عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 10 بهمن 1401
بازدید : 20673
نویسنده : سئوکار

 

طراحی ردیاب ضد سرقت خودرو کسل به گونه ای بوده است که برای تمامی خودروهای موجود در بازار ایران و خارج قابل نصب است.برای تمامی خودروهای سواری نظیر پراید، پژو، سمند، دنا، دنا پلاس، ام وی ام، اچ سی کراس، برلیانس و یا به طور کلی هر نوع ماشینی که نگران امنیت آن هستید، قابل استفاده است. این ردیابها با استفاده از برق ماشین تغذیه میشوند و با توجه به ابعاد کوچکی که دارند قابل شناسایی نیستند. برق موردنیاز این ردیاب از باتری ماشین تأمین میشود.  زمان عملکرد باتری 720 ساعت است. ردیاب خودرو پارس برخلاف برخی از انواع ردیابها، به باتری خودرو متصل نمیشود و خود یک باتری اختصاصی دارد که با آن میتواند اطلاعات را ثبت و ارسال کند. این دستگاه میتواند هر گونه نفوذ غیر قانونی به ماشین را شناسایی نموده و سریعا هشداری برای مالک ارسال کند. جهت مشاهده اطلاعات دقیق تر از مشخصات دستگاه لینک مشخصات سخت افزار ردیابی کریوت را کلیک کنید. برای مثال، شرکتهای پخش میتوانند با استفاده از ردیاب، مکان دقیق رانندگان و محمولههای شرکت را پیدا کنند. اگر قصد دارید بهترین ابزار را برای امنیت خودرو خود انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از ردیاب های سیمی است. برای مثال ردیاب­های سیمی انتخاب بهتری برای مصارف شخصی هستند.

بهترین مدل ردیاب برای نصب در زیر خودرو، ردیاب های مغناطیسی است که به راحتی به هر چیز فلزی میچسبند. خیلی وقتا پیش میاد که ماشین های مدل بالا و گران قیمت بصورت مسلحانه و بحالت زورگیری دزدیده میشن و اگر کسی باسلاح به شما حمله بکنه،شما قطعا ماشینو بهش میدین و ماشینومیبره و اینجاست که ردیاب میتونه کمکتون کنه که بعدا ماشینتونو پیدا کنین و ردیابی کنین. به ندرت کسی تصور می کند که یک ردیاب GPS ممکن است در سپر جلو پنهان شود زیرا این قسمت از خودرو، انواع مختلف سیم کشی سنسور ، دما ، نور و موارد دیگر را در خود جای داده است. جی پی اس چگونه کار می کند؟ تمام قابلیتهایی که برای جی پی اس خودرو نام بردیم میتوانند امنیت فوقالعادهای برای ماشین در اختیار مالک قرار دهند. پنج موردی که اینجا به آنها اشاره نمودیم، در ردیف قابلیتهایی است که میتواند هر رانندهای را وسوسه کند. این قابلیت عمل ردیابی را بسیار راحت می کند. جی پی اس دستگاهی هوشمند است که موقعیت شیء یا فرد را بر روی نقشه مشخص میکند. به طوری که در حین سرقت هشداری برای مالک ارسال میشود و فرد میتواند در تمام مدت حرکت خودرو توسط سارق آن را رهگیری کند.

https://persian-vc.com/ads/ads-139/

بنابراین در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ردیاب شخصی IR160 دغدغه طیف وسیعی از مخاطبان را رفع می کند. در صورتی که خودرو شما به سرقت برود و داخل آن یک ردیاب خودرو پارس شنود دار نصب کرده باشید، علاوه بر این که میتوانید موقعیت لحظهای خودرو خود را ببینید، میتوایند صدای سارقین را هم بشنوید تا بتوانید سریعتر آنها را پیدا کنید. از آنجاییکه نمیتوان سطح بالایی از امنیت را برای خودروهای ایرانی در نظر گرفت، استفاده از جی پی اس خودرو رادار یک راهکار ضروری برای آنها محسوب میگردد. امروزه استفاده از ردیابهای خودرو بسیار رایج شده و روزانه به محبوبیت آنها نیز اضافه میشود. پاسخ به سئوالات فوق باعث میشود که به راحتی و بااطمینان بیشتر به خرید از یک برند و شرکت جی پی اس خودرو بپردازید. برخی از ردیابهای متفرقه و حتی ردیابهای درجه یک ، دارای میکروفون داخلی و یا میکروفون مخصوص اکسترنال هستند . زمانی که ردیاب ماشین کسل برروی خودرو شما نصب میشود، کلیه اطلاعات و داده های ماشین را به سمت سرور داخلی ارسال و ذخیره میکند و پس از پردازش اطلاعات دریافتی، آنها را از طریق اپلیکیشن جی پی اس لاین یا وب سرویس ان، به مشتری اعلام نماید. https://bestfarsi.ir/articles/advertorial/radyabeman

شاید برخی از خودروهای داخلی کیفیت و استحکام مناسبی در بدنه خود داشته باشند اما متاسفانه در سیستمهای امنیتی ضعفهای بسیاری دارند. کارکرد امنیتی جی پی اس چیست؟ دریافت هشدارهای امنیتی بر روی تلفن همراه تا چه حد برایتان اهمیت دارد؟ در نتیجه میتوان از راه دور و تنها به کمک تلفن همراه، نظارت جامع و کاملی بر ماشین و وضعیت آن داشت. نکته دیگر قابل ذکر این است که ردیاب خودرو از فناوری شبیه به تلفن های همراه جهت ارسال و نمایش موقعیت مکانی وسیله نقلیه استفاده می کنند. از طرفی ردیاب خودرو، از طریق اپلیکیشن یا پنل کاربری آن قابل ردیابی است. با اختراع و استفاده روزافزون از ردیابهای خودرو احتمال به سرقت رفتن هر خودرویی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. 2. ارائه اطلاعاتی نظیر: میزان مصرف سوخت، ولتاژ باتری، سرعت خودرو، … مدیریت ناوگان حمل و نقل از اطلاعاتی که بهوسیلهی گزارشهای نرمافزار بهدست میآورد، تصمیمات سرنوشتساز برای ناوگان را اجرا میکند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com