عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 16 مهر 1402
بازدید : 13574
نویسنده : سئوکار

 

اگر در فرودگاه استراحت طولانی دارید، هر یک از فعالیت های سرگرم کننده DXB را امتحان کنید. خوشبختانه، تعداد زیادی کافه و رستوران مختلف در مرکز خرید ابن بطوطه وجود دارد که می توانید امتحان کنید. ما فکر می کنیم که شما باید دلیل هیجان و ترس این قسمت را درک کنید و باید تصمیم می گرفتید که به این قسمت در پارک IMG دبی بروید. اکنون، بازدید از پارک IMG Worlds of Adventure در دبی، در سفری متفاوت و فراموشنشدنی، به دنیایی فوق العاده و خارق العاده تبدیل میشود که حتما نباید از دست داده شود. مترو : باید سوار قطار خط قرمز شوید (به یاد بیاورید که مترو در دبی با خطوط قرمز و سبز نشان داده شده است) و تقریباً بایددر ایستگاه آخر پیاده شوید. کسانی که نمیدانند چگونه میتوانند با متروی دبی به مرکز خرید ابن بطوطه برسند، باید روی خط قرمز سوار شوند و در ایستگاه ابن بطوطه پیاده شوند. این احساس که در یک افسانه زیبا هستید، شما را در قسمت ایرانی مرکز خرید ابن بطوطه رها نمیکند. از امکانات فوق العاده برج العرب میتوان به برخورداری از سوئیت هایی اشاره کرد که رو به دریا می باشند و همچنین تعداد نه رستوران معروف و یک مرکز اسپا با خدمات کامل از ویژگی های خاص این هتل هفت ستاره می باشد. هتل تاور پلازا دبی همچنین مکانهای ایدهآلی را برای مراسم عروسی به یاد ماندنی و جلسات فراهم میکند.

البته در کنار همه ی این توصیفات، برج العرب لقب گرانترین هتل دنیا را نیز به خود اختصاص داده؛ طلاکاری برخی از قسمت های هتل، استراحتگاههای برنده جایزه و پیشخدمتهای شخصی تنها قسمتی از خدمات به یاد ماندنی هتل است. این یک تور تقریبا ۹۰ دقیقهای با راهنما است که این امکان را به شما می دهد تا از بهترین بخش های این هتل لوکس دیدن نمایید و تجربه ای به یاد ماندنی داشته باشید. مرکز خرید نخیل در پالم جمیرا در پنج طبقه با بیش از 300 فروشگاه، رستوران و مرکز سرگرمی یکی از بهترین مراکز خرید دبی است. ساخت برج العرب دبی تقریباً پنج سال طول کشید تا در سال ۱۹۹۹میلادی افتتاح شد. محله الفهیدی (که قبلاً به عنوان محله بستکیه شناخته می شد) در اواخر قرن نوزدهم ساخته شد تا خانه تاجران ثروتمند ایرانی باشد که عمدتاً به مروارید و منسوجات علاقه داشتند و تجارت رایگان و دسترسی به نهر دبی به این شهر مهاجرت کردهاند. سفارت آمریکا گذرنامه را در اختیار فرد متقاضی می گذارد تا به ایران بازگردد و سپس آن را توسط فردی مطمئن جهت صدور ویزا به سفارت آمریکا تحویل دهد. نوع ویزا یکی از عوامل تعیینکننده قیمت آنست. اگر عاشق سفر و ماجراجویی در آن سوی مرزها هستید و تمایل به بازدید از مرز و بومها و کشورهای مختلف را دارید، پیش از هر تصمیمی برای سفر به مقصد باید شناخت کلی از آن کشور بدست آورید که این شناخت شامل میزان فاصله مبدأ تا مقصد، انتخاب سفر زمینی یا هوایی و در صورت هوایی بودن انتخاب نوع پرواز، شناخت و آگاهی از نوع فرهنگ و آدابورسوم آن کشور، شناخت جاهای دیدنی آن کشور و برنامهریزی و الویتبندی بر اساس سلیقهتان، ویزا و قوانین گمرکی و بسیاری موارد دیگر میشود.

