عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 9 مهر 1402
بازدید : 117907
نویسنده : سئوکار

 

توجه داشته باشید که این هزینه ها شامل ورود به پارک کریک نمی شود و برای آن پارک باید ۵ درهم معادل ۴ هزار و ۳۰۰ تومان به صورت جداگانه بپردازید. شما میتوانید در دبی مال به خرید و گشتوگذار بپردازید و چندین ساعت کودک خود را به کیدزانیا بسپارید؛ در این صورت هر دوی شما لحظاتی شاد و دوستداشتنی را تجربه خواهید کرد. اگر می خواهید به مرکزی روید که هم بتوانید سوار بر چرخ و فلک و وسایل بازی مهیج شوید و هم در سینماهای چند بعدی به تماشای فیلم های جالب بپردازید این جا یکی از بهترین مناطق است، می توانید به راحتی به همراه خانواده و دوستانتان روزی شاد را رقم بزنید و مطمئن باشید به نسبت هزینه ای که می پردازید از مزایا و امکانات خوبی برخوردار خواهید شد، اگر علاقه دارید که از این شهربازی دیدن نمایید کافی است به آدرس زیر مراجعه نمایید. به دلیل مزیت رقابتی مغازهها همواره تلاش میکنند تا طلا و جواهرات را با قیمتهای پایینتری نسبت به رقبا به فروش برسانند، در نتیجه اگر صبر کنید و به خوبی بازار را بگردید میتوانید مغازههایی با قیمتهای شگفت انگیز مختلفی را پیدا کنید. برای رفتن به این مجموعه تفریحی و ماجراجویی راه های مختلفی وجود دارند که در ادامه به آنها برای اطلاعات شما عزیزان اشاره خواهیم نمود.

بازگشایی بازارهای هفتگی در گلستان- عکس استانها تسنیم - Tasnim هر فردی که برای تفریح به این سرزمین ماجراجویی میرود باید بداند که ملزم به رعایت قوانینی که بسیار مهم هستند می باشد. این شهربازی محیط مناسبی برای تفریح خانوادگی و دوستانه دارد، پیشنهاد می کنیم اگر در ماه هایی به دبی می روید که این شهربازی برقرار است بازدید از آن را از دست ندهید. البته این یک نکته منفی نیست بلکه میخواهیم خاطر نشان کنیم که برای بازدید از مسجد جمیرا انتظار یک مکان تاریخی نداشته باشید. می توانید تخفیف ۲۵ درصدی داشته باشید و از انتظار در صف های طولانی تهیه بلیط در امان بمانید. برای دریافت بلیط می توانید از سیستم بلیط فروشی اتوماتیک، آن را تهیه کنید. با تهیه این بلیط شما می توانید به انتخاب خودتان از دوتا از پارک های موشن گیت، بالیوود پارک و یا لگولند استفاده نمایید. توجه داشته باشید که اگر بلیط تهیه نمایید باید در طی ۶ ماه از آن استفاده کنید در غیر این صورت باطل می شود. به غیر از رستوران های مغول اعظم، راک آن و ایستگاه ویکتوریا، رستوران هایی مثل “Juhu Juice Bus”، “Spicy Dhaba”، “Studio Canteen” و “Jumbo Cafe” از جمله رستوران های معروف پارک بالیوود دبی هستند. داروهای غیر قانونی و غیر مجاز را نمی توانید در این مجموعه به همراه خود به داخل ببرید مگر با داشتن نسخه پزشکی معتبر و قانونی از سمت پزشک معالج. در این مجموعه به همراه داشتن هر گونه سلاح سرد اکیدا ممنوع می باشد. داشتن بدهی های مالیاتی و …

