عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1402
بازدید : 6512
نویسنده : سئوکار


چاپگرهایی مانند لپ تاپ اچ پی، کامپیوتر، موبایل و ... دارای سیستم عامل هستند. کاربران چاپگر با اصطلاح "سیستم عامل چاپگر" آشنا هستند. اما بسیاری از مردم هیچ ایده ای در مورد سیستم عامل چاپگر ندارند. بنابراین، ما سیستم عامل چاپگر HP را در آوافرهنگ بررسی خواهیم کرد.

سیستم عامل پرینتر HP چیست؟

پس از اتمام مراحل ساخت پرینتر در کارخانه، سیستم عامل چاپگر توسط کارشناسان شرکت سازنده نصب می شود. بنابراین پس از خرید پرینتر اچ پی با سیستم عاملی که به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است مواجه خواهید شد. کنترل کامل تمام جنبه های چاپگر در دست سیستم عامل است. البته سیستم عامل همه کارها را به تنهایی انجام نمی دهد و در این میان نرم افزار بسیار مهمی به نام فریمور وجود دارد که به رفتار چاپگر در هنگام روشن شدن می پردازد.

این به عنوان یک رابط بین دستورات کاربر و سیستم عامل دستگاه عمل می کند تا تمام درخواست های کاربر را برای پردازش به سیستم عامل نویسنده ارسال کند. دلیل استفاده از این نرم افزار در سیستم عامل نویسنده، ارائه یک محیط عملیاتی استاندارد برای پیچیده ترین دستگاه ها است. بنابراین در برخی از دستگاه های مکانیکی که پیچیدگی چندانی ندارند به آن سیستم عامل کل دستگاه می گویند.

آیا باید عملکرد چاپگر HP خود را به روز کنید؟

بسیاری از کاربران پرینتر برای صرفه جویی در هزینه های چاپ از کارتریج های غیر اصل استفاده می کنند. متاسفانه به روز رسانی سیستم عامل چاپگر باعث می شود که سیستم عامل دیگر کارتریج های غیر اصلی را نپذیرد و مشکلات زیادی را ایجاد کند. بنابراین، اگر از کارتریج غیر اصل در چاپگر خود استفاده می کنید، بهتر است از به روز رسانی سیستم عامل آن خودداری کنید.

چگونه از به روز رسانی سیستم عامل چاپگر HP جلوگیری کنم؟

در واقع به روز رسانی سیستم عامل به جز بروز مشکلات متعدد در پرینتر اچ پی برای چاپگر سودی ندارد. البته در مورد به روز رسانی سیستم عامل کاری نمی توان کرد، زیرا سیستم عامل در زمان ساخت بر روی چاپگر نصب می شود و قابل تغییر نیست. مگر اینکه نسخه جدیدی مانند HP Downgrade در بازار منتشر شود، HP با انتشار هر از چند گاهی آن همه را عصبانی کرده است. پس از مشاهده پیام "به روز رسانی سیستم عامل چاپگر" فقط با غیرفعال کردن آن می توانید از به روز رسانی نرم افزار چاپگر جلوگیری کنید.

تعمیر پرینتر اچ پی در محل.

تعمیر چاپگر اچ پی در محل یکی از مهمترین خدمات تخصصی است که نمایندگی تعمیرات چاپگر اچ پی به کاربران این تجهیزات ارائه می کند. بنابراین در صورت بروز مشکل در چاپگر اچ پی می توانید با این مرکز تماس بگیرید تا نمایندگی های مجرب و متخصص تعمیر پرینتر اچ پی بلافاصله به محل مورد نیاز اعزام شده و خدمات کاملا حرفه ای به شما ارائه دهند و خدمات تخصصی تعمیر چاپگر اچ پی می بایست ارائه شود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com