این بخش از مرکز خرید ابن بطوطه دبی بر اساس معماری و فرهنگ ایرانی طراحی شده است. فروشگاه ها و برندهای موجود در مرکز خرید ابن بطوطه شامل همه چیز از برندهای مد بینالمللی، شرکتهای پیشرو الکترونیک، لوازم آرایشی، مبلمان، دکوراسیون منزل، لوازم جانبی و … بسیار خوب، عملاً، این هیچ کدام نیست، بلکه درست مثل همهمه سال نوری است، وقتی من دستگیره فلای برد را میگیرم، مثل این احساس میکنم که میتوانم به بی نهایت و بالاتر از آن بروم؛ اما با نگاه به عقب و دیدن تصاویر پس از تقلا کردن و بازگشت به ساحل مشخص میشود که ارتفاعی که با آن رسیدم در حقیقت یک قدم کوچک برای هر انسان بود و چیز با اهمیتی نبوده است. به جرات می توان گفت لوکس ترین چیز های دنیا در برج العرب گنجانده شده. شرف دی جی (SHARAF DG): فروشگاه یکپارچه شما برای همه چیزهای الکترونیکی، شرف دی جی جایی است که می توانید لوازم خانگی، لپ تاپ، دوربین و سایر وسایل را خریداری کنید. با بازدید از این سوئیت؛ میتوانید شکوه و امکانات بینظیر موجود در آنجا را، از تخت چرخان گرفته تا اتاقهایی به سبک امپراتوری که با ابریشم و سایر مواد با کیفیت تزئین شدهاند را مشاهده نمایید. ولی شما میتوانید بلیط را یک سوم قیمت یعنی با بیش از ۷۰ درصد تخفیف در سایت بینظیر دات کام به قیمت ۱۲۵ درهم بخرید! ولی شما میتونین برای پکیج اولی اکواریوم سه عدد بلیط تهیه کنین که از لحاظ هزینه ای مناسبترین حالت ممکنه هست. این ساحل وسعت بسیاری داشته و در سه بخش لامر شمالی، لامر جنوبی و لاگونا امتداد یافته است، در بیان دیگر، این ساحل دقیقاً بین پرل جمیرا و خلیج جمیرا قرار دارد و زاویه گستردهای از دریا را در منطقه ای وسیع از شهر به نمایش میگذارد.

سقف این محوطه از بنای زیبای تاج محل الگو گرفته و در آن بناهای قلعه قرمز و کاخ باد نیز نمایش داده شده و یک ساعت فیلی زیبا نیز به نمایش در آمده است. سقف های این محوطه به شکل ستاره طراحی شده اند و در آن فواره هایی شبیه شیر وجود دارد که از کاخ الحمرا اندولوس الهام گرفته شده و در معماری این مکان مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین در طراحی آن از سرها و مدل های اژدها و ستون های سنگی و مرمری و سقف های زیبایی که نمایانگر معماری چین است استفاده شده است. همچنین می توانید برای رفتن به مرکز خرید تاکسی نیز رزرو کنید. این برج برای مدتی نماد شهر دبی به شمار می رفت که مدتی بعد دوبی نماد خود را از برج العرب تغییر داد. این کار را میتوان بهصورت آنلاین یا با پرسش از صرافیهای فعال انجام داد. سرانجام حاکم دبی با ممنوعیت صدور مجوز برای قایقرانی و پرواز از ضلع شمالی، به این ماجرا خاتمه داد. این بازار دبی در یکی از جزایر مصنوعی دبی به نام پالم جبل علی قرار دارد. بازار همچنین به شما امکان می دهد برای خرید اقلام با قیمت پایین تر چانه بزنید، بنابراین بازار نایف مکان خوبی برای بازدید از کسانی است که بودجه کمی دارند.

