آنچه در میان جمعیت درباره پنجره وین تک به شما نمی گویند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 22 اسفند 1401
بازدید : 36988
نویسنده : سئوکار

 

هرگونه اختلاف در اجرای این قرارداد ابتدا از طریق مذاکره طرفین یا نمایندگان آنها حلوفصل میگردد. ممکن است شیشه نشکن را از جنس شیشه سکوریت بسازند. گروه صنعتی توس وین تولید کننده انواع درب و پنجره های دوجداره در مشهد بوده که فعالیت خود را از سال 1389 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده و بصورت تخصصی در تولید پنجره دوجداره فعالیت دارد. محصولات تولیدی در کارخانجات پنجره دوجداره دارای نمایندگی وین تک، در طول فرایند تولید، بعد از آن و قبل از عرضه ی نهایی به بازار، در آزمایشگاه های معتبر تحت آزمون استاندارد پنجره وین تک یو پی وی سی قرار گرفته و عوامل متعددی از جمله وزن پروفیل، ابعاد پروفیل، ظاهر پروفیل، مطابقت با شرایط آب و هوایی منطقه، آزمون حرارتی پروفیل و مواد اولیه مورد ارزیابی کیفی قرار می گیرند تا از استانداردهای تعیین شده پایین تر نباشند. از طرفی دیگر این پروفیل باید بتواند وزن دو تا سه لایه شیشه با ضخامتهای مختلفی را تحمل کند و به هیچ عنوان تغییر شکل ظاهری نداشته باشد. از طرفی دیگر این پروفیل ها ، قابلیت تحمل وزن زیاد دو و سه لایه شیشه را داشته و تغییر شکل نمی دهند . از آنجایی که شرکت هافمن نسبت به اعطای نمایندگی فروش پنجره دوجداره خود ، بسیار محکم عمل کرده و نسبت به تولید پنجره دوجداره توسط نمایندگان ، نظارت کافی را دارد .

 

این شرکت مجهز به خط تولید با دستگاه های وارداتی جهت تولید و مونتاژ انواع مختلف درب و پنجره های دوجداره لولایی ، کشویی و… 26- شیشههای دوجداره مصرفی در درب و پنجرههای UPVC موردقرارداد ازنظر بخار کردن به مدت … 25- پروفیل مصرفی در درب و پنجرههای UPVC موردقرارداد در برابر تغییر شکل و تغییر رنگ ( در اثر عوامل جوی در محیط باز) به مدت … 26- یراقآلات و لاستیکهای آببندی مصرفی در درب و پنجرههای UPVC موضوع قرارداد فوق دارای … بنابراین ساختمان این شهر نیاز به استفاده از درب و پنجره دوجداره ای دارد که مناسب این اقلیم باشد . 19- فروشنده موظف به هماهنگی و همکاری با گروه ساختمانی بهمنظور تقدم و تأخیر زمانی عملیات بوده و هرگونه خسارتی که ناشی از دوبارهکاری و عدم تأمین پیشنیاز عملیات ساختمانی باشد مستقیماً متوجه فروشنده است . این نظارت در جهت ساخت بهترین درب و پنجره دوجداره طبق استانداردها بوده که برای تحقق این امر ، تمامی تولیدات درب و پنجره دوجداره بایستی مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت هافمن و دارای کنترل کیفیت طبق چک لیست های فنی باشد . درب و پنجره های هافمن به گونه ای ساخته شده اند که مقاومت لازم در برابر قرارگیری مداوم در مجاورت نورخورشید ، باران های اسیدی و آلودگی های شهر مشهد را دارند . 

 

4. شیشه به کار برده شده: انواع شیشه با رنگهای مختلف قابل اجرا بر روی پنجرههای دوجداره UPVC میباشد که هر کدام قیمت خود را دارند. گروه صنعتی وین تک دارای نمایندگی درب و پنجره دوجداره هافمن در مشهد است که توانسته تمامی نظارت ها و تاییدیه های لازم جهت کسب نمایندگی را کسب نماید. قیمت پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست و پلاس پن ذکر شده در مقاله زیر با ابعاد فرضی می باشد.جهت برآورد دقیق پروژه خود می توانید با مشاور تماس حاصل فرماییدتا کارشناسان ما اطلاعات و قیمت درب و پنجره دوجداره را در اختیار شما قرار دهند. همچنین برای سریع تر شدن روند کارها، مسیرهایی که نصاب در آن رفت آمد دارد را تخلیه کنید تا او بتواند به راحتی و با سرعت بیشتری کارها را انجام دهد. 17- چنانچه فروشنده در طول مدت اجرای موضوع این قرارداد نسبت به تعهدات و اجرای وظایفی که بر عهده دارد سهلانگاری یا تساهل و یا تسامح بورزد بهنحویکه در کیفیت کار اثر بگذارد پس از تشخیص موارد مزبور توسط خریدار ، خریدار حق فسخ قرارداد را بهطور یکجانبه دارد و فروشنده حق هرگونه اعتراض و ادعای خسارت را از خود سلب و اسقاط نموده و 10% حسن انجام کار به نفع خریدار ضبط خواهد شد و خریدار در صورت صلاحدید کار را به فروشنده دیگری واگذار مینماید. 

 

22- فروشنده مکلف است تمام مصالح موردنیاز را از نوع درجهیک استاندارد ساخت معتبرترین شرکت مورد تأیید خریدار تهیه و استفاده نماید. در گذشته ترکیبات مواد اولیه برای پروفیل های وین تک معمولا منجر به تولید پروفیل سفید می شد؛ اما طراحان فنی شرکت وین تک برای پاسخگویی به سلیقه ی مشتریان و افزایش تنوع محصولات شروع به تولید پروفیل هایی با پوشش لمینت در ۱۹۰ نوع رنگ مخصوص پروفیل UPVC، با سطحی صاف، صیقلی و حداکثر شفافیت نموده است. یکی از مهم ترین اجزای ساختمان با توجه به معماری آن، در و پنجره است و قسمتی از نمای ساختمان مربوط به در و پنجره است. البته که سرویس دوره ای پنجره و چک کردن کامل پنجره از بروز چنین آسیب ها جلویگری می کند. 1- تسویهحساب نهایی و پرداخت 10% حسن انجام کار بعد از تحویل قطعی و انجام دوره تضمین در صورت عدم وجود نقص در کیفیت کار صورت خواهد پذیرفت. امروزه در ساخت ساختمان های جدید از جمله مواردی که همیشه در اولویت سازندگان می باشد جلوگیری از اتلاف انرژی و جلوگیری از ورود صداهای مزاحم و محیط به داخل ساختمان می باشد که با توجه ساختار دیوارها از جمله مواردی که موجب ضعف در این موارد می گردد پنجره می باشد که می توان با انتخاب پنجره دوجداره و حتی گاها سه جداره این نقص بزرگ را نیز بر طرف نمود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com