لیست کامل بازی های NFT رایگان برای اندروید + کامپیوتر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 23 دی 1401
بازدید : 596
نویسنده : سئوکار

بازی های NFT رایگان برای اندروید، مجموعه‌ای از محبوب‌ترین گیم‌هایی هستند که می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای آنها را دانلود کرده و نصب کنید. این بازی‌ها می‌توانند درون برنامه خود پرداخت‌هایی برای تهیه کاراکتر داشته باشند اما پس از تهیه آنها، می‌توانید به تدریج با جمع آوری آیتم‌ها، کسب درآمد کنید. در این مقاله با ما باشید تا به معرفی این نوع بازی‌ها به سبک “بازی کن – پول جمع کن” بپردازیم و شما را با بهترین نمونه‌های آن آشنا کنیم.

بازی های NFT چیست؟
منظور از بازی های NFT رایگان برای اندروید، گیم‌هایی هستند که از NFTها و یا سایر کوین‌ها به عنوان پاداش به کاربران استفاده می‌کنند. همچنین به بازی‌هایی که از نوع Game-Fi شناخته می‌شوند و می‌توانید از طریق آن کسب درآمد داشته باشید، بازی‌های NFT گفته می‌شود. اما NFT چیست؟ برای آنکه درک بهترین از این نوع بازی‌ها داشته باشید، اجازه دهید ابتدا NFTها را برای شما معرفی کنیم.

 

NFT چیست؟
NFT مخففی برای عبارت Non-fungible token شناخته می‌شود که معنای آن توکن یا نشانه‌های غیر قابل تعویض است. مهم‌ترین ویژگی این نوع دارایی‌ها، غیر قابل تعویض بودن آنها است که به همین خاطر نمی‌توان آنها را جایگزین کرد. از سوی دیگر باید بدانید این نوع دارایی‌ها همانند ارزهای دیجیتال برپایه بلاکچین ساخته می‌شوند. NFTها همانند دارایی‌های ارز دیجیتال قابل معامله هستند. شما می‌توانید یک نمونه آن را ساخته و با امضای دیجیتالی منحصر به فرد خود، آنها را بفروشید. ارسال چنین دارایی‌هایی روی آدرس عمومی کیف پول ارسال می‌گردد.

NFTها در بازی‌هایی که با این نام ساخته می‌شوند، آیتم‌هایی منحصر به فرد هستند که تنها به صورت یکتا وجود داشته و می‌توانید آنها را مبادله کنید. همین ویژگی به طراحان امکان آن را می‌دهد تا آیتم‌هایی یونیک و Rare تولید کنند. همانند توکن‌هایی که در این بازی‌ها وجود دارند، این دارایی‌ها نیز ارزشمند بوده و می‌تواند به عنوان آواتار یا شخصیت شما در بازی نمایش داده شود و بین کاربران به فروش برسد.

علت محبوب شدن بازی های NFT رایگان برای اندروید و کامپیوتر، امکان کسب درآمد آنها است که می‌تواند از طریق فروش آیتم‌ها، پوسته و حتی شخصیت‌هایی که ارتقا یافته‌اند انجام شود. اگر قصد دارید برای ثبت نام و اجرای بازی های NFT رایگان برای اندروید اقدام کنید، پیشنهاد می‌کنیم چند مدل بازی که در ادامه معرفی می‌کنیم را درنظر داشته باشید

 

معرفی مشهورترین بازی های NFT برای اندروید و کامپیوتر
برای کسانی که به دنبال بازی های NFT رایگان برای اندروید هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