بازدیدکنندگان همچنین می توانند سوار قایق های کف شیشه ای شوند یا به ماجراجویی غواصی در قفس بپردازند. بازدید از سوئیت رویال، گرانترین سوئیت هتل که به عنوان جواهری در تاج هتل از آن یاد می شود یکی از تجربیاتی است که در این تور خواهید داشت. با جمع بندی موارد فوق درخواهید یافت که هرچه نیاز داشته باشید در مرکز خرید ابن بطوطه پیدا خواهید کرد. این ایستگاه مترو در خط قرمز رنگ مترو دبی جای گرفته است و شما به راحتی با نگاه به نقشه مترو دبی می توانید آن را پیدا کنید و با قطار خودتان را به این ایستگاه مترو برسانید. فاصله زمانی فرودگاه بین المللی دبی تا هتل برج العرب در حدود ۲۰ دقیقه می باشد. ۱۰ دقیقه گردش با قایق های چوبی و سنتی اسکله در آب های نیلگون خلیج فارس و خنکی آب در هوای داغ دبی لذت خاصی دارد. برای ورود به ساحل قنتوت باید ورودی پرداخت کنید و در این ساحل زیبا کشتیهای اسکله مارینا را تماشا کنید. با ورود به این آکواریوم به یاد شهر گمشده آتلانتیس در اعماق دریا می افتید که قطعا برای شما بسیار جذاب می باشد. دبی یکی از مدرن ترین شهرهای توریستی در جهان می باشد که در کشوره امارات قرار دارد که با جاذبه ها و آسمان خراش های خیره کننده ای که دارد توجه بسیاری از گردشگران نقاط مختلف دنبا را به سمت خود جذب کرده است.

دبی با پیشرفتهای چشم گیری که در طی سالهای اخیر داشته، موفق به جذب گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا شده است. در این رستورانها انواع غذاهای سنتی عربی، آسیایی و غربی وجود دارند که با مواد اولیه تهیه شده از سرتاسر جهان آماده میشوند و باعث جذب گردشگر تور دبی از هر نقطه از جهان میشوند. این مرکز خرید به گونه ای طراحی شده که گردشگران را به دوران قدیم و به یاد نقاشی ها و آثار باستانی 6 کشور مصر، ایران، چین، تونس، هند و اندلس یا همان اسپانیای کنونی می اندازد و باعث شکوه و زیبایی این مرکز خرید و جلب توجه گردشگران و مسافران به آن شده است. همانطور که اشاره شد این مرکز شامل 6 محوطه اصلی می باشد که هر کدام نمایانگر نقاشی ها و اشکال تاریخی که شامل ویژگی های 6 کشور باستانی است و ابن بطوطه به آنها سفر کرده می باشد. گشت و گذار در خیابان ال سیف نیز می تواند یک تفریح رایگان و جالب برای مسافران باشد. هتل هیلتون کانوپی السیف دبی (Hilton Canopy Dubai Al Seef) نیز اتاقهای بزرگ با منظرهی خور دبی، یک استخر اینفینیتی، بار و رستوران روفتاپ، باشگاه ورزشی و سالن ماساژ دارد. سینما ریل دبی مال بزرگترین مجتمع سینمایی THX در تمام امارات متحده عربی شناخته میشود و محال است چنین تجربهای از خاطرتان برود. با تمام این تفاسیر اگر میخواهید در زمان رزرو تور دبی، بهترین هتل دبی را انتخاب کنید، حتما با کارشناسان سایت پرشین هتل از طریق شماره 021،43000020 در ارتباط باشید.

