همه چیز درباره «پدر گواردیولا»؛ سریال جدید حمید فرخ نژاد و هنگامه قاضیانی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 4 شهريور 1402
بازدید : 7547
نویسنده : سئوکار

در برنامه خانوادگی آغاز شده است، سریالی جدید با بازیگران متعدد به نام پدر گواردیولا با بازی جنجالی های امروزی حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی و مهران مدیری و کارگردانی سعید نعمت الله معروف. فیلمنامه نویس. شبکه. ما بیشتر در مورد آن خواهیم دانست.

فیلمبرداری سریال پدر گواردیولا به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت اله و تهیه کنندگی محسن حیدری از اواخر سال 1400 آغاز و در اوایل سال 1401 به پایان رسید.

اولین قسمت از سریال پدر گواردیولا پنجشنبه 21 مرداد از شبکه نمایش داخلی پخش شد.

اولین نمایش این سریال در روز جمعه 13 آگوست منتشر شد. در قسمت پیش از انتخابات، گذشته شخصیت ها و شکل گیری اولیه داستان بیان می شود.

این سریال پنجشنبه هر هفته ساعت 8 صبح به صورت رایگان از پلتفرم تماشاخون پخش می شود. تماشاخونه یکی از پلتفرم های جدید شبکه سرگرمی های خانگی است که چند ماه پیش به صورت رسمی راه اندازی شد.

پدر گواردیولا اولین محصول سعید نعمتولا در شبکه نمایش خانگی بود.سعید نعمتولا یکی از مشهورترین فیلمنامه نویسان سینما و تلویزیون است. او پیش از این در سال ۲۰۱۹ سریال «زیمین گرم» را برای تلویزیون تصویربرداری کرده بود.

پدر گواردیولا یک ملودرام اجتماعی است که داستان خانواده ای را روایت می کند که یک اتفاق باعث تغییر در روابط آنها در زندگی می شود و سرنوشت مسیری متفاوت برای آنها رقم می خورد.

این سریال داستان یک مربی فوتبال به نام اسماعیل با بازی حمید فرخ نژاد است که یک معتاد مزمن الکلی است و بنا به شرایطی در مذهب زنی به نام بنفشه با بازی فریبا نادری است. بعد از این مثلث عشقی شکل می گیرد که در یک طرف بنفشه و در طرف دیگر ریحان همسر اسماعیل با بازی سارا خونی ها قرار دارد.

سریال کاسولی: حمید فرخ نژاد، سهرا اسکندری، امیرمهدی جوهله، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، فریبا سولوشنی گیناری، سارا خوئینی ها، آرش و مسیح عادل پرور و مهران مدیری.

در این سریال همچنین بازیکنان سابق و سه ستاره استقلال، پرویز برومند، محمد نوازی و علی موسوی بازی می کنند.

از همان ابتدا ساخت سریال پدر گواردیولا عوارضی داشت. در سال 1400 هنوز فیلمبرداری این سریال آغاز نشده بود که خبر دستمزدهای غیرعادی نجومی بازیگران محلی جنجال برانگیخت.

بهمن بابازاده روزنامه نگار با بیان اینکه مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و آرش عادل پرور برای بازی در این سریال به ترتیب 5.5 میلیارد تومان، 4 میلیارد تومان و 2 میلیارد تومان دستمزد خواهند گرفت.

همچنین بعد از اتفاقات سال گذشته کشور و اتفاقات مربوط به مهران مدیری، هنگامه قاضیانی و حمید فرخ نژاد، احتمال دارد پخش سریال پدر گواردیولا با مشکل مواجه شود، اما گمانه زنی ها محقق نشد و سرانجام این سریال پخش شد. در شبکه نشان داده شده است. خانه آزاد شد.

اطلاعات بیشتر: https://tmk.ir/series/102026




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com