اهمیت انتخاب آژانس سئوی معتبر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 5 ارديبهشت 1397
بازدید : 734
نویسنده : سئوکار

هنگامی که من تا به حال یک کار معمولی 9 به 5 به عنوان یک مدیر بازاریابی در SEMrush، ما تصمیم به دریافت لینک های بیشتر از منابع بالا در بخش ما ساخته شده است. ما به پایان رسید تا استخدام یک آژانس برای کمک به ما برای ساخت این لینک ها. آژانس ما را شارژ 13K دلار ظالمانه در ماه بود ، اما ، متاسفانه ، قیمت بالا کیفیت برابر نیست. آنها قادر به نوشتن هر چیزی معنی دار نبودند، نه اینکه به انتشار محتوای خود در وبلاگ های صنعت قابل اعتماد اشاره کنند. چيزي که اوضاع رو بدتر کرد اين بود که من اونا رو سوار هواپيما کردم

لازم به گفتن نیست، ما از کار با این آژانس دست بر داشتیم. تصمیم گرفتیم به یکی دیگر امتحان کنیم و فکر کنیم که این بار شانس طرف ما خواهد بود.

خب، ما اشتباه ميکرديم. اگر چه آژانس دوم ما را نزدیک به سه برابر کمتر متهم کرد و وعده کار با کیفیت حق بیمه با لینک های فوق العاده و نتایج ستاره ای، نتیجه ناامید کننده بود، به حداقل می گویند. ما به پایان رسید تا گرفتن لینک از محتوای بی ربط منتشر شده در سایت هایی که در مورد همه چیز نوشت، از ده بهترین موقعیت های جنسی به راهنمای نهایی در تمیز کردن توالت خود را.

به همان اندازه که ممکن است در حال حاضر مسخره به نظر برسد، در آن زمان، احساس تفریح نمی کردم. این دو تلاش شکست خورده در برون سپاری ساختمان لینک سمت چپ من در دو چیز متقاعد شده است: گرفتن لینک های با کیفیت بالا یک کار به صورت داخلی انجام می شود، و برون سپاری است به سادگی ریختن پول پایین تخلیه.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com