عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 17 شهريور 1402
بازدید : 30235
نویسنده : سئوکار


امروزه ماشین‌های لباسشویی دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند که از آن جمله می‌توان به برنامه‌های شستشوی مختلف، برنامه‌های ضدعفونی و فناوری‌های مختلف ماشین لباسشویی مانند رنگ و طرح اشاره کرد و ظرفیت‌های ماشین لباسشویی نیز در این زمان بسیار متفاوت است. اگرچه برندها و مدل های مختلف هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، ما برخی از آنها را برای آگاهی شما فهرست کرده ایم:

انواع برنامه های شستشو

برنامه های شستشو بسیار متنوع است و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می شود. این برنامه ها با توجه به نوع لباس، رنگ آن، طول شستشو و دمای آن با توجه به این ویژگی ها و یا با توجه به ویژگی هایی مانند پر، لباس ورزشی، لباس زیر، تی شرت و پیراهن، لباس های ترکیبی، لباس های تیره طراحی می شوند. . ، لباس بچه گانه و ملحفه و پتو.

انواع لباس

برای اینکه ماشین لباسشویی تا حد امکان به شستشوی دستی نزدیک شود و بالاترین کیفیت شستشو را داشته باشد، برنامه های حرکتی مختلفی در ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است. جدیدترین ماشین لباسشویی از 6 حرکت مختلف در چرخه شستشو استفاده می کند که شامل آبکشی، پیچاندن، گام برداشتن، تاب دادن، مالش و غلتاندن می شود. در حرکت آبکشی، لباس ها دور قابلمه چیده شده و می چرخند. در مرحله چرخش، لباس به صورت دورانی چرخانده می شود. در مرحله استپ، تمام لباس ها به بالای دیگ بخار هدایت می شوند و از آنجا به پایین پرتاب می شوند. در مرحله تاب، لباس ها از دو طرف بلند می شوند و به طرف دیگر پرتاب می شوند. مرحله سنباده مانند مرحله قبل است، تفاوت آن در این است که لباس پس از بلند کردن به سمت دیگر چرخانده می شود. در مرحله غلتاندن، لباس ها به چرخش در اطراف یکدیگر ادامه می دهند.

نمایشگر دیجیتال

مرحله شستشو، زمان باقیمانده، سرعت دستگاه، برنامه و دمای ماشین لباسشویی انتخابی را نشان می دهد.

تمیز کردن با بخار

در این فرآیند، آب برای شستن لباس ها به بخار تبدیل می شود و نه تنها باعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود، بلکه لباس ها را تمیز، تازه، تمیز و چروک می کند.

زنگ هشدار

در صورت بروز خطا در حین کارکرد ماشین لباسشویی، این هشدار فعال می شود. از جمله زمانی که ماشین لباسشویی می تواند کار کند. و حتی اگر از آشپزخانه دور باشید به شما هشدار می دهد.

بچه را قفل کن

اگر فرزند کوچکی در خانواده خود دارید، این به شما آرامش می دهد که دستگاه برای او بی خطر است.

برنامه ضد چروک

با استفاده از این برنامه، خشک کن با چرخه کمتری کار می کند. در نتیجه باعث می شود لباس ها کمتر گره بخورند و از چروک شدن آن ها جلوگیری می کند.

برنامه شستشو با تاخیر

اگر می خواهید ماشین لباسشویی خود را در زمان هایی با حداقل مصرف برق مانند نیمه شب فعال کنید یا می خواهید لباس ها را همزمان در بیرون از منزل یا در حال استراحت بشویید، می توانید دکمه این برنامه را فعال کرده و شروع و پایان را تنظیم کنید. . بار دستگاه و برنامه شستشوی مورد نظر.

شستشوی سریع

می توانید از برنامه های شستشوی سریع 30 دقیقه ای و حتی برنامه های 14 دقیقه ای در برخی از ماشین ها برای شستن لباس های کم کثیف، دسترسی سریع تر به لباس های تمیز و کاهش اتلاف انرژی و استهلاک ماشین لباسشویی خود استفاده کنید.

