تشک طبی فنری چه ویژگی هایی دارد؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 10 شهريور 1402
بازدید : 334
نویسنده : سئوکار


ویژگی ها و ویژگی های تشک های فنری استاندارد پزشکی

وقتی برای خرید تشک به بازار می روید با انواع و برندهای مختلف تشک طبی مواجه می شوید که می تواند تجربه خرید شما را گیج کننده کند. از مدل های فنری و سلامتی گرفته تا منابع بادی و آبی و بهداشتی، هر کدام ویژگی ها، ضعف ها و نقاط قوت خود را دارند که دانستن ویژگی های هر کدام به شما در انتخاب خوب کمک می کند.

در دنیای امروز، ظهور طیف وسیعی از حساسیت های بهداشتی خواب، خرید تشک های با کیفیت را دشوار کرده است. این باعث می‌شود که تولیدکنندگان تشک‌هایی بسازند که به بهترین وجه برای بدن انسان مناسب باشد و به این ویژگی‌ها ارگونومی می‌گویند. به همین دلیل تشک هایی به نام تشک طبی با ویژگی هایی که تا حدودی منطبق بر آناتومی انسان است در بازار عرضه شده است. با گذشت زمان و پیشرفت بیشتر علم و فناوری، متخصصان این حوزه، نوع دیگری از تشک را با نام تشک طبی فنری طراحی کرده اند. امکانات تشک طبی فنری به حدی بود که بالاترین راحتی و استانداردها را برای خریدار ایجاد می کرد. با محبوبیت بیشتر این مدل، متاسفانه برخی از تولیدکنندگان که دانش کافی برای طراحی این مدل ها را نداشتند، از این مدل ها برای به دست آوردن سهم بازار این مدل های جدید استفاده کردند. Spring medical mattress  کیفیت این مدل ها به نوع متریال به کار رفته و نوع طراحی بسیار حساس است و می دانیم که اگر همه چیز به طور کامل و اساسی در نظر گرفته نشود، نمی توانیم عملکرد مورد انتظار را به خریدار ارائه دهیم. این بار می خواهم ویژگی ها و ویژگی های تشک طبی و تشک فنری را توضیح دهم. قبل از هر چیز باید درک خوبی از تشک فنری طبی داشته باشید و در مورد تفاوت این تشک با تشک طبی یا تشک فنری اطلاعات کسب کنید.


تشک فنری چیست؟

یکی از ارزان ترین و ارزان ترین تشک ها تشک طبی فنری تانیل چوب هستند که به طور کلی به دو دسته فنر ترکیبی و فنر مجزا تقسیم می شوند. تشک های فنر متصل از فنرهای متعددی تشکیل شده اند که هر کدام به طور مستقل از یکدیگر حرکت می کنند. از طرف دیگر تشک های فنری مجزا از یک سری فنر تشکیل شده اند که به هم متصل هستند و حرکت هر کدام به دیگری بستگی دارد. مشکل اصلی اینگونه تشک ها عمر کوتاه آنهاست و در مدت کوتاهی در قسمت مرکزی آنها فرورفتگی و قوس ظاهر می شود که سلامت جسمانی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.

تشک طبی چیست؟

تفاوت عمدی این نوع تشک با مدل فنری آن عدم وجود فنر در ساختار تشک است. این تشک ها به دلیل استحکام بالا و استفاده از مواد مرغوب، طول عمر بیشتری نسبت به مدل های فنری دارند. اما این تشک ها همچنان مشکل افکت قوس و تورم بدن را دارند. در هنگام انتخاب این تشک ها، یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید به آن توجه کرد، متریال به کار رفته در تولید این نوع تشک ها می باشد که ضد حساسیت و مناسب برای افراد مبتلا به حساسیت فصلی می باشد.

