پمپ کارواش چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 17 بهمن 1402
بازدید : 19321
نویسنده : سئوکار


این دستگاه نوعی پمپ است که در کارواش ها استفاده می شود. وظیفه آن دریافت آب با فشار معمولی و حذف آن با فشار چندگانه است. این ابزار انواع مختلفی دارد که از نظر قدرت موتور و فشار بار الکتریکی با هم تفاوت دارند. این ابزار در هر مکانی که نیاز به واشر فشار قوی باشد به افراد کمک می کند. قابل استفاده در انواع مصارف خانگی، اداری و صنعتی. یکی از دلایل اهمیت آن این است که قدرت پاک کنندگی بالایی دارد. قدرت پاک کنندگی جت آب بسیار بیشتر از شیلنگ باغبانی است. فشار بالایی که این پمپ بر روی آب وارد می کند، تمیز کردن هر سطحی و حذف آلودگی را آسان می کند. پمپ شستشو علاوه بر تفاوت قدرت موتور در دو نوع گازی و برقی قابل ساخت می باشد. هر کدام از این دو مدل مزایا و معایب خود را دارند و افراد باید با توجه به نیاز و هزینه خود یکی را انتخاب کنند. این ابزار تاثیر بسیار خوبی در افزایش کارایی و کارایی کارواش دارد.

انواع پمپ کارواش

همانطور که گفته شد این ابزار انواع مختلفی دارد. اولین روش اشتراک گذاری بر اساس برند و شرکت سازنده است و پمپ کارواش Orbit را می توان یکی از بهترین مدل ها معرفی کرد. علاوه بر این، رایج ترین تقسیم بندی این است که پمپ ها به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می شوند. تفاوت های زیادی در این دو مدل وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

اولین مشکل تفاوت قدرت و دور موتور است: ماشین لباسشویی های خانگی دارای موتور کلکتور هستند، ماشین لباسشویی های صنعتی دارای موتور DC هستند. راندمان موتور همیشه بالاست. با این حال، استفاده بیش از حد از مدل خانگی می تواند به موتور آسیب برساند.

از دیگر تفاوت های این دو مدل می توان به جنس شیلنگ اشاره کرد: پمپ کارواش صنعتی دارای شیلنگ استیل بافته شده محکم است که حتی در صورت عبور وسایل نقلیه سنگین از روی آن آسیبی نمی بیند و فشار را از دست نمی دهد. مواد شلنگ پمپ خانگی نیز برای فشار بالا مناسب است. اما قدرت مدل صنعتی را ندارد.

شاسی یکی دیگر از عوامل مهم است: لباسشویی صنعتی دارای شاسی قدرتمند و فلزی است. اگر کارواش خانگی شاسی ضعیف تری دارد.

قدرت در شستشو و فشار آب: قدرت فشار آب ماشین لباسشویی خانگی کمتر از نمونه صنعتی است و این باعث می شود مدل صنعتی قدرت شستشو و نظافت بیشتری داشته باشد.

ابعاد و وزن دستگاه: پمپ صنعتی دارای ابعاد بزرگ و وزن سنگین می باشد. وزن این دستگاه برای مصارف خانگی در نهایت به 5 کیلوگرم می رسد; در صورتی که در مدل تولیدی نزدیک به 20 کیلوگرم باشد.

در ضمن پمپ های کارواش در دو نوع گازی و برقی موجود می باشد. این مشکل یکی دیگر از تفاوت های پمپ است.

کاربرد پمپ کارواش صنعتی

این ابزار کاربردهای گسترده و متنوعی دارد. در مواردی که فشار آب بالا مورد نیاز است، وجود این دستگاه در واقع الزامی است. به زبان ساده، می توان از آن برای تمیز کردن و پاک کردن سطوح مختلف استفاده کرد. اما عمل پاکسازی ابعاد و انواع مختلفی دارد. در زیر مهمترین کاربردهای آن را شرح می دهیم:

ساماندهی کارواش ها در شهرها: این موضوع یکی از وظایف صنعت کارواش است. مردم برای راه اندازی کارواش در سطح شهر و شستشوی خودرو به این پمپ صنعتی نیاز دارند.

شستشوی وسایل نقلیه سنگین: تمیز کردن و شستشوی کامیون ها، اتوبوس ها و سایر وسایل نقلیه بزرگ را آسان تر می کند.

نظافت و نظافت تجهیزات صنعتی بزرگ: بسیاری از تجهیزات صنعتی به کمک این پمپ ها تمیز می شوند و چربی و آلودگی ها از بین می روند.

شست و شوی محوطه ساختمان ها و فضای سبز: برای فضاهای بزرگ استفاده از این دستگاه بهترین روش نظافت است.

علاوه بر شرایط مشخص شده، انواع دیگر استفاده از این ابزار شامل شستشوی نمای ساختمان، شستشوی فاضلاب، نظافت سازه ها و مبلمان شهری، شستشوی تجهیزات صنعتی و ... می باشد.
 https://news-one.ir/?p=209862
کاربرد و انواع پمپ کارواش

این وسیله ابزاری کاربردی و مهم برای نظافت در منازل و کارخانجات می باشد. بازرگانی آب نیرو تامین کننده انواع تجهیزات کارواش صنعتی در ایران می باشد. استفاده از آن مزایای زیادی دارد و معمولا به دو نوع خانگی و صنعتی تقسیم می شود. عملکرد و قدرت مدل داخلی ضعیفتر از مدل سریال است. کاربرد آن بسیار گسترده است و مهمترین کاربرد مدل صنعتی عبارت است از: شستشوی ساختمان ها، شستشوی خودروهای شهری، شستشوی خودروهای سنگین، نظافت تجهیزات صنعتی و ....




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com