راهنمای سفر به دبی - 0 تا 100 هرآنچه باید پیش از سفر به دبی بدانید +عکس اگر میخواهید تجربهای متفاوت از شبهای دبی داشته باشید، حتما سری به اپرای دبی بزنید. از ابعاد اتاق های هتل حتما شوکه خواهید شد؛ زیرا کوچک ترین اتاق هتل 169 متر مربع و وسیع ترین و مجلل ترین اتاق هتل هم بیش از 780 متر مربع متراژ دارد. زمانی که به بازار طلای دبی یا همان سوق طلا می روید بسیار شگفت زده خواهید شد زیرا خود را در بین حجم زیادی از انواع طلا خواهید یافت. زیرا ابن بطوطه یک جهانگرد مراکشی بود که به سرزمین های بسیاری همچون هند، مصر، تونس، ایران، چین و اندلس سفر کرد. قسمت مربوط به تونس، اولین بخش مربوط به کشورهای خارجی بود که در مرکز خرید ابن بطوطه ساخته شد. این مرکز خرید مانند سایر مراکز خرید دبی، راس ساعت معینی باز و راس ساعت معینی بسته می شود پس لازم است هنگام بازدید و خرید از مرکز خرید ابن بطوطه دبی به ساعات ورود و خروج آن نیز توجه کنید.در نزدیکی هتل هایی که در تور دبی وجود دارند معمولا چند مرکز خرید وجود دارد. اما اگر میخواهید تمامی بخشهای آن را از نزدیک ببینید، لازم است که حتماً بلیت رفتن به باغ وحش زیر آبی را تهیه نمایید. هزینه کودکان زیر ۳ سال رایگان است. سواحل دبی در تمام طول سال شلوغ و دلپذیر هستند و آنقدر تنوع دارند که هیچوقت در انتخاب جایى جدید دچار سردرگمى نمىشوید اما اگر به دنبال بهترینها هستید و مىخواهید اقتصادىتر باشید، راهنمای ما را در مورد بهترین سواحل رایگان دبی برای غذاخوردن، تفریح و استراحت در کنار ساحل دنبال کنید. در ساحل کایت کامیونهای مواد غذایی زیادی به چشم میخورد که بهترین فینگرفود ها را سرو میکنند.

در سالن چین این مرکز خرید دبی، یک قایق جذاب و دیدنی که زمانی بر روی اقیانوس هند حرکت میکرد؛ همراه تعدادی فواره و قایقهای کوچکتر به چشم میخورد. این تور باید از ۴۸ ساعت قبل رزرو شود و پس از آن می توانید با به همراه داشتن کد رزرو، به ساختمان کنفرانس که به شکل یک قایق بوده و روبروی درب اصلی هتل جمیرا واقع شده رفته و به سمت نشانه گذاری “INSIDE BURJ AL ARAB” رفته و از آنجا تور شما آغاز می شود. مهمترین مقصدهای گردشگری اطراف ایستگاه مترو GGICO را میتوان: سیتی سنتر دیره، باشگاه گلف و قایق بادبانی کریک برشمرد. با اینکه قیمت کالاهای این بازار دبی اقتصادی هستند؛ ولی باز هم به نسبت مراکز خرید منطقه دیره مانند بازار مرشد دبی و مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی، قیمتی بالاتر دارند. البته در هنگام بازدید بازار مرشد Murshid دبی این نکته را به یاد داشته باشیم که این بازار در ساعات میانی روز بسیار شلوغ است و امکان دارد در آن کمی اذیت شوید؛ پس شما بازدید از این بازار را در ساعات اولیه روز پیشنهاد میکنیم که هم هوا خنک است و همین که آنجا خلوتتر است. برای بزرگسالان (12 سال و بالاتر)، بلیط های بدون ساعت اولیه 169 درهم (46 دلار) و بلیط های ساعت پرایم 242 درهم (66 دلار) هزینه دارند. مدت زمان استفاده از نوشیدنی و غذا بر روی بلیط ها ۱/۵ ساعت می باشد. این مرکز به قدری زیباست که حتی اگر نخواهید خریدی انجام دهید هم می بایست سری به آن بزنید، چرا که مشاهده این مرکز خرید تفریح به حساب می آید. چرا دبی مال برترین مرکز خرید دبی است؟

