عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 28 تير 1402
بازدید : 421
نویسنده : سئوکار


ممکن است زمانی که به فروشگاه ها و سایت های مختلف سر می زنید و به دنبال تخت می گردید، متوجه شوید که این تخت دارای ویژگی هایی است که در تخت های دیگر وجود ندارد و ممکن است در این مورد سوال کنید. آنها باید آن را داشته باشند. تناسب شامل چه نوع تختی است که تخت کامل نامیده می شود. بنابراین در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات شما در مورد اتاق خواب و اجزای آن پاسخ دهیم تا تمامی ابهامات شما برطرف شود.

یکی از مهم ترین وسایل مورد استفاده در اتاق خواب ها سرویس خواب می باشد و انتخاب نوع سرویس خواب برای اتاق شما بستگی به چیدمان و سلیقه شما دارد. هر یک از اعضای خانواده ممکن است سلیقه متفاوتی در دکوراسیون اتاق خواب داشته باشند. اما باید در نظر داشته باشید که اتاق خواب یک فضای شخصی است که باید مطابق با روحیه و سلیقه شما چیدمان شود. اتاق خواب جایی است که باید در آن استراحت کنید و آرامش زیادی داشته باشید. بنابراین بهتر است رنگ دیوارها و نوع مبلمان مانند تشک تخت شما فوق العاده راحت باشد و باید در خرید و چیدمان دقت زیادی داشته باشید. تانیل چوب

اتاق خواب جایی است که باید در آن استراحت کنید. بنابراین رنگ دیوارها و نوع مبلمان و همچنین تشک روی تخت شما باید بسیار راحت باشد و در خرید و چیدمان آن دقت زیادی شود.

اقامتگاه های خدماتی

یک سرویس خواب کامل شامل موارد زیر می شود اما در برخی از سرویس های خواب ممکن است هیچ یک از این موارد را پیدا نکنید که در این صورت می توانید آنها را سفارش دهید تا سرویس دیگری برای شما ایجاد کنند.

ضربه زدن

بته

میز آرایش

آینه

کمد لباس

آبسه

تخت ها

یکی از مهم ترین عناصر اتاق خواب تخت است که اندازه و ارتفاع آن بر اساس نیاز و هدف افراد تعیین می شود. یک تخت باید 90 تا 110 سانتی متر عرض و 200 سانتی متر طول داشته باشد. اگر هنگام خواب زیاد پرت می کنید و می چرخید بهتر است تخت 110 سانتی متری بخرید. تخت های دونفره 135 تا 150 سانتی متر عرض دارند، افراد قد بلند باید یک تخت دو متری تهیه کنند. برای افراد کوتاه قد یک تخت 190 سانتی متری پاسخگوی نیاز آنها خواهد بود. ارتفاع تخت ها معمولاً 30 تا 40 سانتی متر است که این ارتفاع از سطح کف بالاتر است زیرا به راحتی زیر تخت تمیز می شود. اما ارتفاع 50 تا 55 سانتی متر اگر وضعیت خواب ثابت باشد و حرکت زیادی نداشته باشد مناسب خواهد بود.  Simple bed set


اصول بهداشتی که باید قبل از خرید تخت خواب بدانید

اگر می خواهید تخت بخرید، حتما آن را بو کنید. برخی از تخت‌ها بوی بدی می‌دهند، زیرا از چوب بی‌کیفیت استفاده می‌کنند و همچنین رنگ استفاده شده در آن‌ها نامناسب است که در دراز مدت می‌تواند منجر به بیماری‌های تنفسی شود و در صورت داشتن آلرژی، بوی رنگ‌ها می‌تواند محرک بیماری شما باشد.

اهمیت و جایگاه میز آرایش در سرویس اتاق خواب

یکی از وسایلی که در روم سرویس نزدیک تخت قرار می گیرد و جزو سرویس محسوب می شود میز آرایش یا میز توالت است. برای نظم دادن به لوازم آرایشی خود می توانید از میز توالت استفاده کنید. اگر میز توالت مورد نظر شما شکل و طرح خاصی دارد، می توانید از طراحان و سازندگان بخواهید که آن را مطابق میل شما بسازند. برای راحتی کار می توانید از صندلی کنار میز توالت استفاده کنید. هنگام خرید توالت فرنگی، نه تنها به زیبایی آن نگاه کنید، بلکه از رعایت نکات ایمنی نیز مطمئن شوید. میزها به گونه ای هستند که آینه آنها به میز پیچ می شود و برخی از آنها آینه ای و همچنین جدا هستند. سرویس خواب ساده تانیل چوب




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com