فرم و قالب برنامه را انتخاب کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 9 شهريور 1402
بازدید : 316
نویسنده : سئوکار




اولین چیزی که هنگام گوش دادن به یک برنامه رادیویی  مجری رادیو  متوجه می شوید چیست؟ حق با شماست؛ موضوع برنامه اولین نکته مهم است. موضوع برنامه این است که چه چیزی باعث می شود پای برنامه بنشینید یا رادیو را خاموش کنید. اگر موضوع برنامه به دلایلی به شما مربوط است یا برایتان جالب است، به برنامه گوش می دهید و گاهی با اشتیاق آن را برای دیگران تعریف می کنید. اما آیا تا به حال برنامه ای را تماشا کرده اید، حتی اگر موضوع جالب باشد، اما آن را خسته کننده می بینید و برنامه را نیمه کاره رها می کنید؟

لطفا قبل از خواندن ادامه مقاله یک بار به افکار خود رجوع کنید! برنامه ای با موضوعی جذاب که با وجود اینکه در ابتدا هیجان انگیز بود، دیگر به آن گوش ندادید.

یادت نمیاد بیا با هم بریم. یک برنامه خوب و آسان برای شنیدن باید علاوه بر موضوع، شام خوبی هم داشته باشد، فکر نمی کنید؟ به عبارت دیگر، برنامه مخاطبانی دارد که علاوه بر انتخاب موضوعات و موضوعات مناسب و کاربردی، ساختار مناسبی داشته و با موضوع و مخاطب هدف همگام باشد.

به این نکته می رسیم: ساختار

ترکیب بندی؛ شکل نهایی ایجاد یک دوره برنامه سازی رادیو زهرا شیراحمدی است. این بهترین، راحت ترین و مناسب ترین طرح برای مطابقت با محتوایی است که واقعاً می خواهید. این ساختار را می‌توان به برنامه‌هایی با انواع/شکل‌های مختلف تشبیه کرد.

فرم/فرمت یا فرمت برنامه

نحوه نمایش فرم یا فرمت عبارت در واقع قالب یا فرم همان طراحی یا تزیین برنامه است که با توجه به هدف برنامه، محتوای پیام، نوع رسانه و اثر مورد انتظار توسط برنامه ساز انتخاب می شود.

به همین دلیل توجه به طراحی اولیه برنامه در هنگام انتخاب جدول یا قالب ضروری است. در طرح برنامه، اهداف تعریف و توضیح داده شده است و اگر در تعریف اهداف به خاطر داشته باشید باید به چند سوال پاسخ دهد: «چرا می گوییم»; "چه بگوییم؟" و "در شنونده یا شنونده برنامه به دنبال چه تغییراتی هستیم؟" پاسخ: پاسخ به این سوالات همانطور که گفتیم تا حدودی به تعیین شکل برنامه کمک می کند.

به عبارت دیگر، اینجاست که زیبایی شناسی برنامه وارد عمل می شود. نحوه برخورد و پردازش پیامی که می خواهیم منتقل کنیم بر جذابیت شنیداری برنامه تأثیر می گذارد.

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com