مهاجرت به قبرس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1402
بازدید : 240
نویسنده : سئوکار


در این صفحه به بررسی شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس و همچنین هزینه اقامت قبرس و تمامی مسائل مربوط به آن از صفر تا صد می پردازیم. در حال حاضر راه ها و روش های مهاجرت به قبرس شامل موارد زیر می باشد:

خرید ملک

برای راه اندازی یک کسب و کار

تحصیل در قبرس

دعوت به کار

توان مالی

مهاجرت به قبرس با خرید ملک

برای کسانی که به دنبال اقامت در قبرس هستند، خرید ملک یک راه معقول و مقرون به صرفه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. پروژه های متعددی برای فروش با روش های پرداخت مناسب وجود دارد که به شما امکان می دهد مصالح ساختمانی خود را انتخاب کنید و کلاس های طولانی مدت بدون بهره تا 84 ماه پرداخت داشته باشید.

تنوع املاک، از واحدهای استودیویی (بدون اتاق خواب) گرفته تا ویلاهای ساحلی بسیار مجلل، حداقل یک سوم قیمت سایر کشورهای مدیترانه ای، یکی از جاذبه هایی است که باعث می شود افراد زیادی از کشورهای شمال اروپا و کشورهایی که روسیه صحبت می کنند، کوچ کنند. با شرایط اقامت در قبرس شمالی یورومای بروید.


مردم در خرید ملک چه زندگی می کنند؟

خریداران و شرکت های تابعه زیرمجموعه خریدار شامل: همسر - فرزندان زیر هجده سال (اتوماتیک)، فرزندان مجرد بالای هجده سال، درخواست های ویژه از پلیس مهاجرت (دختران، محدودیت سنی، پسران برای همیشه). تا 25) و والدین خریدار.

توجه داشته باشید که اگر خواهر و برادر خریدار بالای 18 سال سن داشته باشند، نمی توانند عضو گروه شوند و اگر زیر 18 سال سن دارند، می توانند اقامتگاه والدین خود را به اشتراک بگذارند (اشتراک ملک).

آیا برادران می توانند همزمان در زمین زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. توجه داشته باشید که افراد زیادی می توانند مالک شراکت باشند، اما قوانین تسویه حساب با قوانین مشارکت متفاوت است. طبق قانون مهاجرت، تنها یک خانواده (مالک و خانواده فرعی) می توانند در یک ملک زندگی کنند یا اگر هر دو مجرد باشند، دو خواهر و برادر می توانند در یک ملک زندگی کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی املاک و مستغلات بخرند؟

همه مردم به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی ملک خریداری کنند. پلیس قبرس شمالی پس از ارائه پاسپورت معتبر به پلیس با تاریخ کمتر از یک ماه از کشور خود، سوابق کیفری این افراد را از طریق اینترپل رصد می کند و در صورت نداشتن سابقه کیفری، می توانند سند دریافت کنند. .

آیا با خرید ملک می توان اقامت دائم گرفت؟

هر کسی که دارای املاک و مستغلات در قبرس شمالی باشد می تواند برای اجازه اقامت اقدام کند. این محل سکونت با احراز شرایط زیر می تواند در سه سال اول به اقامت سالانه، در سال سوم تا پنجم دو سال و از سال پنجم به بعد به اقامت دائم تبدیل شود.

برای اقامت های یک ساله، دو ساله و پنج ساله، کمک مالی مورد نیاز است (در حال حاضر 20000 دلار برای ملکی که قبلا خریداری شده و 15000 دلار برای ملک تکمیل شده در سال). شرط اقامت پنج ساله این است که دارایی هایی به ارزش بیش از 125000 پوند داشته باشید و در پنج سال گذشته بیش از شش هفته در سال قبرس را ترک نکرده باشید. اگر قصد سفر دارید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید، باید اقامت خود را به صورت سالانه یا هر دو سال یکبار تمدید کنید.

یکی دیگر از شرایط لازم برای اخذ اقامت، ارائه آدرس رسمی محل سکونت (سند اجاره یا سند مالکیت) و همچنین انجام آزمایشات پزشکی برای اطمینان از عدم وجود بیماری های عفونی است.

آیا بعد از خرید خانه مجوز کار می گیریم؟

بله محدودیتی وجود ندارد اما لازم است فورا نوع ویزای خود را (از ویزای مالک ملک به ویزای کاری) تغییر دهید. زیرا وزارت کار قبرس شمالی روی کار بدون بیمه بسیار حساس است و در صورت عدم تغییر نوع ویزای شما به دلیل بیمه، جریمه سنگین یا اخراج از کشور خواهید داشت.

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی یورومای برای خانواده ها چیست؟

استفاده از خدمات رایگان پزشکی در مراکز منطقه ای مجهز

آموزش رایگان در مدارس دولتی

شهریه در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که به زبان ترکی در دانشگاه ادامه تحصیل دهند).

یک حساب بانکی بین المللی باز کنید و کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) را با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه بپذیرید.

امکان خرید اقساطی و وام بانکی

برای راه اندازی کسب و کار به قبرس شمالی بروید

دولت قبرس شمالی سیاست های خود را بر اساس جذب سرمایه خارجی بنا نهاد. پشتیبانی بسیار خوبی برای راه اندازی کسب و کار ارائه می دهد و بسیاری از سرمایه گذاران را در سراسر جهان به فکر راه اندازی یک کسب و کار انداخته است زیرا گرفتن مجوز کسب و کار را آسان تر می کند و سپس وام های بلندمدت با نرخ بهره بسیار پایین ارائه می کند. واقع در شمال قبرس.