لذت تجربه هیجان واقعی را در یکی از شهربازی های دبی که به نام بهترین شهربازی های خاورمیانه معروف اند از دست ندهید. شهربازی آی ام جی از چهار بخش موضوعی تشکیل شده است. واو در حقیقت یک گروه ویژه ی بانوان است که همه ی اعضای آن را هم زنان تشکیل می دهند، آن ها در این مرکز سعی دارند که مهارت کودکان را به همراه سرگرمی های متنوع ارتقا دهند و تا به امروز هم در این راستا بسیار موفق بوده اند. اما ماجرا چیست و کودکان در سرزمین واو می توانند به چه فعالیت هایی بپردازند؟ تفریحات این مجموعه مناسب بزرگسالان نیست؛ اما میتوان گفت که یکی از بهترین مراکز تفریحی کودکان در دبی به شمار میرود. این بار هم قصد داریم به شهربازی برویم، دبی یکی از شهرهای مدرن و جذاب برای گردشگران است که مراکز تفریحی زیادی هم دارد. موقعیت دبی مال سبب شده تا اگر شما صرفا برای شکم گردی در دوبی، قصد بازدید از مجموعه را داشته باشید، با یک فود سنتر عالی روبرو خواهید بود. رقص های محلی، بازی های بومی و یا برنامه های زنده در کنار آتش بازی برای بازدید کنندگان بسیار مهیج خواهد بود و ساعتی را مشغول تماشای آن خواهند شد. در کنار این ها اتاق اسکواش، باشگاه بدنسازی و وسایل ورزش وجود دارد. هتل تاج (Hotel Taj Dubai) یک هتل ۵ ستاره در مرکز دیره است که فقط ۵ دقیقه تا ایستگاه متروی الریگا فاصله دارد.اتاقهای هتل دکوری کلاسیک دارند، هر اتاق یک بالکن با نمایی بهسمت شهر دارد، علاوه بر این، چای/قهوه ساز و تلویزیون هم در هر اتاق موجود است.هتل تاج ۶ غذاخوری دارد که شامل غذاهای هندی، آسیایی و عربی میشوند. با وجود این، تمام چیزهایی که باید برای اسکی در شیب های تند بدانید را می توانید در خانه هم یاد بگیرید.

سرسره کامیکازه با شیب بسیار زیاد، سرسره توئیستر با ارتفاع ۴۰ متر، سرسره بلک هول با مسیری غیرقابل پیشبینی و دهها سرسره دیگر منتظرند تا آدرنالین خونتان را بالا برده و هیجانانگیزترین لحظات سفر را برایتان به ارمغان آورند. چهارمین بخش از پارک جایی برای خوشامدگویی به بازدیدکنندگان و راهنمایی آنها برای ادامه ماجواجویی در بخشهای دیگر پارک است. این قسمت یکی از چهار بخش موضوعی پارک محسوب میشود که بر اساس شخصیتهای کارتونی کارتون نتورک طراحی شده است. در عین حال بخش هایی چون لاست ولی (Lost Valley) و بلوار آی ام جی (IMG Boulevard) نیز به صورت ویژه توسط تیم آی ام جی طراحی شده اند و حاصل الگوبرداری از انیمیشن خاصی نیستند. دنیای ماجراجویی آی ام جی، ایستگاه مستقیم مترو ندارد؛ اما با استفاده از تاکسی میتوانید از ایستگاه متروی مرکز خرید امارات زیر خود را به این مجموعه برسانید. یکی از وسایل نقلیه ای است که می توانید برای رسیدن به سرزمین ماجراجویی آی ام جی دسترسی داشته باشید اما قابل ذکر است که استفاده از تاکسی در دبی دارای قیمت های بالایی می باشند و گران هستند. در صورتی که علاقه زیادی به ماجراجویی در شهر های پیشرفته دارید؛ قطعا دبی مقصد خوبی برای شما خواهد بود. هیجان با چاشنی ترس، قطعا خیلی لذت بخش خواهد بود. شهربازی هاب زیرو یا مرکز صفر درجه محیط بازی مدرن و با تکنولوژی های پیشرفته است، در این مرکز کودکان و بزرگسالان در کنار هم به بازی و تفریح می پردازند و از انواع بازی های فیزیکی و کامپیوتری لذت می برند. بر روی ورقههای فولادی این بنا خطوطی با خط زیبای نستعلیق به زبان عربی حکاکی شده است؛ که در کنار خلق ظاهری متمایز، به عنوان پنجره شیشه ای نیز عمل میکنند.