تشک فنری چیست؟

یکی از تشک های جدید تشک طبی و فنری است که از آخرین تکنولوژی تولید تشک استفاده می کند. به دلیل طراحی خاص به کار رفته در آن، حمایت کاملی از ستون فقرات ایجاد می کند که از سلامت کامل بدن در هنگام خواب پشتیبانی می کند. این نوع تشک به دلیل دارا بودن ویژگی های بسیار مهم، طول عمر بالایی دارد. این ویژگی ها به شرح زیر است.

نه خیلی سفت و نه خیلی نرم

این تشک ها با درزهای بسیار مستحکمی ساخته شده اند تا در طول زمان شکافته نشوند. به گونه ای تولید می شوند که از استحکام قابل توجهی برخوردار نیستند و نرمی و انعطاف پذیری خاصی از خود نشان می دهند. این به این دلیل است که تشک های خیلی تنگ می توانند به ستون فقرات آسیب رسانده و باعث ناهماهنگی آن شوند. البته توجه داشته باشید که تشک های خیلی نرم نیز می توانند باعث کمردرد شوند. هنگام انتخاب و خرید تشک، اگر 15 دقیقه روی آن بخوابید، به راحتی متوجه این موضوع خواهید شد.

از کف کمتری استفاده می کند

استفاده از مموری فوم در تولید و ساخت تشک بسیار ضروری است. از مموری فوم برای حمایت از ستون فقرات برای ساخت تشک استفاده می شود. مموری فوم ها از لایه هایی از فوم با تراکم های مختلف تشکیل شده اند. این فوم در مواجهه با وزن و دما شکل بدن را به خود می گیرد و راحتی بیشتری را برای فرد فراهم می کند. همچنین لرزش تشک های دو نفره را کاهش می دهد. یکی از عواملی که باعث بد خوابی افراد روی تشک های دو نفره می شود، حرکات غیر ارادی افراد در هنگام خواب است و برای رفع این مشکل از مموری فوم استفاده می شود.

انتخاب نوع مناسب فنر

هنگام خرید تشک تانیل چوب، تعداد فنرها را ملاک خود قرار ندهید، کیفیت آنها مهم است. تشک های فنری مختلف که هر فنر به طور جداگانه پشت شما را نگه می دارد، مناسب تر هستند. یکی دیگر از مزایای تشک طبی فنری با فنر مستقل، راحتی خواب بیشتر است. زیرا وقتی فرد دیگری را روی تشک داشته باشید، کمتر آن را خواهید دید، به خصوص اگر خواب سبکی داشته باشید. هنگام بررسی فنرها توجه داشته باشید که از آلیاژ آلومینیوم یا آهن ساخته شده اند که عمر طولانی و مقاومت بالایی در برابر گود شدن تشک دارند.

کیفیت فیبر

ظاهر شبح یکی از مواردی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند، بنابراین نوع فیبر باید ضد حساسیت باشد تا از خطرات غیرقابل محاسبه آن جلوگیری شود. تولیدکنندگان تشک خارجی در این امر دخیل هستند و به همین دلیل تولیدکنندگانی مانند تشک رویا و تشک خواب خوب به این موضوع در طراحی تشک خود نگاه می کنند. مشکلاتی مانند پوست و تنفس. بنابراین اگر سابقه این بیماری ها را دارید توصیه می کنیم قبل از خرید این تشک ها با پزشک خود مشورت کنید. یکی از بهترین موادی که به عنوان الیاف در این نوع پارچه ها استفاده می شود، پلی استر فشرده است.

ضمانتنامه

داشتن گارانتی طولانی مدت برای گارانتی موارد ذکر شده بسیار مهم و ضروری است. به طور کلی تشک های اصلی و قابل اعتماد دارای ضمانت تعویض و تعمیر هستند که برخی از آنها با چندین سال گارانتی ارائه می شوند. در صورت خرید از یک تولید کننده قابل اعتماد تشک، تشک شما با گارانتی تعمیر و تعویض همراه خواهد بود.

 

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com