عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 13 بهمن 1402
بازدید : 7442
نویسنده : سئوکار


قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی می تواند برای افرادی که مشکلات جنسی دارند مفید باشد. بسیاری از افراد به دنبال محصولی هستند که مشکل کوتاهی مو را حل کند. به طور کلی اکثر مردان برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود به کپسول، قرص، کشش و جراحی روی می آورند، اما برخی از آنها مانند قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی بهترین و موثرترین راه هستند. با فروشگاه زوجیم همراه باشید.



ریشه آلت تناسلی مردانه کشیده است

دلایل زیادی وجود دارد که چرا مردان سعی می کنند طول آلت تناسلی خود را افزایش دهند. دلیل آن این است که اندازه کوچک آلت تناسلی باعث از بین رفتن اعتماد به نفس و ایجاد استرس و اضطراب در زندگی می شود.

شاید بخواهید یک محصول قابل اعتماد را برای افزایش سایز آلت تناسلی خود امتحان کنید. برای این منظور در این مقاله سعی شده است تا چند محصول مختلف برای افزایش سایز آلت را معرفی کنیم.

اما واقعیت این است که اکثر مردان به آلت تناسلی کوچک وسواس دارند. آنها اندازه متوسط ​​آلت تناسلی را کوتاهتر از اندازه استاندارد می دانند. در حالی که اکثر مردم برعکس فکر می کنند، برای یافتن اندازه صحیح اندام تناسلی، می توانید به متخصص اورولوژی مراجعه کنید.

قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی

قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی مردانه برای درمان و ایجاد اعتماد به نفس در مردان مبتلا به میکروپنیس طراحی شده اند و در دسترس همه هستند. اکثر این مکمل‌ها در بهترین آزمایشگاه‌های تخصصی آمریکا تولید می‌شوند و بنابراین مجوز سازمان غذا و دارو را نیز دریافت می‌کنند.

اگر اندازه کپسول افزایش یابد، تحت کنترل و نظارت بهداشت جهانی نباشد، به راحتی می توان نوع مکمل یا مقدار نامناسب آن را روی بسته بندی درج کرد که سلامتی را به خطر می اندازد. این قرص ها که گاهی اوقات مکمل های بزرگ کننده آلت تناسلی نیز نامیده می شوند، سطح خون رسانی به آلت تناسلی را افزایش می دهند که باعث افزایش طول و ضخامت آلت می شود. قرص برای افزایش سایز elt; قوی ترین قرص های بزرگ کننده سریع

بررسی اجمالی قرص های آلت تناسلی بزرگ; قرص های قوی برای افزایش سایز Elt.

قوی ترین قرص راست کننده یک مکمل موثر برای درمان ناتوانی جنسی آلت تناسلی و افزایش میل جنسی مردان است. این قرص حاوی مواد مغذی و مواد معدنی است. از طریق این کپسول خون رسانی به بافت اسفنجی آلت تناسلی افزایش می یابد که به دلیل افزایش میل جنسی مردان منجر به جریان خون، قدرت و قدرت می شود. اگر می خواهید زندگی جنسی خود را حفظ کنید، خرید قرص بیگ اوره را از داروخانه اینترنتی کوثر طب فراموش نکنید.


قرص های زیادی برای اختلال نعوظ در دسترس هستند، از جمله BigRise و Magnarix. این قرص ها به افزایش اندازه و ضخامت آلت تناسلی، بهبود عملکرد نعوظ و انزال زودرس در مردان کمک می کند.

یکی دیگر از قرص های افزایش سایز فوری کپسول وایمکس است. این دارو قوی ترین داروی چاق کننده ای است که توسط مصرف کنندگان تایید شده مصرف شده است. به طور کلی تمام قرص های ذکر شده در دسته قرص های دائمی بزرگ کننده دستگاه تناسلی قرار می گیرند.

توضیحات کپسول آلت تناسلی بزرگ قوی ترین داروی بزرگ کننده آلت مردانه

در مدت زمان معینی طول آلت تناسلی را 3 تا 7 سانتی متر افزایش دهید

قطر محوطه را تا 50 درصد بهبود دهید

پایان ناتوانی یا ناتوانی جنسی

درمان زود انزالی و زود انزالی

حاوی ترکیبات گیاهی خاص

میزان اسپرم با کیفیت را افزایش دهید

افزایش کیفیت اسپرم و فعال سازی فوق العاده

در بسته بندی عرضه می شود که نام محصول روی درب آن حک شده است

درمان ناباروری مردان

راه های دیگر برای افزایش alt

چندین روش دیگر برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد. مطالعات قانع کننده ای انجام شده است که جراحی یکی از خطرناک ترین روش ها برای این منظور است که توصیه نمی شود. در ادامه مقاله به روش های دیگر اشاره می کنیم.

1. لوازم آرایشی و ژل برای افزایش سایز

مانند جدیدترین قرص افزایش سایز، لوسیون‌ها یا ژل‌هایی برای افزایش سایز وجود دارد که عمل آنها جزئی است و در حین رابطه جنسی تأثیر می‌گذارد. از جمله این ژل ها می توان به کرم لارگو و ژل جگوار اشاره کرد


2. جاروبرقی یا جاروبرقی مردانه

پمپ اکستنشن یا وکیوم مردانه نیز به عنوان جمع کننده آلت تناسلی شناخته می شود. دستگاهی که معمولا برای درمان اختلال نعوظ در مردان استفاده می شود نمونه های زیادی از این دستگاه در ایران وجود دارد. دستگاه وکیوم مردانه از کشش ملایم برای کشش ملایم آلت تناسلی استفاده می کند. جاروبرقی مردانه می تواند اندازه آلت تناسلی را از نیم اینچ تا 2 اینچ افزایش دهد.

3. جراحی برای تغییر اندازه آلت تناسلی

طبق تحقیقات اخیر، به ما نشان می دهد که جراحی یکی از گزینه های خطرناک برای افزایش سایز آلت تناسلی است. در جراحی به روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه این مقاله به آنها خواهیم پرداخت:

الف) تزریق چربی به بیضه: در این روش چربی از قسمت های دیگر بدن به بیضه تزریق می شود، یکی از معایب این روش این است که بعد از مدتی آثار چربی از راه دور از بین می رود.

ب) تعلیق رباط: به معنای بریدن رباط آویزان و طولانی شدن آن است.

4. قرار دادن سیلیکون ایمپلنت

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی یک روش پرخطر، خطرناک و پرهزینه است. بسیاری از پزشکان معتقدند که خطرات جراحی به دلایل زیبایی و به دلیل عوارض جانبی آن ارزش ندارد. به همین دلیل از نظر اکثر مشاوران این روش مناسب نیست.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com