جالب است بدانید که نام این مرکز خرید را از روی جهانگرد مراکشی مشهور به نام “محمد بن عبدالله بن محمد بن بطوطه” گرفته اند. این بنا که در سال ۱۹۵۵ به عنوان اقامتگاه تابستانی شیخ رشید بن سعید آل مکتوم، از بلوکهای مرجانی و گچ و با دکوراسیونی الهامگرفته از طبیعت ساخته شد، درک بهتری از شیوهی زندگی پرطرفدار حاکمان دبی را برایتان فراهم میکند. شهر سرگرم کننده ترکیبی از یادگیری و سرگرمی را ارائه می دهد، این مرکز بازی برای کودکان بین ۱ تا ۱۲ سال ایده آل است. پس از تماشای لابی با عبور از آن به سمت آسانسور راهنمایی می شوید. در پایان ماشین های مخصوص آماده جا به جایی آنها به سمت بخش ورودی هتل هستند. سالانه تعداد زیادی از توریستها و گردشگران به سمت این شهر سفر میکنند تا از فضای تفریحی و جذاب دبی استفاده کنند. آتریوم بیش از یک سوم فضای داخل هتل را شامل می شود. پس از آن، مهمانان سوار آسانسور شده و به پایین برگشته تا به غرفه خرید برج العرب بروند، جایی که می توانند سوغاتی و یادگاری خریداری کنند. در ادامه تور مهمانان به بازدید از سوئیت اکسپرینس می روند و در آنجا می توانند اطلاعات آموزشی بیشتری در مورد تاریخچه هتل، طراحی داخلی آن، مصالح ساختمانی و غیره به دست آورند. ۳ ستاره بودن هتل، به معنی کیفیت پایین امکانات و خدمات نیست؛ بلکه به معنی لوکس و لاکچری نبودن است. این هتل لوکس ۵ ستاره دبی دارای ساحل خصوصی و بیش از ۱۰ رستوران و بار و ۵ استخر می باشد. رستوران برج العرب در میان ۱۰ رستوران برتر جهان قرار دارد. این هتل ۱۴ متر بلندتر از برج ایفل و ۶۰ متر کوتاهتر از ساختمان امپایر استیت است که روزگاری بلندترین ساختمان جهان بود.

برج العرب برای مدتی نماد دوبی بود و هنوز میتوان اثر آن را در پلاکهای قدیم امارت دید. با پلی منحنی شکل به ساحل مرتبط میشود .این بنای با شکوه مرتفع ترین زمین تنیس جهان را دارد که قطعا بازی کردن تنیس در آن هیجانی تکرار نشدنی را به دنبال خواهد داشت .سکوی هلیکوپتر با پهنای 24 متر در بالاترین نقطه برج قرار گرفته ، که میتوان از آنجا به برج ورود و خروج داشت .نمای داخلی این برج از طلا ساخته شده که نمای آن را چندین برابر کرده ، شما هرگئنه ریزه کاری و ظرافتی را که فکرش را بکنید در این برج خواهید دید 202 اتاق در برج العرب قرار گرفته که همگیشان با امکانات لاکچری و لوکس آمادگی پذیرایی از میهمانان را دارد .18 آسانسور در 28 طبقه ی دوگانه و رستوران های باشکوه و مجلل تنها بخش کوچکی از امکانات موجود در برج العرب است. هتل برج العرب را تنها هتل ۷ ستاره جهان می نامند، البته همیشه تعداد ستاره های هتل برج العرب مورد بحث بوده است. در همه روزهای هفته، پرواز مشهد به دبی با بهترین ساعتهای پروازی به مسافران ارائه می شود. این مرکز بولینگ یکی از بهترین مراکز بولینگ در دبی است. در سال 1979 زمانی که برج مرکز تجارت جهانی ساخته شد، این برج از نخستین آسمان خراشهایی بود که در دبی ساخته میشد و در ابتدا به نام برج شیخ راشد معروف بود.

