فیلم آموزش ریاضی پایه همۀ رشتهها از صفر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 1 آبان 1402
بازدید : 28096
نویسنده : سئوکار

 

در آینده نزدیک سعی داریم با آماده کردن جزوات درسی و برگزاری امتحان آنلاین ریاضی هشتم، زمینه را برای شبیهسازی آزمون فراهم نماییم تا دانشآموزان بهنوعی بتوانند قبل از فرا رسیدن روز امتحان، میزان تسلط خود را بر مفاهیم درسی، بسنجند. دکتر طهرانچی گفت: «جریان آموزش، جریانی بسیار تحولگرا و ناظر بر آینده است. همیشه یک فرقی مابین دانشآموزان برتر با متوسط وجود دارد و آن توانایی تشخیص نکات طلایی امتحان است. و همچنین به خاطر اینکه دانش آموزان ضعیف بتوانند توانایی شرکت در کلاس های اصلی نکته و تست را پیدا کند قبل از برگزاری این کلاس ها برای دانش آموزان بسیار ضعیف سه جلسه کلاس برگزار می شود. چون دانش آموزان شخصا امکان کسب تجربه واقعی و حقیقی را دریافت میکنند در نتیجه موجب فعالیت بیشتر آنها در کلاس درس میشود. یکی از مهمترین مواردی که باید همواره به آن دقت داشته باشید این است که برای کسب نمرهی بهتر حتماً لازم نیست که تمامی موارد کتاب را مرور کنید. معلمان باید با فعالیتهای آموزشی، برای دانش آموز مسئله ایجاد کنند تا آنها با فکر کردن، به دنبال راهی برای حل مسئله باشند. مدرسه مجازی آی نو همانطور که از نامش نیز پیداست، مدرسهای است که بهصورت مجازی اقدام به تهیه و ارائهی ویدیوهای آموزشی، جزوات درسی و حل تمرین و برگزاری آزمون آنلاین مینماید.

در واقع تمام تلاش ما در مدرسه مجازی آی نو این است که باکیفیتترین و بهترین فیلم تدریس ریاضی هشتم را بهصورت رایگان در اختیار دانشآموزان عزیز قرار دهیم. دروس ریاضی بهنحوی هستند که برای یادگیری هر مبحث لازم است از قبل اطلاعاتی را داشته باشید. مثلاً، در کتاب تاریخ، پیتر بکمن اشاره میکند که ریاضیدان معروف یونانی، ارشمیدس، سه قرن قبل از میلاد، تلاش کرد تا مفهوم تقریب بهتر تا دقت مطلوب را که همان اساس حساب دیفرانسیل است بکار گیرد. دوره آموزشی درس ریاضی عمومی 1 بر اساس محتوای کتاب­های مربوط به ریاضی عمومی است و در آن مدرس به تدریس ریاضی عمومی و ارائه مباحث چالشی و کاربردی از جمله آموزش انتگرال در ریاضی عمومی پرداخته است. شما دانشآموزان عزیز میتوانید با مراجعه به سایت مدرسه مجازی آی نو محتوای کتاب درسی ریاضی هشتم را دانلود کنید. استفاده از مدل پیچیدگی مفاهیم ریاضی را کاهش میدهد و همچنین برای دانش آموزان جذاب بوده و توجه آنها را جلب میکند. • بازبینی: پس از حل تمرینات و مرور فصلها، بهتر است کل مطالب را به طور کامل بازبینی کنید تا از نقاط ضعف خود آگاه شوید و بازماندهی مطالب، دانش خود را تکمیل کنید.

