همه چیز درباره کاشت مو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 13 خرداد 1402
بازدید : 45286
نویسنده : سئوکار


ریزش مو می تواند دلایل زیادی داشته باشد، از جمله: ریزش مو با طاسی با الگوی مردانه، عوامل محیطی برای ریزش مو، وراثت و آسیب ناشی از سوختگی، سوختگی، جراحی و حوادث، با کاشت مو قابل درمان است. برخی از بیماری های التهابی و پوستی مانند پلانکتون لینکلن و لوپوس جلدی می توانند باعث ریزش مو در داوطلبان کاشت مو شوند.

کاشت مو چیست؟

جراحی ریزش مو و طاسی. روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که همگی شامل برداشتن گرافت مو از بانک مو و قرار دادن آن در جلوی سر که دارای طاسی و ریزش مو است می باشد.

ظاهر خود را اینگونه درک می کنید. اما داروهایی نیز وجود دارند که می توانند اعتماد به نفس و نگرانی در مورد زیبایی ظاهر شما را به امید تبدیل کنند. مصرف ماینوکسیدیل می تواند گزینه مناسبی برای بهبود وضعیت موهای شما باشد.

کاشت مو روشی برای پیشگیری از طاسی در مردان نیست، بلکه تنها یک روش ترمیم است.

کاشت مو فقط نواحی آسیب دیده و ریزش مو را ترمیم می کند، اما از ریزش مو جلوگیری نمی کند.

قبل از کاشت مو باید به نکات زیر توجه کرد:

بهتر است صادقانه به مشکل نگاه کنید. اگر سر خیلی طاس دارید، انتظار موهای پر و پرپشت نداشته باشید.

بعد از کاشت مو حدود 9 ماه طول می کشد تا موها ریشه بدهند و تراکم مناسب پیدا کنند.

در مورد هزینه کاشت مو بیشتر فکر کنید. بدانید که هزینه های پایین کاشت مو معمولا توسط کلینیک ها و مراکز غیر معتبر کاشت مو تبلیغ می شود که با توجه به هزینه های بالای این عمل غیر منطقی به نظر می رسد.

اگر در مورد کاشت مو جدی هستید، بهتر است بدانید که سیگار به خصوص سیگار، نتایج کاشت مو را از بین می برد، پس باید سعی کنید سیگار را ترک کنید.

هنگامی که موهای خود را به درستی پیوند زدید مراقب توصیه ها باشید زیرا این اقدامات پیشگیرانه و درمان به بهبود نتایج جراحی مو کمک می کند.

انواع روش های کاشت مو

روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد. مشاور و متخصص کاشت مو بهترین روش کاشت مو را برای شما تعیین می کند.

تمام تکنیک های حذف مو از بی حسی موضعی برای برداشت و کاشت استفاده می کنند. بسته به تعداد پیوند مورد نیاز و میزان ریزش پوست و مو، هر عمل کاشت مو می تواند از دو تا هشت ساعت متغیر باشد.

هر جلسه جراحی با روش‌های مختلف منجر به کاشت تعداد متفاوتی از پیوندها می‌شود. روش FIT که در آن گرافت ها یکی یکی از بانک مو برداشته می شود، در نهایت 2000 گرافت کاشته می شود. در روش FUT نوارهای 1 سانتی متری پیوند جمع آوری می شود و تعداد پیوندهای کاشته شده به 3500 می رسد.

عمل کاشت مو به روش SUT مشابه روش FIT است با این تفاوت که گرافت ها با کمک دستگاه برداشته می شوند. تعداد پیوندهای پیوند شده از این طریق به 4 هزار پیوند می رسد.

در مدرن ترین روش کاشت مو یعنی کاشت مو با ربات ARTAS که تمامی مراحل برداشت، طراحی خط بوته و کاشت توسط ربات تمام اتوماتیک ARTAS انجام می شود. به این ترتیب تعداد پیوندهای کاشته شده به 6 هزار پیوند می رسد.

 

عوارض کاشت مو

کاشت مو مانند بسیاری از جراحی های دیگر با عوارضی همراه است.

جوش بعد از کاشت مو: جوش ها در محل کاشت مو و بانک مو ظاهر می شوند که تا یک هفته بعد از کاشت کاملا طبیعی است.

خارش پوست سر بعد از کاشت مو: خارش پوست سر بعد از کاشت مو یکی از عوارض طبیعی کاشت مو است که واکنش طبیعی پوست سر به فولیکول های تازه کاشته شده است.

قرمزی پوست سر: این عارضه به این دلیل است که کاشت مو یک عمل آسیب زا است.

