این اخلـــاقا تنهاتــــرم کردی

ولـــــــی من همه جوره پای این کارای تو وایـــسادم

یــــــادم نمیاد ایــــــن یه طرفه بودنو من یاد تـو دادم

خــــُـــــب منم حدی دارم مثل همه آدمــــــــا

منــــــم تا یه جایی صبری دارم

ولی دوســـــت ندارم ببینم دارم کم مـــــــیارم

https://musicdel.ir/single-tracks/204954/


تاریخ : شنبه 4 شهريور 1402
بازدید : 7543
نویسنده : سئوکار

در برنامه خانوادگی آغاز شده است، سریالی جدید با بازیگران متعدد به نام پدر گواردیولا با بازی جنجالی های امروزی حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی و مهران مدیری و کارگردانی سعید نعمت الله معروف. فیلمنامه نویس. شبکه. ما بیشتر در مورد آن خواهیم دانست.

فیلمبرداری سریال پدر گواردیولا به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت اله و تهیه کنندگی محسن حیدری از اواخر سال 1400 آغاز و در اوایل سال 1401 به پایان رسید.

اولین قسمت از سریال پدر گواردیولا پنجشنبه 21 مرداد از شبکه نمایش داخلی پخش شد.

اولین نمایش این سریال در روز جمعه 13 آگوست منتشر شد. در قسمت پیش از انتخابات، گذشته شخصیت ها و شکل گیری اولیه داستان بیان می شود.

این سریال پنجشنبه هر هفته ساعت 8 صبح به صورت رایگان از پلتفرم تماشاخون پخش می شود. تماشاخونه یکی از پلتفرم های جدید شبکه سرگرمی های خانگی است که چند ماه پیش به صورت رسمی راه اندازی شد.

پدر گواردیولا اولین محصول سعید نعمتولا در شبکه نمایش خانگی بود.سعید نعمتولا یکی از مشهورترین فیلمنامه نویسان سینما و تلویزیون است. او پیش از این در سال ۲۰۱۹ سریال «زیمین گرم» را برای تلویزیون تصویربرداری کرده بود.

پدر گواردیولا یک ملودرام اجتماعی است که داستان خانواده ای را روایت می کند که یک اتفاق باعث تغییر در روابط آنها در زندگی می شود و سرنوشت مسیری متفاوت برای آنها رقم می خورد.

این سریال داستان یک مربی فوتبال به نام اسماعیل با بازی حمید فرخ نژاد است که یک معتاد مزمن الکلی است و بنا به شرایطی در مذهب زنی به نام بنفشه با بازی فریبا نادری است. بعد از این مثلث عشقی شکل می گیرد که در یک طرف بنفشه و در طرف دیگر ریحان همسر اسماعیل با بازی سارا خونی ها قرار دارد.

سریال کاسولی: حمید فرخ نژاد، سهرا اسکندری، امیرمهدی جوهله، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، فریبا سولوشنی گیناری، سارا خوئینی ها، آرش و مسیح عادل پرور و مهران مدیری.

در این سریال همچنین بازیکنان سابق و سه ستاره استقلال، پرویز برومند، محمد نوازی و علی موسوی بازی می کنند.

از همان ابتدا ساخت سریال پدر گواردیولا عوارضی داشت. در سال 1400 هنوز فیلمبرداری این سریال آغاز نشده بود که خبر دستمزدهای غیرعادی نجومی بازیگران محلی جنجال برانگیخت.

بهمن بابازاده روزنامه نگار با بیان اینکه مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و آرش عادل پرور برای بازی در این سریال به ترتیب 5.5 میلیارد تومان، 4 میلیارد تومان و 2 میلیارد تومان دستمزد خواهند گرفت.

همچنین بعد از اتفاقات سال گذشته کشور و اتفاقات مربوط به مهران مدیری، هنگامه قاضیانی و حمید فرخ نژاد، احتمال دارد پخش سریال پدر گواردیولا با مشکل مواجه شود، اما گمانه زنی ها محقق نشد و سرانجام این سریال پخش شد. در شبکه نشان داده شده است. خانه آزاد شد.

