افزونه وردپرس چیست + استفاده از افزونه ها در وردپرس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 7 مهر 1402
بازدید : 408
نویسنده : سئوکار


امروز در این مقاله قصد داریم افزونه های وردپرس را به شما معرفی کنیم، افزونه های وردپرس چیست، چه ویژگی هایی دارد و با افزونه های وردپرس چه کارهایی می توان انجام داد و نمی توان انجام داد، پس با ما همراه باشید تا پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنید. این مقاله. یک افزونه وردپرس دریافت کنید.

پارس یا افزونه یکی از مهم ترین و با ارزش ترین قابلیت های وردپرس است. یک افزونه وردپرس می تواند ویژگی های زیادی را به وب سایت وردپرس شما اضافه کند. همانطور که می دانید، وردپرس بدون شک محبوب ترین سیستم میزبانی رایگان در اینترنت است و بیشتر این محبوبیت به دلیل پلاگین های وردپرس است.

افزونه های وردپرس چیست؟



اما سوال اول این است که پلاگین چیست؟ از افزونه وردپرس برای سایت خود چه استفاده کنیم؟ هنگامی که سایت وردپرس خود را نصب می کنید، ویژگی های زیادی را مشاهده می کنید، اما هیچ چیز نمی تواند به طور کامل نیازهای شما را در تجارت الکترونیک برآورده کند.

در اینجا افزونه وردپرس این کاستی ها را جبران می کند، برای مثال می خواهید یک فرم تماس ایجاد کنید. وردپرس به صورت پیش فرض این قابلیت را ندارد، اما می توانید با نصب افزونه تماس یا فرم وردپرس، آن را به وردپرس اضافه کنید. اضافه کردن

ممکن است هنگام کار با وردپرس نیازهای مختلفی داشته باشید، زیرا یک افزونه وردپرس می تواند تغییراتی در وب سایت شما ایجاد کند یا بخشی را به سایت وردپرسی شما اضافه یا حذف کند. خوشبختانه هزاران افزونه رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد تا بتوانید هر آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید.

محبوبیت افزونه های وردپرس در بین کاربران جدید

افزونه های وردپرس در بین کاربران جدید و مبتدیان محبوبیت بیشتری دارند و دلیل آن نیز بسیار واضح است، زیرا کاربران به راحتی و بدون نیاز به دانش کدنویسی و طراحی می توانند قابلیت های مورد نظر خود را به وردپرس اضافه کنند. اما فقط افراد مبتدی از افزونه های وردپرس استفاده می کنند؟

پاسخ این سوال قطعا خیر است. مهم نیست که چقدر در کدنویسی مهارت دارید، باز هم به افزونه های وردپرس نیاز دارید. به عنوان مثال اگر به یک ویژگی اضافی در  افزونه وردپرس نیاز دارید و این قابلیت به صورت افزونه ارائه شده است، دیگر نیازی به کدنویسی مجدد این قابلیت و صرف زمان برای طراحی آن ندارید و استفاده از افزونه برای شما مفیدتر خواهد بود. 

دلیل محبوبیت افزونه های وردپرس



همانطور که در توضیحات بالا ذکر شد، یک افزونه وردپرس می تواند عملکردها و ویژگی های زیادی را به سایت ما اضافه کند. می توانید با استفاده از افزونه ها در قسمت های مختلف سایت تغییراتی ایجاد کنید و یا با استفاده از افزونه وردپرس می توانید بخشی از سایت را غیرفعال کنید.

با توجه به اینکه بدون کدنویسی میتونیم یه قابلیت در وردپرس اضافه کنیم یا یه قسمت جدید بسازیم و یا ویژگی های پوسته رو افزایش بدیم و زمان و زمان کمتری رو هدر بدیم قطعا افزونه وردپرس هستش مهمترین دلیل محبوبیت. و بدون شک افزونه های وردپرس یکی از مهمترین عناصر یک سایت وردپرسی هستند.