این آکواریوم خانه بیش از 140 گونه از حیوانات آبزی است که بیش از 400 نوع کوسه و پرتو در مخزن آن زندگی میکنند. در حالی که طوطیها خود موجودات زیر آب نیستند، با برجسته کردن تنوع زیستی اکوسیستمهای جنگلهای بارانی، به تجربه جنگلهای بارانی غوطهور کمک میکنند. هیجان سقوط آزاد، و چرخش در میان جریان شدید آب تنها بخشی از تفریحات این مجموعه است. قابل ذکر است قسمت هایی از این پارک و مجموعه متعلق است به شخصیت های مارول و مابقی قسمت ها نیز متعلق به دایناسورها و دیگر شخصیت های کارتونی می باشد. یکی دیگر از بخشهای موضوعی پارک، بخش مارول محسوب میشود که بر اساس کاراکترهای محبوب مارول طراحی و ساخته شده است. آی ام جی بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده دنیا است و هزاران جاذبه تفریحی با موضوع کاراکترهای کارتون نتورک و ابر قهرمانهای مارول و دایناسورهای متحرک را در خود جای میدهد. این مجموعه وسعتی معادل ۱۴۰ هزار مترمربع دارد و میتواند در طول روز از ۲۰ هزار گردشگر میزبانی کند؛ مجموعه بزرگی که هزاران جاذبه تفریحی از جمله انواع ترن هوایی و وسایل تفریحی هیجانانگیز با موضوع کاراکترهای کارتون نتورک و ابر قهرمانهای مارول و دایناسورهای متحرک را در خود جای میدهد. این مجموعه تفریحی در تمام ۳۶۵ روز سال، باز است. بالیوود اولین شهربازی یا پارک سرگرمی در جهان است که همه چیز در آن یادآور بالیوود و سینمای کشور زیبای هند است، ورود به این سرزمین هیچ محدودیت سنی ندارد و همه ی افراد از همه ی اقشار جامعه می توانند در آن به تفریحات هیجان انگیز، تماشای فیلم، لذت بردن از موسیقی و… At The Top SKY نیز به عنوان دومین سکوی تماشای برج در ارتفاع ۵۵۵ متری از سطح زمین واقع شده و مقصدی جذاب برای گردشگران است.

However, the flight from Dhaka to Dubai is non-stop. موزه دبی (Dubai Museum) در ابتدا در قرن هجدهم میلادی ساخته شده و یک قلعه تاریخی محسوب میشود که زمانی برای حفاظت از شهر از آن استفاده میشد. این مسجد را در سال ۱۹۷۶ میلادی در محله جمیرای دبی ساختند. در آکواریوم دبی میتوانید پنگوئنها و لاکپشتها را ببینید و با گونههای نادر جانوران دریایی نیز آشنا شوید. برای گردشگران هم سایبان هایی با تهویه در نظر گرفته شده است تا بتوانند به راحتی به تماشای جانوران بپردازند. این آکواریوم امکان تماشای جهان زیر آب را از طریق دیوارههای آکواریوم، از کف تا سقف، حین صرف غذا در رستوران فراهم میکند. قاره پیما همواره در تلاش از بهترین - ارزانترین و کمترین قیمت ویزای دبی را برای مسافران خود فراهم نمایند . در کیدزانیا برای کودکان محیطی فراهم شده تا بتوانند زندگی را از نگاه بزرگسالان ببینند و تجربه کنند، برای کودکان شرایطی مهیا شده که می توانند به هر شغلی که علاقه دارند بپردازند و دقیقا همان کارهای والدینشان را انجام دهند. شنیدن صدای قهقه ی کودکان، طنین شادی و نشاط بچه ها، انرژی فوق العاده ای دارد که اگر ساعاتی را گوش جان سپارید به آن ها غرق در سرزندگی خواهید شد، همه ی پدر و مادرها آرزوی دیدن لبخند فرزندانشان را دارند و از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نمی کنند، از جذاب ترین کارهایی که والدین می توانند برای کودکان و نوجوانانشان انجام دهند، بازی و توجه به آن ها است.

کودکان و نوجوانان می توانند هر روز از 10صبح تا 6 عصر، با مراجعه به بخشهای مختلف لگو لند، راندن ماشین های لگویی را بیاموزند، با تیم غواصان به ماجراجویی زیر آب بپردازند، یک قایق را هدایت کنند، با هواپیمای مخصوص پرواز کرده و تجربیات هیجان انگیز و جذابی کسب نمایند. این شهربازی سرپوشیده است و می تواند در هر روز میزبان 20،۰۰۰ نفر علاقمند باشد و همیشه پر از شور، نشاط و آدرنالین است، مراجعان می توانند با کاراکتر های مورد علاقه ی انیمیشنیشان بازی کنند یا به جنگ دایناسورهای خطرناک بروند. در اینجا می توانید با شخصیت های محبوب تان همراه شوید، به جنگ دایناسورها بروید و بازی های مهیجی را تجربه کنید. در پارک ابتدا به قسمت ورودی ها بروید و برای داخل شدن از بلیت خود اسکن بگیرید. مدت بازدید از مسجد جمیرا در دبی 1 ساعت و 15 دقیقه و هزینه بلیط ورودی آن حدود AED35 (درهم امارات) می باشد. آدرس: امارات متحده عربی، دبی، ساحل جمیرا، جاده جمیرا، جمیرا مال، ام اسکوئیم. این پارک آبی محلی خانوادگی و مخصوص کودکان می باشد که در ساحل دبی قرار گرفته است. ماتل پلی تون شهربازی سرپوشیده ای مخصوص کودکان است. حق ندارید نوشیدنی و غذا از بیرون فضای شهربازی بیاورید. همچنین آوردن بعضی وسایل مانند انواع سلاح، نوشیدنی های حاوی الکل، لباس های نامناسب، وسایل آتش بازی، اسکوتر، مواد مخدر یا دارو های غیرمجاز، صندلی تاشو و حیوانات خانگی به درون شهربازی ممنوع است. وقتی به اطراف تونل نگاه کنید انواع ماهیهای اقیانوسی،کوسهها، سفره ماهیها و گاهی اوقات غواصان را می بینید. اینجا بهترین راه برای نگاه کردن به فرهنگ گذشته، سبک زندگی، معماری و تاریخ دریایی دبی است. غرفه قطر نمایندهی منابع و آثار غنی این کشور است و بیان کنندهی تاریخ و فرهنگ و اقتصاد آن میباشد.

