آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام «عطر تو»


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 13 فروردين 1402
بازدید : 597
نویسنده : سئوکار

متن آهنگ عطر تو حجت اشرف زاده

کجا برم که عطر تو تو این هوا نباشه چشای خیسمو نذار اسیر گریه ها شه
با اینکه از ندیدنت گلایه های ندارم هنوزم عاشق توام هنوز بی قرارم
به بارونا بگو هوامو داشته باشن تو زندگیم دوباره عطرتو بپاشن
هوای تو که دیگه از سرم نمیره هرکی شنیده قصمو دلش میگیره
ابر بارون برگ پاییز تورو یاد من میاره شهر خیسه دلگیره دلم ابر بهاره
میباره برگ بارون دلتنگم تو کجایی بعد از تو با این بغض میجنگم تو کجایی

 

بگو کجا برم نبینمت دوباره شاید یه شب فکرت منو راحت بذاره
میترسم از روزی که برگردی نباشم بین همین مردم ولی دور از تو باشم
حتی اگه دنیا فراموشی بگیره تنهاییامو بعد تو یادش نمیره
بی تو منو این گریه از پا در میاره کی مثل من این دوریو طاقت میاره
ابر بارون برگ پاییز تورو یاد من میاره شهر خیسه دلگیره دلم ابر بهاره
میباره برگ بارون دلتنگم تو کجایی بعد از تو با این بغض میجنگم تو کجایی

 

https://musicdel.ir/single-tracks/154913/

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com