Axie infinity | اکسی اینفینیتی: یکی از مشهورترین و بهترین بازی‌ها در این سبک است که می‌توانید آن را رایگان دانلود کنید اما برای کار با آن می‌بایست آیپی خود را تغییر دهید. همچنین پیش از ورود، لازم است در دو کیف پول متامسک و نیز رونین حساب باز کنید و پس از انجام این کار نیز مقداری ارز تتر برای خرید 3 شخصیت اولیه به متامسک منتقل نمایید. در این بازی، شما می‌توانید هیروهایی به نام اکسی را خریداری کنید که هرچقدر گران‌تر باشند، قابلیت‌ها و مهارت‌های بیشتری دارند. شما می‌توانید از آنها در مبارزات روازنه یا مسابقات شرکت کرده و با تکمیل کردن تسک روزانه، رمزارزهای درون بازی یعنی SLP ها را بدست آورید.
Pegaxy | پگاکسی: یکی دیگر از بازی‌هایی که می‌توانید در این سبک گیم‌ها پیدا کنید، پگاکسی است که یک نوع بازی تک به تک و اسب سواری شناخته می‌شود. شما می‌توانید این نوع بازی را با مسابقات و چالش‌هایی که دارد در کنار ارتقا اسب و پگا گذرانده و برنده شوید. همانند بازی اکسی اینفینیتی، می‌بایست برای شروع بازی یک اسب و یا پگا را تهیه کنید. شما با خرید این موارد، در واقع صاحب یک NFT می‌شوید که بعدا می‌توانید آن را ارتقا داده یا به فروش برسانید. همچنین این بازی قابلیت اجاره کردن اسب را نیز در اختیار شما قرار داده است.
Thetan Arena | تیتان آرنا: یکی از موارد شناخته شده برای بازی های NFT رایگان برای اندروید است که دیگر جزو لیست بازی‌های مشهور در زمینه گیم‌های NFT می‌باشد که می‌توانید با تهیه یک هیرو (NFT)، وارد آن شوید. همچنین می‌توانید از هیروهای رایگان (3 هیرویی که در ابتدای بازی می‌دهد) نیز استفاده نمایید. برای این بازی می‌بایست کیف پولی را به حساب خود متصل کنید تا بتوانید هیرویی را خریداری کنید.

 

معرفی بهترین بازی های NFT رایگان در اندروید و کامپیوتر
بسیاری از افراد ممکن است تنها به دنبال بازی‌هایی باشند که رایگان بوده و نیاز به هیچ خرجی نداشته باشند. در این حالت می‌بایست به برخی موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

تیتان آرنا که در بخش قبل معرفی شد،
سوور | Sorare: شما می‌توانید یک بازی فوتبالی و ورزشی جذاب را با این مورد تجربه کنید که برای شروع باید کارت بگیرید. کارت‌ها به صورت رایگان و نیز پولی ارائه می‌شوند و یک نوع NFT هستند. در بازی، با توجه به ترکیب کارتی که ارائه کرده‌اید، می‌توانید شانس عملکرد خوب با گل زدن و غیره را افزایش دهید.
Apland | آپلند: یکی از بازی‌های مشهوری است که می‌توانید در آن توکن مخصوص یعنی UPX را جمع آوری کرده و به فروش برسانید. این بازی بیشتر مربوط به خرید و فروش زمین متاورسی می‌شود که از این طریق جایزه‌هایی را ارائه می‌نماید. توجه کنید که این بازی برای ایرانیان مسدود است و حتما برای بازی آن می‌بایست از یک برنامه تغییر دهنده IP استفاده کنید.
Alien Worlds: این مورد نیز جزو بازی های NFT رایگان برای اندروید است که می‌توانید به صورت رایگان در آن شرکت کنید. در این حالت باید گفت بازی دارای تم و سبکی فضایی دارید که قادر خواهید بود از طریق نبردها در این حوزه و استخراج منابع آنها، اقدام به تجربه لحظات هیجان انگیزی نمایید.
از دیگر مواردی که می‌توان در این لیست عنوان کرد باید گفت:

بازی Lime Odyssey که به عنوان یک بازی رایگان در اندروید و وب شناخته می‌شود.
بازی Dragonary یا دراگونری: این بازی در ساخت خود، از المان‌های مختلفی استفاده کرده است که در فرهنگ آنها آمده اند.
سندباکس،
Ember Sword
و غیره.

 

پرسش و پاسخ های متداول
برخی از پرسش و پاسخ‌های متداولی که ممکن است راجع به بازی های NFT رایگان برای اندروید داشته باشید عبارتند از:

آیا بازی‌های رایگان NFT نیز تاکنون برای موبایل عرضه شده است؟
بله؛ بازی‌های مختلفی در این حوزه نیز ارائه شده‌اند که برای شروع آنها نیاز به مصرف کردن سرمایه نیست. شما می‌توانید لیست کامل آن را در مقاله مشاهده کنید.جوان ایرانی (irjavan.com)

به چه بازی‌های، NFT گفته می‌شود؟
در واقع بازی‌های NFT، همان بازی‌های بلاکچینی هستند که مبتنی بر NFT بوده و دارایی‌هایی ارزشمند و یونیک دارند. شما می‌توانید اطلاعات کامل‌تر را در مقاله مطالعه کنید.

https://irjavan.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-nft-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com