عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 17 اسفند 1398
بازدید : 797
نویسنده : سئوکار

در اینجا دیدگاه من به عنوان صاحب یک آژانس ساختمان لینک است.

اکثریت مشتریان ما به ما می آیند چرا که آنها زمان و یا منابع برای راه اندازی یک فرایند ساختمان لینک مناسب و معقول توسط خود را ندارد. بیشتر اوقات تمرکز فعلی آن ها به سمت برخی اهداف تجاری دیگر تغییر مکان می دهد، اما هنوز ارزش لینک ها را درک می کنند و صفحاتی دارند که سعی می کنند به خوبی در گوگل رتبه بندی کنند.

معمولا, مشتری ایده آل ما می داند چه نوع از صفحات آنها می خواهند برای افزایش از طریق لینک, و آنها را درک چگونه جستجوگرها کار می کند. در اکثر موارد، آنها یک تیم جستجوگرها است که کمبود منابع به گام به لینک ساختمان، بنابراین آنها به دنبال کسی که می تواند کمک به آنها را دریافت برخی از لینک های آبدار است.

بنابراین، در پایان روز، مشتریان ما هزینه دانش و تجربه ما را پرداخت می کنند. اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که چرا شرکت ها ممکن است انتخاب کنند که ساختمان پیوند را به یک آژانس برون سپاری کنند در مقابل استخدام یک متخصص در خانه.

1. اگر استخدام سازنده لینک با تجربه بیش از حد گران است
اولین دلیل برون سپاری لینک ساختمان در هزینه های استخدام است.

با توجه به Glassdoor، حقوق و دستمزد به طور متوسط از یک سازنده لینک در سطح جونیور در حدود 30-40K است، در حالی که کسانی که بسیار با تجربه خواهد شد به دنبال حقوق و دستمزد سالانه تخمینی در حدود 100K دلار آمریکا است. همانطور که برای نرخ ساعتی، پایین ترین خواهد بود $13, در حالی که متخصصان ساختمان لینک با تجربه تر انتظار شما را به آنها را به عنوان بالا به عنوان 16 دلار در ساعت پرداخت.

در کنار حقوق باید نقاط دیگری را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، متخصص ساختمان لینک در خانه خود را نیز نیاز به محتوای توسعه یافته به طور خاص برای اهداف ساختمان لینک، که باید بودجه جداگانه خود را داشته باشد. به غیر از آن، برای انجام درست کار، آنها نیاز به دسترسی به ابزار تجزیه و تحلیل backlink، مانند Ahrefs (هزینه های $99/month), SEMrush (همچنین $99/month), Moz (با شروع $99/month), و Pitchbox (با شروع از $300/month). در همه, شما باید برای این ابزار پرداخت, که به تنهایی در حدود 6K در سال هزینه.

برای قرار دادن یک داستان طولانی کوتاه، استخدام سازنده لینک در خانه به شما یک پنی زیبا هزینه. گذشته از این، ممکن است شما را کاملا در حالی که برای پیدا کردن سازنده لینک در خانه شما به دنبال. بنابراین ، در حالی که شما در حال جستجو برای یکی ، شما می توانید یک آژانس سعی کنید برای دریافت لینک خود را استراتژی ساختمان آغاز شده است.

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com