گروه در بیانیهای مطبوعاتی روز جمعه گفت: این صرافی در ماه فوریه میانگین ماهانه 125206 قرارداد را به ثبت رساند - و شاهد فعالیت معاملاتی پرتفوی فلزات گرانبها بود. در سال 2008 بود که صاحبین مرکز خرید امارات مال اعلام کردند که قصد توسعه و گسترش مرکز خرید مال آف امارات را دارند و به این ترتیب پروژه توسعه این مرکز خرید را به 4 فاز تقسیم کردند و در نهایت ساخت 4 فاز آن در سال 2015 تکمیل شد. اگر قصد سفر به دبی در تابستان را دارید، حتماً کلاه، آفتابگیر و آب بسیار ببرید و از قرار گرفتن در معرض آفتاب طولانی خودداری کنید. چگونه به دبی سفر کنیم؟ این موارد تنها بخشی از مکان های دیدنی دبی هستند. میتوانید جدیدترین فیلم های هالیوود و بالیوود را در سینما نوو در مرکز خرید ابن بطوطه تماشا کنید. مرکز خرید ابن بطوطه دبی یکی از آن دسته مکانهایی است که سفر به دبی، نمیشود از آن بازدید نکرد. سفر به دبی در زمستان از نظر اقتصادی کمی گرانتر است. خیابان جمیرا که ساحل جمیرا هم در آن قرار دارد، یکی از زیباترین خیابانهای دبی است. میتوانید در مدت توقف خود در دبی حدود ۲ ساعت وقت در السیف بگذرانید و با قدم زدن در سکه (sikka) یا خیابانهای پیادهرو در منطقه، از آشنایی با فرهنگ و تاریخ شهر لذت ببرید. احتمالاً یکی از بهترین کارهایی که می توان در مرکز خرید ابن بطوطه دبی انجام داد، گذراندن وقت با دوستان و خانواده در Switch Bowling است. بهترین فروشگاههای پیشنهادی هستند. فروشگاههای مطرح و مشهور ساعت نیز شعبات خود را در این مال راهاندازی کردهاند. اکنون، برج اداری امارات در میان 47 نمونه از بلندترین ساختمانهای دنیا رتبه بیستوسوم را به خود اختصاص داده است.

کشور تونس با معماری منحصربفرد بناهای مذهبی مانند مساجد در دنیا شناخته میشود. کشور مصر با حکومت فراعنه و اهرام شگفت انگیزش شناخته می شود. تماشای سقفهای گنبدی و حکاکیها با نقوش مختلف، شما را به یاد حکومت آندلس خواهد انداخت. توجه داشته باشید که به مناسبت های مختلف، تخفیف های بسیار خوبی برای برخی از اجناس در نظر گرفته می شود که با توجه به شانس تان می توانید از آنها برخوردار شوید. اجناس عرضه شده در فروشگاه های مرکز خرید دبی مال بسیار باکیفیت و لوکس هستند. باید عرض کنیم که اجناس در این مرکز خرید قیمت هایی رو به بالایی دارند. ۴۹هزار تومن فقط هزینه ورودی هست یا ترانسفر رو هم شامل میشه؟ نکات مهم در خصوص نوع پوشش (برای آقایان پوشش پیراهن، شلوار بلند، شلوار جین، کفش بسته و برای خانم ها کت و شلوار، پیراهن، دامن بلند یا کوتاه و لباس ملی امارات نیز موردی ندارد). به همین دلیل یکی از بخشهای مهم لگو لند دبی به پرورش تخیل کودکان اختصاص یافته است. نکات مهم پارک قرآنی دبی قصد دارد به افراد در یادگیری فرهنگ اسلامی و اهمیت آن کمک کند. بنابراین حتی اگر در طول سفرتان به دبی قصد خرید از دبی مال را نداشته باشید باز هم توصیه میکنیم تا از پارک واقعیت مجازی این مجتمع تجاری تفریحی به عنوان یکی از جاهای دیدنی دبی بازدید کنید. آکواریوم لاست چمبرز به مجموعه هتلها و اقامتگاههای تفریحی آتلانتیس تعلق دارد. در این بخش یک کپی از اولین قطب نما و ابزارهایی که به ملوانان باستانی اجازه میداد زمان طلوع خورشید را تعیین کنند وجود دارد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره ماشین در دبی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com