با توجه به اطلاعات بدست آمده در مورد فرهنگ و نحوه ی زندگی در آتلانتیس، دانشمندان به این نتیجه رسیدند که این خرابه ها بخشی از قاره ی گمشده هستند. قاره پیما به عنوان یکی از اصلی ترین و با سابقه ترین کارگزاری های ویزای دبی به هموطنان عزیز این امکان و اطمینان را می دهد تا با ارزانترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن ویزا دبی خود را دریافت نمایند . توجه داشته باشید قاره پیما به عنوان درخواست دهنده ویزای دبی به اداره جوازات امارات می باشد و صادر کننده ویزا نمی باشد و هیچ تضمینی برای صدور ویزای دبی قابل ارائه نمی باشد . این پارک کوچک اکنون کاملا از انرژی خورشیدی استفاده میکند و به عنوان اولین پارک انرژی خورشیدی در امارات متحده عربی شناخته میشود. پارک آبی وایلد وادی روبهروی هتل برجالعرب قرار ساخته شده و از آن پارکهای آبی است که حسابی جیبتان را خالی میکند. دنیای زیر آب پر از شگفتی است و معمولا کودکان و بزرگسالان را هیجانزده میکند. حالا که سخن از تفریح و سرگرمی کودکان و شادی آن ها در شهربازی ها است، بد نیست که مرکزی دیگر را هم به شما عزیزان معرفی کنیم، البته نام شهربازی را نمی توان روی این مرکز نهاد اما یکی از پر طرفدار ترین مکان ها نزد کودکان در دبی است. دبی پر است از هتل های لوکس، رستوران های شاخص و گران قیمت، پارک های آبی زیبا و … این پارک آبی همینطور یک استخری مخصوص کودکان و مکان هایی تفریحی برای همهی اعضای خانواده دارد که آن را به مکانی محبوب برای خانواده ها تبدیل کرده است.

در بیشتر این سواحل همیشه غریق نجات، ماسههای تمیز و اتاقهای مخصوص عوضکردن لباس موجود است. این فرودگاه در منطقه القرهود و در ۴٫۶ کیلومتری شرق شهر دبی قرار گرفته است. بومیان منطقه به این ساحل، ساحل مخفی یا ساحل کاخ سیاه نیز میگویند. شما میتوانید هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 12 شب از این ساحل دیدن کنید. آیا دوست دارید در طول روز هم بازی و تفریح کنید اما آفتاب گرم و سوازان دبی جلوی شما را می گیرد؟ این شهربازی فرصتی عالی برای جوانان عاشق تکنولوژی به شمار می رود تا تجربه هایی جدید را کسب کنند و ساعت ها مشغول بازی و سرگرمی شوند. یکی از برترین تفریحات از نظر کودکان، نوجوانان و در سال های اخیر حتی بزرگسالان تفریح در شهربازی ها و سرگرم شدن با وسایل هیجان انگیز این مراکز است، در سراسر دنیا میلیون ها شهربازی ساخته شده که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند. رستورانهایی با منوهای متنوع، بوفههای غذا، کافیشاپها، سالنهای سینما و وسایل بازی برای کودکان، از جمله امکانات تفریحی این مرکز خرید هستند. علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز در این بازیها شرکت میکنند؛ برای مثال، یکی از بخشهای مهم لگولند که مورد استقبال بزرگترهاست، ماکتهای ساختمانهای شهر دبی است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com