شوره سر بعد از کاشت مو: به دلیل خشکی محل کاشت مو، ممکن است پوست سر پوسته پوسته شود که با شستشوی مناسب برطرف می شود.

تورم چشم ها بعد از کاشت مو: به دلیل تزریق ماده بی حسی، ممکن است 24 ساعت بعد از کاشت، ورم پیشانی و چشم ها ظاهر شود و پنج روز پس از کاشت از بین برود.

دلمه بعد از کاشت مو: یکی دیگر از عوارض طبیعی پس از کاشت مو، ایجاد دلمه در ناحیه پیوند شده است. با مرطوب نگه داشتن سر می توانید این چین و چروک ها را از بین ببرید.

بعد از کاشت مو مراقب باشید

مراقبت بعد از کاشت مو بسیار مهم و ضروری است. رعایت این موارد مهم می تواند در دستیابی به نتایج مطلوب موثر باشد. پس از کاشت مو از انجام فعالیت های ورزشی شدید خودداری کنید. همچنین از استعمال دخانیات و الکل خودداری کنید. محدودیت های جنسی نیز وجود دارد که مشاور شما به طور کامل به شما توضیح خواهد داد.

با توجه به حساسیت فولیکول های تازه کاشته شده، باید از هرگونه کشش و فشار روی آنها خودداری کنید زیرا باعث بیرون آمدن فولیکول ها می شود. برای این کار باید هنگام شستن سر و خشک کردن موهایتان بسیار مراقب باشید.

اجتناب از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید، پوشیدن کلاه در خارج از منزل و استفاده از کرم ضد آفتاب می تواند کمک کننده باشد.

ریزش مو و رشد مو بعد از کاشت مو

یکی دیگر از مواردی که کاملا طبیعی است و جای نگرانی نیست ریزش مو بعد از کاشت مو است. فولیکول های موی کاشته شده جدید از روز اول پس از کاشت، زمانی که بانداژ را باز می کنید، شروع به رشد می کنند. این رشد 1 تا 2 میلی متری تا حدود 20 روز پس از کاشت ادامه خواهد داشت.

در تمامی روش های کاشت مو، 20 تا 40 روز پس از کاشت مو شروع به ریزش می کند. بعد از این مقدار ریزش مو تقریباً 90 روز می خوابد و پس از آن به طور طبیعی شروع به رشد می کند.

رشد طبیعی و کامل مو 8 تا 9 ماه پس از کاشت مو کامل می شود. موهای جدید با سایر موها متفاوت است، زیرا هر چه موها ضخیم تر باشند، قوی تر به نظر می رسند. بخش بانکداری اجاره ای نیز اکنون در حال بهبود است و لازم نیست نگران این موضوع باشید.

در سال اول ممکن است موهای کاشته شده کمی کج یا کج شده باشد که دلیل آن جای زخم در پوست سر است که به مرور زمان ترمیم می شود و موها به طور طبیعی رشد می کنند. اکنون که موهای طبیعی پرپشتی دارید، اعتماد به نفس از دست رفته خود را بازیافته اید و ظاهری متناسب و تایید شده دارید، می توانید زندگی کنید و از زندگی عادی خود لذت ببرید.

کلینیک کاشت مو مناسب و متخصص مجرب

برای انجام کاشت مو باید به دنبال بهترین مرکز کاشت مو باشید که دارای متخصصین مجرب باشد. برای این کار توصیه می شود به کلینیک ها مراجعه کرده و شرایط کلینیک را به دقت زیر نظر داشته باشید.

داشتن کارت اعتباری یک بیماری جدی در بیمارستان است. همچنین برای اطمینان بیشتر از شرایط محیطی و بهداشتی کلینیک و مشاوره کاشت مو مراجعه حضوری خیال شما را از این مسائل راحت می کند.

کلینیک کاخ سفید دارای تیم های اختصاصی و مجرب از جراحان کاشت مو با سابقه درخشان در این زمینه و همچنین سالن های عمل با تجهیزات پیشرفته و شرایط کاملاً استریل و بهداشتی است، هر آنچه از یک موی موفق انتظار دارید. پیوند جراحی پیوند شما را به ارمغان می آورد

در جلسه مشاوره کاشت مو، سر شما توسط پزشک متخصص معاینه و معاینه می شود و با توجه به شرایط شما، اطلاعاتی در مورد مناسب ترین روش کاشت مو و همچنین هزینه های دقیق و توصیه هایی برای انجام عمل دریافت خواهید کرد. .

نمایش بیشتر: https://payju.ir/content/لیست-کلینیک-های-کاشت-مو-در-شیراز




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com