اطلاعات بیشتر: https://tmk.ir/series/102026


تاریخ : چهار شنبه 1 شهريور 1402
بازدید : 1329
نویسنده : سئوکار


سرمایش هوا در پاییز و زمستان ذهن مردم را به این موضوع می کشاند که از چه روش هایی برای گرم کردن خانه ها و لانه ها باید استفاده کرد. این مشکل زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بدانید آپارتمان‌های جدید از سیستم‌های تهویه مطبوع کمتری استفاده می‌کنند. همچنین برخی از این سیستم‌های گرمایشی به دلیل مصرف بالای برق منجر به افزایش قبض ماهیانه خانوار شده و هزینه‌های بالایی را برای خانوارهای ایرانی به همراه دارد. از این رو ایرانی ها ترجیح می دهند از اجاق گاز استفاده کنند که قیمت بسیار ارزان تری دارند و استهلاک آنها نیز در مقایسه با سایر سیستم های گرمایشی بسیار کم است.

در سال‌های اخیر یکی از دلایلی که افراد آپارتمان‌نشین از بخاری‌های گازی استفاده نمی‌کنند، مشکل اگزوز و خروج گازهای مضر آن بخاری‌ها است. برای رفع این مشکل برخی از شرکت های ایرانی ابداع کرده و بخاری های بدون دودکش خود را معرفی کرده اند. ایرانیانی که دوست دارند از گرمای این نوع بخاری لذت ببرند این محصولات را با قیمت بسیار پایین خریداری کرده و در منزل استفاده می کنند. سوال برای برج نشینان این است که آیا این بخاری های بدون دودکش مرده اند؟ آیا می توان از آنها در خانه استفاده کرد؟

مزایا و معایب استفاده از بخاری بدون شومینه

امروزه افراد قبل از خرید یک محصول در بازار، مزایا و معایب آن را مطالعه می کنند و سعی می کنند تصمیم بگیرند که آیا برایشان مفید است یا خیر. یکی از وسایل پرطرفدار در بین ایرانیان به ویژه دانش آموزان بخاری دودکشی است که در 5 سال گذشته برای گرمایش منازل بسیار کاربردی بوده است. امروز ما به مزایا و معایب این دستگاه ها می پردازیم و تصمیم می گیریم که آیا ارزش خرید آنها برای شما را دارد یا خیر.

مستاجر سوسا، توانایی انجام این کار بسیار مهم است. بخاری های بدون دودکش به دلیل ابعاد کوچک و راحتی بسیار قابل حمل هستند و می توانید آنها را به صورت جداگانه حمل کنید. وزن مواد بسیار سبک است، حتی خانم های خانه دار می توانند آن را به تنهایی بلند کرده و جابجا کنند. این وضعیت اهمیت زمانی را نشان می دهد که می خواهید خانه خود را گردگیری و تمیز کنید و زمانی که این وسایل را به دست می آورید باید آنها را جابجا کنید.

اندازه و فضای کوچک در هر قسمت از خانه

خانه‌های ما کوچک‌تر از همیشه می‌شوند و باید راه‌هایی پیدا کنیم تا فضا را برای خودمان مناسب‌تر کنیم. یکی از بهترین راه حل ها برای این کار خرید یک چیز کوچک و راحت است. بخاری های گازی بدون دود به دلیل طراحی منحصر به فرد خود نسبت به بخاری های قدیمی بسیار کوچک هستند و در هر قسمتی از خانه حتی پشت مبل قابل استفاده هستند.

این دستگاه در مقایسه با سایر وسایل گرمایشی از قیمت پایینی برخوردار است

بحران اخیر باعث شده همه ما قبل از خرید به قیمت آن نگاه کنیم. بدون شک امروزه هزینه خرید کنتور گاز قدیمی برای اکثر ما گزاف است. علاوه بر این، سیستم دودکش آنها گاهی اوقات شامل هزینه های اضافی برای ما می شود. بخاری های بدون دودکش به دلیل وجود فنر جدید قیمت چندانی ندارند و می توانید آنها را با نصف قیمت سایر تجهیزات تهیه کنید.

حرارت بسیار بالا

در مقایسه با سایر وسایل گرمایشی که در ایران می بینیم، بخاری های گازی نسبت به سایر وسایل بدون دودکش از جمله بخاری گازی و کولر گازی از ظرفیت گرمایش بالاتری برخوردار هستند. از آنجایی که این دستگاه ها گاز طبیعی می سوزانند، حرارتی که تولید می کنند چندان آزاردهنده نیست و برای ما ایرانی ها یادآور دهه های 60 و 70 است.

