پمپ کارواش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 30 ارديبهشت 1402
بازدید : 24002
نویسنده : سئوکار

پمپ کارواش تجاری چیست؟

واتر جت صنعتی تجهیزاتی پیشرفته و تخصصی است که در طیف گسترده ای از کارواش های محیطی و صنعتی در انواع عملیات شستشو نصب می شود. فناوری به کار رفته در این دستگاه موثر و مستحکم برای از بین بردن آلودگی های محیطی و بهترین، کارآمد و مقرون به صرفه ترین تجهیزات آن را به عمده فروشی ترین و محبوب ترین در صنعت کارواش تبدیل کرده است.

ماشین لباسشویی ها معمولا در مدل ها و برندهای مختلفی تولید می شوند که از جمله آنها می توان به برندهای معروف و معتبری مانند برتولینی، میشلین، پمپاک، اینترپمپ و بوش اشاره کرد. تنوع مدل های ساخت و طراحی این محصول باعث شده است تا کاربران شک و تردید بتوانند محصولی با کیفیت و درجه یک خریداری کنند. به طور واضح، مدل های متعدد پمپ کارواش با ویژگی های کاربردی، کاربران در صنایع مختلف را قادر ساخته اند تا با توجه به نیاز و مواد سطوح و تجهیزات خود، انتخاب درست و مناسبی داشته باشند.

پمپ کارواش چگونه کار می کند؟

عملکرد پمپ کارواش به این صورت است که مانند یک ماشین لباسشویی بسیار قدرتمند با پاشیدن آب پرفشار بر روی آلاینده های سطحی و تجهیزاتی، آنها را عمل کرده و آنها را جدا می کند و در نهایت باعث پاکسازی و بهبود کیفیت می شود. قدرت پاک کنندگی و توانایی تجهیزات در حذف انواع آلودگی ها نه تنها باعث بهبود سلامت محیط، طول عمر تجهیزات و تجهیزات می شود، بلکه سطح سلامت پرسنل و افراد در محیط را تضمین می کند. گفته می شود که قدرت پاک کنندگی آن بسیار بالاتر از بسیاری از شوینده های دیگر است. زیرا این دستگاه باعث افزایش فشار آب از آلودگی و کثیفی می شود

آشنایی با قطعات پمپ کارواش

بدون شک پمپ کارواش صنعتی دارای اجزا و امکاناتی مشابه سایز دستگاه می باشد که به کمک آن در مکان های مختلف کارهای نظافتی را انجام می دهد. اگر بخواهیم روی این ویژگی ها تمرکز کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

 

سرسیلندر

دریچه ها

واشر و اورینگ

صاف

بافته شدن

ظرف توپ

سرامیک

دسته میل لنگ

درختچه های آبیاری متوسط

فلز مس

آ… ..

از پمپ های کارواش صنعتی استفاده کنید

علاوه بر مصارف صنعتی، برای شستشوی خانگی نیز استفاده می شود. به طور کلی مواردی که برای تمیز کردن این دستگاه استفاده می شود عبارتند از:

کارواش

کف سالن ها

راهروها

تجهیزات شستشو

نظافت تاسیسات تجاری

نظافت سطوح و تجهیزات صنایعی مانند: صنایع پتروشیمی، روغن سرامیک، لوله سازی و ....

 

ماخذ مقاله:  https://abniro.com/car-wash-pump/پمپ-کارواش/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com