زهکشی اضافی

اگر پوست حساسی دارید، مهم است که مطمئن شوید روی لایه‌های لباس‌تان مواد شوینده وجود ندارد، یا اینکه مواد شوینده را در فضایی بزرگ‌تر از حد نیازتان قرار می‌دهید و اگر نمی‌خواهید روی لباس‌هایتان پخش شود. ، برای شستن لباس های خود از مواد شوینده استفاده کنید. از این برنامه استفاده کنید تا

پیش شستشو

اگر لباس ها بسیار کثیف هستند، می توانید قبل از شروع چرخه شستشوی اصلی، از این برنامه برای پاک کردن لکه های لباس استفاده کنید.

ورودی آب سرد و گرم را جدا کنید

اگر نزدیک محل ماشین لباسشویی شما پمپ آب گرم وجود دارد، بهتر است دستگاهی با دو ورودی آب یا دو پمپ به نام دو بخرید. در ماشین لباسشویی با این ویژگی، در صورت نیاز به دمای بالا برای شستشو، به جای استفاده از المنت ثابت برای گرم کردن آب، می توانید از پمپ آب گرم استفاده کنید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

برنامه شستشوی اقتصادی

برنامه شستشوی اقتصادی که عمدتاً برای لباس های ساخته شده از الیاف کتانی و مصنوعی استفاده می شود، از دمای بالای آب 60 درجه سانتی گراد استفاده می کند و شست و شوی 3 کیلوگرمی لباس را با 30 درصد صرفه جویی در زمان و 40 درصد صرفه جویی در آب و آسان می کند. مصرف برق در مقایسه با چرخه حمام معمولی، شستشو.

اینورتر ضخیم

موتور اینورتر بدون تسمه است و مستقیماً به محفظه ماشین لباسشویی متصل می شود. به دلیل عدم وجود تسمه، موتور دایرکت درایو دیگ را مستقیما حرکت می دهد و باعث کاهش لرزش و سر و صدای دستگاه و افزایش طول عمر ماشین لباسشویی می شود. برداشتن تسمه و لوازم جانبی علاوه بر کاهش مصرف برق باعث افزایش فضای داخلی و ظرفیت قابل شستشو می شود. ظرفیت شستشوی بالا همچنین به این معنی است که هر بار که از ماشین لباسشویی استفاده می کنید، می توانید به راحتی مقادیر بیشتری از لباس ها مانند فرش و ملحفه را بشویید و انرژی کمتری مصرف کنید.

تمیز کننده اتوماتیک ماشین لباسشویی

با استفاده از این برنامه، مواد شوینده باقیمانده در لوله ها و حوضچه شستشو با آب داغ تمیز می شود و از خرابی دستگاه های محافظ جلوگیری می کند. این برنامه فقط زمانی کار می کند که مبلمان کاملا خالی باشد تا از آسیب دیدن لباس جلوگیری شود.

اطفاء هوای گرم

این روش با استفاده از هوای گرم بدون استفاده از صابون یا خیس کردن لباس، بوهای نامطبوع لباس مانند بوی سیگار، دود، غذا و ... را از بین می برد.

فناوری حباب های محیطی

با استفاده از فناوری Ecobubble، کف با تزریق هوا به آب و مواد شوینده تولید می شود. سپس این کف لباس را کاملا می پوشاند و مواد شوینده کاملا حل شده در الیاف لباس را به خوبی جذب می کند. به این ترتیب لباس ها بدون نیاز به آب با دمای بالا سریعتر و عمیق تر شسته می شوند. یکی از مزیت های اصلی این فناوری آسیب کمتر به لباس ها، مصرف انرژی بسیار کمتر و صدای کمتر ماشین لباسشویی به دلیل درگیری کمتر اجزای مکانیکی آن است.

انواع سنسور

برای حداکثر راحتی و کارایی بهینه، ماشین لباسشویی می تواند به انواع سنسورهای هوشمند مانند سنسور وزن لباس، سنسور لرزش، سنسور کف و سنسور تشخیص مواد شوینده مجهز شود.