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم اما پتانسیل بسیار بالایی است. تعداد دانشجویان خارجی در قبرس سه برابر است. تخمین زده می شود که سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور بازدید کنند. بنابراین، مشاغلی که نیازهای دانشجویان و گردشگران را برآورده می کنند، ممکن است بازار کار خوبی داشته باشند.

جدای از این دو حوزه، هر کسب و کاری مرتبط با بازار ساخت و ساز بازار بسیار مطلوبی برای رشد و توسعه دارد. بسیاری از سرمایه گذاران به بازار املاک قبرس شمالی هجوم آورده اند و ساخت و ساز در این کشور با سرعت و مقیاس سریع در حال انجام است.

اگر بخواهیم در مورد عناوین شغلی با چشم انداز عالی صحبت کنیم، باید آنها را بخوانیم:

کافی شاپ یا رستوران

فتوکپی و کارهای فنی مربوط به امور دانشجویی

تعمیر موبایل

یک حفاری

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

دفتر املاک

مهندس عمران

تولید کابینت و مبلمان چوبی

تولید سنگ ساختمانی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس اقامت کنند؟

حمایت دولت از سرمایه گذاران حتی در زمینه مسکن نیز موثر است. صاحبان مشاغل در ابتدا دارای ویزای تجاری 2 ساله و همه زیرشاخه ها هستند (زیر دسته ها برای همه انواع اقامت یکسان هستند). صاحبان مشاغل برای دریافت اقامت نیازی به کمک مالی ندارند و روند اقامت آنها سریعتر و آسانتر از سایر انواع اقامت است.

آیا با ثبت شرکت اقامت دائم خواهیم داشت؟

خیر، پس از گذشت شش سال و رد شدن بیمه کار در این مدت، مؤدی می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را به دو صورت دریافت کنید: اولی درخواست برای دانشگاه ها و دومی درخواست برای کالج هایی که دوره های کوتاه مدت ارائه می دهند. مدارسی که دوره های کوتاه مدت مانند دوره های ترکی، انگلیسی، آلمانی یا مدارس فنی و حرفه ای را ارائه می دهند. مانند دوره های مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه و مدیریت بازرگانی.

دانش آموز ملزم به کمک مالی نیست، اما همسالان زیر 18 سال او باید به دولت کمک مالی کنند. (در حال حاضر 25000 دلار به بالا)

اخذ تابعیت قبرس از طریق دعوت به کار

به طور کلی، ویزای کار در اداره مهاجرت قبرس شمالی رایج نیست. با این حال، کارفرمایان این حق را دارند که در صورت تمایل به کار در قبرس، یک پیشنهاد شغلی را برای یک متخصص خارج از جزیره ارسال کنند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و اگر کارمند مرتکب جرم شود کارفرما در قبال او پاسخگو خواهد بود.

ضمناً کارفرما موظف است از طرف کارمند مبلغی را در بانک مسدود کند (حدود 600 یورو) تا در صورت عدم پرداخت مبلغ ویزای کار از کارمزد واریز شده در بانک کسر شود.

کارفرما موظف است حداقل مبلغی را که وزارت کار تعیین می کند به عنوان حقوق و علاوه بر پرداخت حق بیمه ماهانه به کارمند پرداخت کند. در حال حاضر هزینه بیمه برای یک قبرسی غیر کارمند حدود 3000 لیر ترکیه و حقوق اولیه حدود 18000 لیر ترکیه است.

اقامت و مهاجرت به قبرس با منابع مالی

اخذ ویزای یک ساله از طریق فاینانس و اجاره خانه نوعی ویزای موقت است. چنین ویزا احتمالا باطل خواهد شد. در حال حاضر امکان اخذ ویزای یکساله از طریق تمکن مالی نیز وجود دارد. هزینه صندوق باید بالای 25 هزار دلار باشد. در حال حاضر هر بانکی از هر جای دنیا که بتواند نشان دهد متقاضی حداقل این مبلغ را در حساب خود دارد، مورد قبول پلیس مهاجرت است. اما با توجه به تجربه، بهتر است در یک بانک در قبرس حساب باز کنید و از این بانک ها مجوز مالی بگیرید.

مبلغ مورد نیاز برای هر نوع اقامت در بانک قفل نیست و پس از دریافت نامه مناسب قابل برداشت می باشد.

کسانی که فاند دارند می توانند به صورت گروهی برای ویزای یک ساله اقدام کنند و برای گروه های کوچک نیازی به هزینه اضافی نیست. (بخش های فرعی برای همه انواع اقامتگاه یکسان است).

همه کسانی که از این طریق مسکن دریافت می کنند از مزایای دولتی رایگان مانند سایر انواع اقامت برخوردار می شوند.

دلیل اینکه قبرس شمالی مانند سایر کشورهای ضعیف اقتصادی جذب سرمایه نمی کند و شهروندان را برای مهاجران نمی فروشد، حفظ امنیت این کشور است. قبرس شمالی کشوری امن است، برخلاف قبرس جنوبی که پاسپورت خود را به پول می فروشند، حداقل بعد از 5 سال، در مرحله اول راه را برای دریافت کارت اقامت دائم و در مرحله بعد پاسپورت هموار می کند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com