در این فیلمهای آموزشی سعی ما بر این است تا تمامی نکات امتحانی ریاضی هشتم را بیان و مورد ارزیابی قرار دهیم. این شرکت برای فعالیت های خود اعتبارنامه از وزارت آموزش و پرورش دارد و تمامی مراحل اداری و قانونی را سپری کرده است. از مهمترین مزایای شرکت در آزمون آنلاین ریاضی هشتم مدرسه مجازی آی نو این است که شما قادر خواهید بود با چارچوب طراحی سوالات آشنا شده و بهنوعی میزان اطلاعات و تمرکز خود را محک بزنید. بلافاصله بعد از اینکه کلاس های آنلاین برگزار شد برای دوستان و دانش آموزانی که نتوانسته بودند در این کلاس ها شرکت کنند. یکی از بهترین روش های این است که معلم شروع به فهرست کردن آنچه در آن روز در کلاس مطرح خواهد شد، نماید به این ترتیب دانش آموزان می توانند خود را برای آنچه در پیش رو خواهند داشت آماده نمایند. برای تکمیل این بخش، باید از خودتان سؤال کنید که انتظار دارم در پایان این درس، دانشآموز چه مهارتهایی را کسب کرده باشد. • مرور کتاب درسی: برای کسب نمره کامل در درس ریاضی هشتم، شما باید از مباحث قبلی که در دورهی ابتدایی و متوسطهی اول آموختهاید، آگاهی کافی داشته باشید. این مجوعه بعد از مطالعه و تحقیقات زیاد در زمینه نیاز دانش آموزان و کاستی هایی که در این مقطع در امر آموزش احساس شد، توسط مدرس رتبه اول الگوهای تدریس در سطح کشور، جناب مهندس رضایی، تدریس شده و تا حد امکان سعی شده از زیاده گویی های بی مورد پرهیز شود، تا بدین وسیله گامی هر چند کوچک در امر بهترین معلم خصوصی ریاضی آموزش برداشته باشیم.

در مرحلهی بعد لازم است که هنگام آموزش ریاضی، بهخوبی به مطالب ارائه شده در کلاس، گوش فرا دهید. در مبحث هندسه، روی دروس تساوی مثلثها، محاسبهی مساحت اشکال مختلف و محاسبهی حجم اشکال هندسی باید بهخوبی مسلط شوید. برای دستیابی به نمرهی کامل، باید با دقت بیشتری به سوالات و جزئیات دقت و برای حل مسائل از فرمولها و قوانین مناسب استفاده کنید. پس از خواندن هر فصل، سعی کنید تمام تمرینات مربوط به آن فصل را به دقت حل کنید و در صورت روبهرو شدن با مشکل در حل آنها، از استاد یا کتابهای کمک درسی کمک بگیرید. فیزیک و ریاضی را آسان بیاموزید. ریاضی و فیزیک را آسان بیاموزید. در واقع بسیار اهمیت دارد که بتوانید نکات طلایی را بشناسید و آنها را مرور نمایید. در کتاب درسی، بخشهایی برای تمرین مباحث وجود دارند که برای موفقیت در امتحانات، باید این قسمتها را حل و بهدقت مورد بررسی قرار دهید. بنابراین باید در ادبیات فارسی مسلط بوده و نگارش خوبی داشته باشد. اما به این خاطر که اغلب داوطلبان ریاضی را با درصد پایینی میزنند، میتواند تاثیر خوبی در رتبه نهایی کنکور بگذارد. استاد امیر مسعودی مدت ۹ سال هست که با موسسه کنکور آسان است همکاری دارد و مدرس درس های ریاضی و فیزیک میباشد.