سیستم عیب یابی هوشمند

با استفاده از این سیستم ارائه شده توسط ال جی، در صورت خرابی ماشین لباسشویی، با روشن کردن دکمه مربوط به این سیستم و تماس با مرکز خدمات مشتریان دستگاه مربوطه، کارشناسان به صدای زنگ مخصوصی که از دستگاه. . گوش می دهند و علت مشکل را مشخص می کنند.

فن آوری مصرف برق در حالت آماده به کار

ماشین های لباسشویی بین چرخه های ماشین لباسشویی مقداری انرژی مصرف می کنند. با استفاده از این فناوری در چنین شرایطی مصرف انرژی صفر شده و در مصرف برق صرفه جویی می شود.

خاک رس حرارتی

در مناطقی که آب نمک بالایی دارند یا به عبارتی آب سخت وجود دارد، نمک موجود در آب باعث فرسایش حرارتی و در نهایت 4 سال از عمر آن می شود. اما در بخاری های با روکش بتنی املاح آب نمی توانند ایجاد رسوب کنند که در واقع باعث افزایش عمر بخاری می شود و چون این بخاری ها زود گرم می شوند باعث کاهش برق نیز می شوند.

یک کوزه الماس

میله الماس طرحی ویژه برای ماشین لباسشویی است که توسط شرکت سامسونگ ارائه شده است. در این بخاری ها قطر سوراخ های بخاری کاهش یافته و سطحی یکنواخت ایجاد شده است که از چسبیدن لباس ها به داخل فر جلوگیری می کند و همچنین از تا شدن لباس ها در چرخه جلوگیری می کند.

سیستم شستشوی تورنادو (قدرت گردباد)

با استفاده از این سیستم آب از جهات مختلف جریان یافته و وارد لباس می شود. علاوه بر این، لباس ها به آرامی مالش می شوند. در نتیجه با بهبود فرآیندهای شستشو و تخلیه، این سیستم نه تنها به تمیزی هر چه بیشتر لباس کمک می کند، بلکه باعث می شود لباس کمتر گره بخورد و ظاهر مناسب خود را حفظ کند.

سیستم خشک کن هوا توربو

در این فرآیند جریانی از هوای گرم به سیستم خشک کردن لباس های خشک اضافه می شود. با استفاده از این سیستم لباس ها به خصوص لباس های نازک به محض خارج شدن از ماشین لباسشویی آماده شستشو می شوند. جریان هوای گرم نیز به خشک شدن ماشین لباسشویی و جلوگیری از تشکیل کپک در آن کمک می کند.

فناوری نانو نقره

این فناوری سامسونگ با استفاده از نانوذرات نقره باکتری ها را از بین می برد. این سیستم در یخچال ها استفاده می شود. دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی کولر گازی ماشین لباسشویی فناوری نانو نقره از خواص ذرات نقره از 0.1 تا 100 نانومتر استفاده می کند که وقتی این ذرات ریز شکسته می شوند خواص جدید و ظرفیت تجمع بالایی ایجاد می کنند و باعث نفوذ مستقیم باکتری ها می شوند و باعث تخریب می شوند. باکتری ها، در نتیجه ساخت این قسمت باعث می شود. سطح دستگاه تمیز بوده و تا 10 سال قابل استفاده است.ضدعفونی و ضدعفونی باید با پارچه انجام شود.مزیت استفاده از سیستم نانو نقره از بین بردن بوی نامطبوع است. در قبوض برق صرفه جویی کنید و یک منطقه عاری از باکتری ایجاد کنید

سیستم حفاظتی DIM (موتور اینورتر دیجیتال).

موتورهای مجهز به اینورتر دیجیتال با حرارت کمتری نسبت به موتورهای ماشین لباسشویی معمولی کار می کنند و بنابراین مصرف انرژی کمتری دارند. علاوه بر مشکل مصرف کم انرژی، قطعات متحرک کمتر به معنای طول عمر بیشتر این موتورها است. علاوه بر این، موتورهای اینورتر دیجیتال با نویز کم کار می کنند. با این حساب می توانید در شب بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران از ماشین لباسشویی استفاده کنید.