مصرف بهینه و صرفه جویی در انرژی

همانطور که می دانید هزینه گاز در ایران بسیار کمتر از سایر نقاط جهان است و این به این دلیل است که هزینه استفاده از تجهیزات برقی بسیار گران است و گاهی این امر باعث می شود قبض برق شما از حد مجاز فراتر رود. . بنابراین می توان گفت با استفاده از اجاق های گازی بدون دودکش می توان به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی کرد و هزینه ها را کاهش داد.

در طراحی خانه و طراحی داخلی کمک کنید

از آنجایی که این بخاری ها به تازگی وارد بازار شده اند، طراحی بسیار شیکی دارند. شما می توانید به راحتی به وب سایت هر یک از فروشندگان این دستگاه مراجعه کرده و مدل های مختلف این دستگاه ها را مشاهده کنید. تحت تأثیر این نوع طراحی، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از این بخاری ها برای بهبود زیبایی خانه خود استفاده کنند، حتی اگر امکان استفاده از وسایل برقی را داشته باشند.

معایب استفاده از بخاری گازی

عدم وجود تهویه مناسب

احتمال غرق شدن و کشندگی

رشد گرد و غبار و گرد و غبار در خانه

سازگاری بخاری های گازی و زمینی

یکی از نکات مهمی که قبل از تهیه این بخاری ها باید به آن توجه کرد سایز لوله های گاز خارج از دودکش و اندازه خانه است. اگر خانه ای با مساحت بیش از 100 متر مربع دارید، خرید بخاری بسیار کوچک به درد شما نمی خورد و آن را به خوبی گرم نمی کند. برعکس آن هم درست است؛ اگر خانه خیلی کوچکی دارید، خرید یک بخاری بزرگ کل خانه را گرم می کند و تصمیم می گیرید سریع آن را خاموش کنید.

ایمنی بخاری های گازی بدون دودکش

مشکل اصلی بخاری های گازی بدون دودکش ایمنی آنهاست. اگرچه در بسیاری از تبلیغات بیان می شود که استفاده از این وسیله ضرری ندارد، اما لزوماً اینطور نیست و باید به شما بگوییم که این بخاری ها می توانند کشنده باشند. شیمی به ما می گوید که اگر گاز طبیعی بسوزانید، مقدار اکسیژن هوا کاهش می یابد و گاز جدیدی به نام مونوکسید کربن تشکیل می شود. این گاز تولیدی یکی از دلایلی است که برخی از هموطنان ما در زمستان بر اثر خفگی جان خود را از دست می دهند. به همین دلیل بخاری های سنتی و قدیمی ایرانی از دودکش معمولی پشت بخاری برای انتقال این گاز به بیرون از خانه استفاده می کنند. البته باید توجه داشت که دودکش به تنهایی در حذف این گاز بی تاثیر است و کیفیت خود اجاق گاز مهم است.

 

استفاده از بخاری های گازی بدون دودکش

برخلاف نظر بسیاری از کارشناسان که معتقدند در هیچ شرایطی نمی توان از این بخاری ها استفاده کرد، باید به شما بگوییم که می توانید از این روش گرمایشی در فضاهای باز مانند کافه های بیرونی و یا حتی سفره خانه های سنتی استفاده کنید. گرمایش عموماً دلیل عدم استفاده از این بخاری ها در منزل عدم تهویه مناسب و گردش هوا است و اگر در مغازه یا فضای باز هستید می توانید از آنها استفاده کنید.

بخاری بدون دودکش برای اتاق خواب

در برخی از نقاط کشور این بخاری ها در اتاق کودکان قرار می گیرند و برای گرمایش خانه استفاده می شوند. برای این هموطنان باید گفت که انجام این کار به شدت خطرناک است. اتاق های کوچک اغلب تهویه مناسبی ندارند، از طرفی نشت کوچک مونوکسید کربن می تواند باعث مسمومیت کودکان و آسیب های جبران ناپذیر شود.

مطالعه بیشتر: https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-گازی-بدون-دودکش


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com