شواهدی هست که نشان میدهد این موضوع در ریاضیات قدیم هم ریشه داشتهاست. حجم مطالب درسی ریاضی دوازدهم تجربی به حدی زیاد است که باید حواستان را جمع کنید، بیش از اندازه روی هر مبحث زمان نگذارید. در این روش، معلمان باید بتوانند با استفاده از راهکارهای مختلف از جمله حرکت کردن در کلاس، بخشبندی دانشآموزان، مشارکت دادن دانشآموزان در طراحی ساختار آموزشی کلاس، تمرینهای خلاقانه و مسابقه، کلاس درس خود را تعاملی کنند. در کلاس خصوصی تقویت ریاضی، اونقدر تمرین و تست حل میشه که نگرانی بابت فهم مسله نداشته باشید، و همینطور توی کلاس های تقویتی ریاضی دوره ابتدایی، کلاس همراه با بازی و تکنیک های جدید آموزشی و تقویتی برگذار میشه، تا هم کلاس برای بچه ها خشک و کسل کننده نباشه، و هم اینکه میزان درک و گیرایی بچه ها بالا بره. پس به هر نحوی که شده باید در هر هفته دوجلسه رو کامل و با کیفیت پشت سر بذارید… پس باید برای یادگیری ریاضی هفتم به صورت اصولی، به اندازه کافی وقت گذاشت و روی آن تمرکز کرد. می توان برای جمع و تفریق اعداد اعشاری آنها را به عدد گویا تبدیل کرد و سپس جمع و تفریق را انجام داد. باید بگوییم توان و جذر یکی از سادهترین مسائل ریاضی است و اگر درست به دانشآموز یاد داده شود، قطعا دیگر دلیلی برای ترسیدن وجود نخواهد داشت.

گاهی مدت زمان سکوت دانش آموزان زیاد بوده و خسته میشوند و درپی آن قطعا از مدرسه و درس نیز دور خواهند شد. ما در کلاس به سوالات دانشجویان پاسخ نمیدهیم و آموزشمان برای آنها کافی نیست که مجبور میشوند به تلفن همراه خود مراجعه کنند. ساختار کتاب از سه بخش فعالیت، کار در کلاس و تمرین تشکیل شده است. در صورت تقویت پایهی ریاضی در سالهای ابتدایی و مقطع متوسطهی اول، در طی سه سال متوسطهی دوم، میتوان به راحتی دروس ریاضی و فیزیک را درک نمود. سالهای قبل نیز در مورد این اعداد چیزهایی یاد گرفتهاید و امسال قرار است کمی بیشتر آنها را بشناسید. این مطالب، اطلاعاتی هستند که ممکن است به شکلهای مختلف در ادامه راه تحصیل به کارتان بیایند. از مهمترین مواردی که در مطالعهی درس ریاضی حتماً باید در نظر بگیرید، زمانی برای جمعبندی است. ریاضی درسی بسیار مهم است و همه دانشآموزان باید آن را به خوبی یاد بگیرند. علاوه بر آن، با پرورش قدرت تفکر و خلاقیت بچهها، اعتماد بنفس و انگیزه درونی آنها را برای یادگیری افزایش میدهد.

البته یکی دیگر از مزایا این است که برای امتحان اصلی اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد و میتوانید مشکلات خود را در درس ریاضی پیدا و در جهت رفع آنها تا روز امتحان، اقدام نمایید. • بررسی کتاب درسی: برای شروع، بهتر است کتاب درسی را بررسی کنید تا بفهمید که چه موضوعاتی در آن وجود دارد و باید چه کارهایی را برای مطالعهی آن انجام دهید. • بررسی مباحث: در ابتدا برای مشخص کردن نیازهای خود، موضوعاتی که باید مطالعه کنید را مرور و آنها را به ترتیب اهمیت مرتب نمایید. چکيده - کسب رتبه های ضعیف در ریاضیات ادوار مختلف مطالعات جهانی تیمز ، رغبت و علاقه کم دانش آموزان دوره های بالاتر به مطالعه ریاضیات و ضعف عمومی در این درس موجب شد تا عوامل مختلفی را که در کیفیت آموزش ریاضی نقش دارند، مورد بررسی قرار دهیم. در دوران ساسانی این نشانها در نقش برجستهها، سکهها و ظروف نقره به عنوان نشانهای خانوادگی به کار رفتهاند. مثلا میتوانید یک فروشگاه مجازی در کلاس راه بیاندازید تا تعدادی از دانشآموزان نقش خریدار و تعدادی دیگر نقش فروشنده و صندوقدار را اجرا کنند. کلاس های آنلاین ریاضی در چه محیطی برگزار میشود؟ به همین خاطر اول مروری بر گفتههای سال قبل میشود، بعد از آن تعریف همسایگی (شامل همسایگی محذوف، چپ و راست)، حدهای نامتناهی و حد در بینهایت گفته میشود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com