اگر نیاز به کمک آموزش تیم خود را در مورد چگونگی ساخت بک لینک از راه درست دارید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 15 آذر 1399
بازدید : 12280
نویسنده : سئوکار

تبادل دانش و تجربه دلیل دیگری برای برون سپاری ساختمان لینک است. این قطعا به همین دلیل است که من برون سپاری برخی از وظایف، و کار از نزدیک با کسانی که تخصص قابل توجهی در زمینه هایی که در آن من به عنوان اعتماد به نفس احساس نمی کند.

پرداخت هزینه دانش یک راه عالی برای صرف پول است، به خصوص اگر شما فاقد زمان. به عنوان مثال ، من درک می کنم چه مدت طول می کشد تا من را به یادگیری قبل از من می تواند جستجوگرها فنی خودم انجام دهد ، بنابراین من ترجیح می دهم استخدام کسی برای کمک به من با آن به جای. و در حالی که ما با هم کار می کنیم، من از این فرصت استفاده می کنم تا دانشم را نیز بالا ببرم.

به همین دلیل دقیق، ما چند پیمانکار در تیم خود داریم که روی پروژه های دیگر کار می کنند، اما با خوشحالی استراتژی ها و رویکردهای منحصر به فرد خود را با ما در میان می گذارند. این مثل یک نفس از هوای تازه - تجربه خود را به ما می دهد چشم انداز های جدید در ساخت لینک با کیفیت بالا.

به هر حال، اگر شما تصمیم به استخدام یک سازنده لینک در خانه، ممکن است آنها را کاملا برخی از زمان برای یادگیری نحوه کار با پیمانکاران چنین، در حالی که یک آژانس ساختمان لینک در حال حاضر روابط به خوبی تثبیت شده با آنها داشته باشد.

بنابراین، با تمام گفته ها، سعی کنید برون سپاری را به عنوان یک فرصت یادگیری درک کنید. اگر شما در حال حاضر برخی از تجربه در لینک سازی، شما لزوما لازم نیست که از یک آژانس به شما آموزش بپرسید. در عوض، اگر ببینید که کار می کند، می توانید استراتژی آنها را دنبال کنید. ما چند مشتری که به دنبال این منطق، به عنوان آنها لینک ساختمان در خانه در حالی که هنوز هم تحت هدایت ما است. مطمئنا، یک روز، آنها ممکن است شروع به ساخت لینک به طور مستقل، اما احساس خوبی است که ما آن مسیر را برای آنها هموار.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com