چگونه پلاگین های مورد نیاز خود را پیدا و نصب کنم؟

دسترسی به افزونه های وردپرس بسیار آسان است. می توانید افزونه وردپرس را در پیشخوان وردپرس جستجو و نصب کنید. با کلیک بر روی گزینه افزونه در نوار کناری پیشخوان می توانید افزونه مورد نظر خود را پیدا کنید. سپس با جستجوی نام یا وردپرس. کلمه کلیدی را پیدا و نصب کنید. حتی برخی از افزونه های پیشنهادی از صفحه وردپرس برای شما نمایش داده می شود که در صورت نیاز می توانید از آنها استفاده کنید.

می توانید با مراجعه به بخش افزونه های وب سایت وردپرس یا صفحه Github یا سایر سایت های پشتیبانی، افزونه های وردپرس را به صورت دستی دانلود و نصب کنید. پیشنهاد ما استفاده از هاست وردپرس است.

مخزن افزونه های وردپرس

افزونه های محبوب در مخزن وردپرس

اگر در نصب افزونه های وردپرس مشکل دارید یا نیاز به کمک دارید، می توانید مقاله نحوه نصب افزونه ها در وردپرس از طریق Counter، Host یا GitHub را مطالعه کنید.

افزونه های باطل شده و مخرب برای وردپرس.



اگر به دنیای فناوری علاقه دارید، حتماً عناوینی مانند null یا دانلود رایگان نسخه تجاری یک محصول را دیده اید. اکثر افزونه های وردپرس را می توان به صورت رایگان از مخزن وردپرس دانلود و نصب کرد، اما شرکت هایی هستند که برخی از محصولات با ویژگی های بیشتر را به صورت رایگان ارائه می دهند.

به عنوان مثال، افزونه Advanced Custom fields یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس است که به صورت رایگان در مخزن وردپرس گنجانده شده است. در حال حاضر شرکت سازنده پلاگین چند ویژگی مهم و اساسی را به صورت رایگان و در قالب نسخه تجاری در اختیار کاربران قرار می دهد تا کاربران با پرداخت هزینه از امکانات بیشتری برخوردار شوند.

این در حالی است که مردم ویژگی های نسخه تجاری غیرقانونی را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می دهند. اما آیا این مکمل ها بی خطر هستند؟ پاسخ کاملا واضح است، چنین مواردی با هدف و هدف خاصی ارائه می شوند که در مقاله ای دیگر در مورد اهداف و خطرات مصرف مکمل ها به طور کامل توضیح دادیم که در لینک زیر همین مقاله را می توانید مطالعه کنید.

چگونه و چرا نباید از محصولات کنسل شده استفاده کنیم. Zhaket.com

لازم به ذکر است که مقاله مذکور اولین مقاله رسمی در سایت سینرژی می باشد و دلیل این امر اهمیت عدم استفاده از محصولات بی مصرف و صدمات جبران ناپذیری است که اینگونه محصولات به وب سایت وارد می کند.

چند افزونه وردپرس نصب کنیم؟

بعد از مدتی این سوال برای همه کاربران مبتدی و حرفه ای پیش می آید که چند افزونه در وردپرس نصب شده است؟ با توجه به اینکه هزاران افزونه مهم و قابل اعتماد در وردپرس وجود دارد، چرا باید همه افزونه ها را نصب کنیم؟ آیا افزونه های وردپرس برای سایت ما خطرناک هستند؟ نگران نباشید، من به تمام سوالات شما پاسخ داده ام. برای اطلاعات بیشتر در این مورد توصیه می کنیم قبل از نصب افزونه ها مقاله تعداد پیش فرض افزونه ها در وردپرس و نکات مهم را مطالعه کنید.

بهترین افزونه های وردپرس (بر اساس محبوبیت)



در این مقاله تعدادی از محبوب ترین پلاگین ها را به شما معرفی می کنیم که یکی از بهترین آنها افزونه وردپرس است که توسط بسیاری از وب سایت های معروف استفاده می شود. در پایان نظرسنجی، تمامی افزونه ها در وب سایت موجود است که در صورت نیاز به دانستن هر افزونه می توانید از آنها دیدن کنید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com