سیستم هیدرو اکتیو

با استفاده از این سیستم، آب از چندین کانال مختلف به طور همزمان وارد لباس می شود و به عمق لباس نفوذ می کند و در نتیجه به دلیل شستشوی سریعتر و راحت تر، بهداشت و صرفه جویی در انرژی بهتری حاصل می شود. قطعات اصلی لوازم خانگی بوش

سنسور لرزش

موتورهای بدون تسمه دارای سنسوری هستند که چرخش، دور موتور و میزان لرزش را کنترل می کند. در ماشین لباسشویی های نسل جدید از سنسور دیگری استفاده می شود که پس از تشخیص میزان لرزش را کاهش می دهد.

برنامه ضد حساسیت (شستشوی پوست)

این برنامه بسته به دما و روش شستشو، مواد حساسیت‌زای موجود در برخی لباس‌ها را می‌شوید و از بین می‌برد.

سیستم مراقبت از کودک

این برنامه باعث کاهش سوزش پوست کودکان ناشی از باقی مانده مواد شوینده می شود. شستشو با دمای بالا و آبکشی اضافی باعث می شود که پودر لباسشویی روی لباس کودکان باقی نماند.

واشر

این یک ویژگی انقلابی در زمینه مبارزه با بوهای نامطبوع و لکه های لباس، از بین بردن کامل آلرژن های میکروسکوپی، باکتری ها و میکروب های مضر است. در این سیستم لباس هایی که قبلا شسته شده اند و در اثر استفاده مکرر با بوی نامطبوع آغشته شده اند با قرار دادن در خشک کن با هوای گرم بدون استفاده از آب و مواد شوینده تمیز می شوند و چروک ها و بوی نامطبوع نیز از بین می روند. نیز حذف شده است.

سیستم شستشوی فشرده

اگر لباس‌ها خیلی کثیف هستند و نیاز به شستشوی بیشتر دارند، می‌توانید این دکمه را فشار دهید تا زمان چرخش برای هر چرخه افزایش یابد، که پاک‌کننده پارچه را می‌شوید. مواد شوینده لباسشویی بوش

مقدار مواد شوینده استفاده شده (سیستم اطلاعات جستجو)

در ماشین های لباسشویی معمولی، هر 10 برابر استفاده از مواد شوینده یا نرم کننده، مقدار مواد شوینده یا نرم کننده اشتباه محاسبه می شود و در نتیجه هر سال مقدار قابل توجهی آب یا مواد شوینده و نرم کننده مصرف می شود. با استفاده از یک سیستم منحصر به فرد و هوشمند برای تنظیم میزان مواد شوینده استفاده شده، ما سالانه 11 لیتر لباسشویی و 58 حمام کامل صرفه جویی می کنیم. به این ترتیب دستگاه شما با استفاده از این فناوری و پر کردن مخزن مایع شوینده، میزان مناسب مواد شوینده یا نرم کننده را به صورت هوشمند اندازه گیری می کند. با این سیستم برای 20 شستشوی بعدی نیازی به افزودن مواد شوینده نخواهید داشت.

عملکرد به روز رسانی

این عملکرد کارآمد برای شستن مقدار کمی لباس بدون استفاده از مواد شوینده مناسب است و برای لباس هایی با میزان کثیفی کم، به عنوان مثال لباس هایی که با بوی نامطبوع سیگار لک شده اند، استفاده می شود. مدت زمان آن تنها 20 دقیقه است و به این ترتیب در مصرف انرژی ماشین لباسشویی صرفه جویی می شود.

در نهایت فراموش نکنید که ماشین لباسشویی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. این دستگاه نه تنها ویژگی های زیادی دارد که حتی سالی یک بار هم نمی توانید از آن ها استفاده کنید که هزینه های خرید، نگهداری و تعمیر شما را افزایش می دهد، بلکه ظاهر نامرتب دستگاه شما باعث سردرگمی و مشکل در پاکسازی بدن شما می شود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com