عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 19 بهمن 1402
بازدید : 14193
نویسنده : سئوکار

 

رشد دسترسی مردم به اینترنت و تلفن های هوشمند باعث شده که استفاده از شبکه های اجتماعی در کل کشورهای جهان از جمله کشورمان ایران بالا رود.

ایتا یک پیام رسان بومی است که از اواسط دهه 90 خورشیدی آغاز به کار کرد و تا کنون توانسته میلیون ها نفر را به سوی خود  جذب کند.

ایتا یک پیام رسان مشابه تلگرام است و به ممبرهایش امکان فرستادن صوت، متن، پیام های تصویری، اشتراک گذاری انواع فرمت  ها و فایل ها و ساخت گروه و کانال را می دهد.

 

درباره کانال ایتا چه می دانید؟

یکی از قابلیتهای پر طرفدار در ایتا تاسیس کانال در این شبکه‌اجتماعی می ایرانی باشد. ایتا به ممبرهایش فضایی تخصیص می دهد که آن را کانال می نامند و این موقعیت برای شما آماده شده تا نوشته ها و مطالبشان را در آن به نمایش بگذارند. شما قادر خواهید بود نامحدود مطلب در این کانال ارسال کنید. برای اینکه دیگران کانالتان را ببینند یک آدرس بی همتا در اختیار شما قرار داده می شود. برای افزایش بازدید ایتا می توانید این آدرس را برای دیگران بفرستید یا تبلیغات کنید.

جالب است بدانید ثبت کانال در پیام رسان ایتا مجانی است و این امکان را دارید چندین کانال ثبت کنید علاوه بر اینکه محدودیتی در موضوعات فعالیت اعمال نخواهد شد.

شما با عنایت به موضوع کاری، دانش، تخصص و علایق خود این امکان را دارید کانالی بسازید. دراین کانال می توانید مطالب روزانه تان را پست کنید.

همچنین کانال شما می تواند کانال اطلاع رسانی باشد، برای مثال اطلاعاتی در مورد گوشی ها و لوازم جانبی جدیدی که وارد بازار شده اند، مقایسه مدل های مختلف، قیمت و کیفیت آنها باشد. یا ممکن است کانال آموزشی بسازید و محتوایی مثلا درباره خوشنویسی فیلم هایی ضبط کنید و در کانال بگذارید. یا با ثبت کانالی در حوزه مشاوره، به ممبرهای دیگر مشاوره دهید.

همچنین در صورتی که تولید کننده یا فروشنده هستید، این امکان وجود دارد یک کانال فروشگاهی بسازید و محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید

همچنین این قابلیت وجود دارد که کانال های عمومی مثل طنز و سرگرمی ثبت کرده و پس از بالا رفتن ممبرهای کانال تبلیغات بپذیرید و برای خود درآمدزایی کنید.

کانال شما این خصوصیت را دارد که به دو شکل عمومی و یا خصوصی درآید که اولی را همه می توانند به راحتی ببینند و دومی  فقط برای اعضا نمایش داده می شود.

این قابلیت وجود دارد که به تعداد مورد نیازتان مدیرانی برای کانال اختصاص دهید و فرمتهای متنوع فایل همچون از تصویر، ویدیو، متن، صدا را در این کانال انتشار دهید.

 

افزایش مشترکین کانال

راه های گوناگون برای زیاد کردن ممبر در ایتا قابل انجام است. می توانید 200 عضو از میان مخاطبان گوشی خود موجود است به کانال بیفزایید.

همچنین، می توانید ممبرفیک ایتا را تهیه کرده یا به جای آن اعضا را اجباری به کانال بیفزایید.

این مدل ممبر به دلیل اینکه با میل خود به عضویت کانال در نمی آید بازدیدش کم و ریزشش بالا می باشد ولی برخی از آنها ممکن است دنبال کننده کانال شما شوند.

شما برای پیشرفت کانال احتیاج به اعضای واقعی دارید و به همین دلیل بهتر می باشد که با تبلیغ تعداد اعضای کانال خود را بیشتر کنید.

شیوه های متنوعی از تبلیغات قابل انجام است و تبلیغات گسترده ایتا یکی از روش های افزایش دادن ممبر حقیقی و واقعی پیامرسان ایتا به حساب می آید.

در این نوع تبلیغات بنر تبلیغاتی شما در کانال های مختلف نمایش داده می شود و افرادی که تمایل دارند ممبر کانال شما می شوند و به این علت که به اختیار خودشان به عضویت در می آیند از پست های کانال بازدید می کنند و نرخ ریزش کمی دارند.

 

تولید محتوا مهم یا غیر مهم؟

بهتر است مطلع باشید که افزایش ممبر و همچنین تبلیغات با اهمیت است اما از آن بهتر ایجاد محتوای خوب در کانال می باشد. چنانچه مطالب کانال برای ممبرها جالب نباشد بیشتر اعضایی که جذب شده اند در زمان کمی از کانال خارج می شوند.

به دیگر سخن اگر می خواهید اعضا در کانالتان ماندگار شوند پست های جذاب بگذارید. به اشتراک گذاری پست های خود یا ارسال آن ها برای دیگران باعث می شود که آنها دنبال کننده و عضو کانال شما شوند.

سعی کنید یک طرح برای ساختن و تهیه کردن مطالب کانال آماده کنید و طبق برنامه به ترتیب پستها را در کانال ارسال کنید. در این صورت بینندگان می فهمند چه ساعت هایی هایی کانال تان را ببینند تا مطالب مورد علاقه شان را مشاهده کنند.

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com